Guest Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Voor mijn operatie lette ik al redelijk veel op de grootte van de borsten van andere vrouwen, juist omdat ik er zelf zo een minderwaardigheidscomplex over had. Ik werk in een vrouwenbedrijf dus had daar veel 'vergelijkingsmateriaal'.Ik had echt de kleinste borsten, is nog een collega met wat kleinere borsten, maar die van haar waren voor mijn operatie echt groter.Nu na de operatie ziet het er ineens allemaal heel anders uit. De hele grote borsten van sommige collega's zijn helemaal niet zo groot en die borsten van de collega die ook klein waren, maar toch groter dan die van mij, zien er nu echt klein uit.Heel raar dat het verschil in je eigen maat, je kijk op anderen kan doen veranderen terwijl die maten niks veranderd zijn.Heb jij dat nou ook??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Hahaha,leuk topic!Ja nu je dat zo zegt idd...... ik heb dat ook !Als ik voorheen vrouwen zag met een grote cup dacht ik al....grrr wat een joekels ,en nu denk ik ..niet zo groot, dat is ongeveer....... CC hahaha.Ik ga er heel anders mee om,ben er veel relaxter onder.Voorheen was ik dr heel anders mee bezig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Hahaha!!Ik heb dat nu, iedereen die ik zie heeft grotere borsten!Ga me ook steeds meer storen aan m'n granny-boobs en aan m'n kleding die stom zit, m'n bh's die te ruim zijn. (Ik weiger nieuwe te kopen sinds ik m'n datum weet maar ze blijven krimpen)Nog even geduld en daarna nog een hoop geduld..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Spannend Suuster! Nog 21 dagen tot je operatie zie ik, daarna nog even wachten en dan kan je helemaal los gaan met nieuwe kleren kopen die zeker weten veel mooier gaan staan. Succes en sterkte met het aftellen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara84 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ik kan natuurlijk nog niets zeggen over na de operatie,maar ik zie wel het verschil met vroeger. Toen wist ik ook wel ongeveer wie echt dikke tieten had en wie niet,maar aangezien ik zelf goed bedeeld was,trok ik me er niet zoveel van aan. Nu let ik er inderdaad veel meer op. Heel irritant van mezelf. Hoop dat het ook echt verandert straks,in positieve zin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 haha ik doe dat inderdaad ook, ik bekijk alle vrouwen hun borsten, erg hé, ik betrap mezelf daar dan op, dat ik zeg, allee nu ben ik daar weer naar toe aan het zien, en dan is het van amai die heeft serieuze joekels, maar ooit komt de dag dat ik ook van mezelf kan zeggen, kijk ne keer mijn joekels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Rockabilly lover! 'Serieuze joekels' die hou ik erin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Rockabilly lover! 'Serieuze joekels' die hou ik erin! ja iedere vrouw die ik nu voorbij zie lopen heeft serieuze joekels volgens mij maar ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelke69 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 bij mij was het niet zo zeer de grootte waar ik op lette maar wel of ze echt of fake zouden zijn Op straat, op tv, in de boekskes "hé schat, wa denkt gij? Echt of Fake?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mommy D Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Hahahaaaaaaaa nou ik keek en kijk ook altijd boobies hoor! En als ik nou iemand op straat zie met kleine boobies dan denk ik Oh die kan ook wel een borstvergroting gebruiken!!Zou het liefst op ze afstappen en dat dan ook zeggen! Hahahaaaaa weet me nog net in te houden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Dank je Sexymama!Ik ga me helemaal wezenloos shoppen aan kleding straks hahaha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moeks7 Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Ja! Ik heb ook het ' ik let op iedere Tet' virus.Ik heb dan wel een bvk en lift gehad en kijk dus niet echt naar de grote maar denk minimaal 9 x per dag , meeeeeeeiiid, gooi je tieten in de lift!Heel slecht van me maar je knapt er nu eenmaal van op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maryH Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Ben de laatste tijd ook aardig van het borstenspotten.Het valt mij vooral op hoeveel mensen er zijn die kleine borsten hebben..Terwijl ik voorheen altijd dacht dat ik een uitzondering was.Ach, over een weekje ben ik aardig bedeeld..Heerlijk!Vraag me best af hoeveel mensen er een bv doen.. Verschil zie je niet in kleding, tenzij het mega duidelijk vergroot is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.