Jump to content

Mona B : 13 mei 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Ik ben Mona B!!

Ik ben 32 jaar oud en ben getrouwd en heb 3 hele leuke kindjes 2 jongens en een meisje.

Ook werk 15 jaar als kapster. Ik word op 13 mei, door dr v. Onselen geopereerd, dan krijg ik 480cc anatomische protheses achter de spier!!!! Oooooohhh vind het zoo spannend, maar kijk er erg naar uit!

Ben gewoon aan het aftellen!!! Hahaha

Maar zie erg tegen de pijn van daarna op, met drie kleine kindjes en dan helemaal niks mogen doen...

Mijn moeder komt mij gelukkig helpen.

Ja dat is zonder een operatie al een hele taak! (ben zelf moeder van 2kids) Super lief van je moeder dat zij je bij komt staan. Opereren is slechts een keuze, herstel het belangrijkst en bepalend voor het resultaat...

spannend hoor allemaal!!!

Euhhm tips....die heb ik ook allemaal van dit forum gehaald! Brandnetelthee drinken, hoog slapen....ik heb veel geluk dat ik een elektrisch verstelbaar bed heb, dus

ik slaap bijna zittend! Moet zeggen dat het de tweede nacht al wat beter is gegaan terwijl ik

een echte buikslaper ben. Een week voor de operatie amica d6 slikken(tegen blauwe plekken) en

multivitamines! En verder lekker op je af laten komen en het gewoon laten gebeuren. Ik was heel

ontspannen op de OK en kon mij helemaal overgeven. Goed de oefening doen die ze in de kliniek aan

je meegeven. Dat helpt echt tegen de stijfheid! Ik zit dit allemaal heel wijs te typen maar ben zelf nog maar 2 dagen po:)

Dus als er nog meer tips zijn voor het herstellen dan hoor ik ze ook graag:) Ga zo voor het eerst eens kijken naar mijn

nieuwe aanwinsten dat heb ik nog niet aangedurfd...dus ben heel benieuwd!

Hoi wat leuk ik wordt ook 13 mei door van onselen geopereerd krijg 540cc en duel plane. Vindt het ook erg spannend maar laat het maar gewoon over me heen komen. Heb ook 3 kids en ook 2 jongens en een meisje haha zijn wel al 14 en 11 jaar dus dat scheelt wel een beetje. En of het ook nog zo moet zijn ik heb ook nog10 jaar in een kapsalon gewerkt hahaha. Leuk dat er meer 13 mei worden geholpen kunnen we ons lekker op de hoogte houden over hoe en wat allemaal.

Xx mupke

ja eva ik zag net je topic staan. leuk 25 feb. waren ze geloof ik met 7 of 8 man tegelijk bij dr van onselen was wel erg leuk als ik het zo las. sommige hebben zich in de klinick gezien. leuk he. kunnen we elkaar een beetje steunen hahaha xx

Hoi jarmaine, bedankt voor je tips! Hoop dat je boobs mooi zijn geworden!! Lijkt me erg raar de eerste keer je borsten voelen na een borstvergroting!!

Hoi mupke!! Wat toevallig zeg dat je ook 13 mei geholpen word!! Krijg jij anatomische protheses??

Mijn oudste zoon is bijna 8 en mijn dochter is 5 en ik hen een moppie van 6 maanden.

Ik laat het ook allemaal maar op mij afkomen, ik wil het zo graag, dus die 6 weken kom ik ook wel overheen!! We houden zeker contact, zal wel lachen zijn als we elkaar daar tegen te komen!!!

Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.