m88 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 hallo dames ik ben nu 4 weken POmeteen na mijn operatie heb ik weinig pijn gehad maar de pijn die ik had heb ik nu nog steeds wel minder maar vroeg me toch af hoelang die pijn aanhoudthet is ook niet echt pijn-pijn maar meer een beurs gevoeld en bij het bukken soms en als ik me bh uit doe dan doet het onder mijn rechterborst een beetje zeer als ik me armen beweeg.. en soms heb ik wat steken in me borsrten daar heb ik niet echt veel hinder van.. maar ik heb gevoel dat ik nog steeds in me doen en laten net zo beperkt ben als in het begin.. ik moet nog 2 weken afwachten maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ik dan weer alles kan zonder dat ik daar hinder van heb.de spanning in me borsten zijn ook wel afgenomen maar ze zijn nog wel een beetje gespannen.wie wilt hier ervaringen met mij delen en kan iemand mij hier in gerust stellen ?xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hoi hoi Nou, dat beurse, dat komt waarschijnlijk nog wel door het vocht.. En ik heb ook bij bukken en bij het uitdoen van de bh, mijn borsten nog een hele tijd moeten ondersteunen. De een herstelt sneller dan de ander... Het is moeilijk te bepalen wat normaal is en wat niet. Maar ik denk dat je ervan uit kunt gaan dat alles gewoon zijn tijd nodig heeft. OPeens zul je zien dat het beter gaat. De steken kunnen trouwens wel nog een hele tijd duren, maar ook die gaan op een gegeven moment minder frequent worden Sorry, ik kan niet duidelijker zijn in mijn antwoord. In principe staat er een herstel van 6 weken voor en probeer die in acht te nemen. De een herstelt sneller dan de ander. Eet gezond, en gevarieerd. Eet veel eiwitten, dat helpt misschien ook, in ieder geval is dat goed voor wondgenezing xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
m88 Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Hoi hoi Nou, dat beurse, dat komt waarschijnlijk nog wel door het vocht.. En ik heb ook bij bukken en bij het uitdoen van de bh, mijn borsten nog een hele tijd moeten ondersteunen. De een herstelt sneller dan de ander... Het is moeilijk te bepalen wat normaal is en wat niet. Maar ik denk dat je ervan uit kunt gaan dat alles gewoon zijn tijd nodig heeft. OPeens zul je zien dat het beter gaat. De steken kunnen trouwens wel nog een hele tijd duren, maar ook die gaan op een gegeven moment minder frequent worden Sorry, ik kan niet duidelijker zijn in mijn antwoord. In principe staat er een herstel van 6 weken voor en probeer die in acht te nemen. De een herstelt sneller dan de ander. Eet gezond, en gevarieerd. Eet veel eiwitten, dat helpt misschien ook, in ieder geval is dat goed voor wondgenezing xx BB thnx bb! ik zal idd wel geduldig moeten zijn! maar bij mijn bwc was na 4 weken toch wel aardig pijn vrij dus vandaar dat ik dit toch wel een beetje vreemd vind maarja ik moet het natuurlijk niet met elkaar vergelijken eigenlijk want het zijn 2 hele verschillende operaties. vandaag heb ik met een vriendin er over gehad die ook een bv heeft gehad en die zij dat de steken zeker wel een jaar hebben aangehouden maar zij had daar net als mij ook niet echt heel veel hinder van en ook zij had nog wat moeite met bepaalde bewegingen en met liggen op bepaalde manieren dat het nog wel eens beetje zeer deed inmiddels is zij bijna 6 jaar PO en heeft ze al jaren lang nergens last van. ik ben alleen beetje gestrest geworden na het lezen van het verhaal van meijsje 87 omdat zij ook geopereerd is door van der weij en die het voor haar het behoorlijk heeft verpest, maarja van andere kant denk ik dat zij gewoon heel veel pech heeft gehad en moet ik zulke verhalen beter vermijden dus misschien is het beter voor me om wat minder actief hier te zijn op de site voorlopig maarja dat vind ik ook moeilijk want ik moet toch wel een paar keer per dag hier ff kijken haha xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Weet je wat het is.. Overal is wel eens iets.... Bij iedere pc kan wel eens iets fout gaan.....Als het een waargebeurd verhaal is, en het idd zo is dat van der Weij prothesen verkeerd om geplaatst heeft, dan heeft ie een grove fout gemaakt... Echter..... Ik geloof er niet zo in.. Zo lang ik geen feiten lees van dat meisje.... Van der weij heeft hele mooie borsten gemaakt en dit is het eerste negatieve verhaal. Een hoop geschreeuw en geen feiten.... Maak je maar geen zorgen! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.