Jump to content

Artikel Cosmetische Chirurgie

lydia2B

Recommended Posts

Hallo ik ben Lydia, ik schrijf een artikel over cosmetische chirurgie. Hiervoor wil ik graag een vrouw interviewen die een cosmetisch ingreep heeft laten uitvoeren aan haar borsten. Het liefst willen we het interview telefonisch afnemen, maar als het echt niet kan, is het per mail ook mogelijk.

Deze opdracht is bedoelt voor school en zal daarom door niemand gezien worden. Behalve door mijn docente.

Natuurlijk willen wij u het eindproduct per mail opsturen, als u daar geïnteresseerd in bent.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Dank jullie wel voor jullie snelle antwoord!

@Zeepbelxo Ik en mijn redactie zullen je zo snel mogelijk wat vragen sturen per PM.

@Lahja In eerste instantie laten we jouw interview achterwege. Maar bedankt dat je mee zou willen werken, als we denken dat er in ons artikel plaats is voor jouw verhaal nemen we graag contact met je op.

Als er nog meer vrouwen zijn die mee willen werken, horen wij het graag. :)

Hoi Lydia,

Ik heb woensdag via een pb op je gereageerd, daarop heb ik een reactie van je ontvangen waarin je om mijn gegevens vraagt om contact op te kunnen nemen met mij.

Ik heb hierop gereageerd via een pb wederom en aangegeven op donderdag ochtend eventueel te willen helpen maar nog geen gegevens van mij en wel wat aanvullende vragen van mijn kant.

Je geeft eerst aan alles graag telefonisch te doen, echter na een aantal vragen van mijn kant over bv het verifiëren krijg ik pas op vrijdag weer een reactie van je met daarin dan ook nog de vermelding dat via de email toch handiger is aangevuld met direct een vragen lijst.

Je geeft aan dat persoonlijke gegevens wel nodig zijn maar geeft van jezelf niets bloot.

Bijvoorbeeld, wat voor opleiding ben je mee bezig?

Welke school betreft dit?

Vooraf duidelijk maken dat het gaat om naam en toenaam van de geïnterviewde.

Wat zijn de namen van je mede studenten?

Met welk doel moet je dit interview maken?

Kortom, bij deze zou ik als docent zijnde jou en je medestudenten een onvoldoende geven alleen al op je plan van aanpak.

Ik zou zeggen, maak gebruik van het advies van Pascalle of probeer iemand in je omgeving te vinden.

Ik zal dit ook als reactie plaatsen bij je andere topic.

Succes,

Gr Guppie

Beste Guppie,

Excuses dat het op deze manier gegaan is. Is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Het is nooit de bedoeling geweest om je in het duister te laten over onze gegevens. We studeren aan Hogeschool Windesheim, de opleiding journalistiek.

Het artikel wordt geschreven voor een opdracht, en wordt dus niet gepubliceerd. De naam en toenaam hebben we nodig omdat onze docent soms wil controleren of we echt contact hebben gehad met onze bronnen. Om bijvoorbeeld plagiaat tegen te gaan.

Mijn naam is Lydia Naarden, en mijn mede studenten heten Kelly Westra & Marije Klijnstra.

Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid biedt, want nogmaals het is nooit onze bedoeling geweest om iemand in het duister te laten. Onze werkwijze is in jouw geval niet erg professioneel geweest en ik wil je daarom ook bedanken dat je me erop wijst. We kunnen dit meenemen voor opdrachten in de toekomst.

Excuses voor hoe het gegaan is. Maar ook bedankt dat je in eerste instantie wel mee wilde werken.

Guest Cynthia92

OFFTOPIC:

Heeft Windesheim het qua plan van aanpak nog niet op de rit, als het gaat om de opleiding journalistiek....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.