dreamer81 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hey ladies,Ik ben fotografe en heb ongeveer 6 weken na mijn dual plane vergroting weer mijn eerste bruidsreportage staan. Dit is een lange dag waarbij ik toch veel mijn camera hanteer en aan het lopen ben (probeer natuurlijk mijn armen niet te hoog te liften steeds).Ik lees best veel verhalen dat het herstel zwaar tegen viel, wat denken jullie?Zou ik dit weer op kunnen pakken? Tis namelijk erg moeilijk om zo kort dag nog een bruidspaar te cancellen :-(Zucht, voel me een beetje een pietje para hahaha, kan nergens anders meer aan denken dan aan volgende week :-)Liefs,Dreamer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undercover89 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Ik heb ze ook dual plane gehad en moest na 6 weken weer beginnen in de zorg, dit was prima te doen. Ik denk dus dat jij het ook gaat redden! De meeste vrouwen hier werken alweer na 3 of 4 weken, dus normaal gesproken moet het in orde zijn succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeepbelx Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Ik ben nu 6 weken PO, en ookal ben ik werkloos heb ik wel het gevoel dat ik zogoed als alles terug zou kunnen doenik heb ze ook achter de spier, dus het herstel is wel zwaar maar na 6weken is alles zogoed als gepasseerdik denk dus echt wel dat het doenbaar is hoor!!succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamer81 Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Thanks!!Dat is weer een stukje opluchting :-)Ga er vanuit dat ik tegen die tijd al weer mobiel ben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Met een beetje geluk kun je alles wel weer redelijk oppakken na die 6 weken . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.