AA86 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 1 dag PO en ik ben verschrikkelijk gelukkig Ik wil Borstenforum.com en alle leden dan ook heeeeel erg bedanken, want ik weer niet of ik de knoop had kunnen doorhakken zonder al jullie ervaringen, verhalen en informatie. Ik vind daarom ook dat als je 3000 a 4000 euro overhebt voor een borstvergroting je ook een klein bedrag kunt doneren aan dit forum, heb ik ook gedaan. Want zonder dit forum zat ik nogsteeds met mijn cup A en kleine borsten complex! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Wat een mooi gebaar en mooi bericht . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Heel lief bericht!Ben blij voor je dat je nu, 1 dag po, al zo blij bent (heeeeeel herkenbaar hoor!) en ben het zeker met je eens dat een kleine donatie op z'n plek is. Ik heb zelf ook gedoneerd omdat ik zoveel aan het forum heb gehad. Wilde ook graag mijn bijdrage leveren.Op naar de zomer en de eerste dagen in bikini dat je vol trots en zelfvertrouwen op het strand ligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enibas Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Wat een ontzettend leuk bericht! Blij te horen dat je zoveel aan het forum hebt, want daar doen we het voor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Wat super dat je zo blij bent met borstenforum.com!! Het is natuurlijk ook heel fijn dat je zoveel informatie hier kunt vinden en dat je je vragen kwijt kunt ergens Thanks voor het helpen onderhouden van dit forum met je donatie!! xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.