Rockabilly lover Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Ik vroeg me af of er hier dames zijn die een goeie pc kennen regio brugge/oostende. Ik heb gehoord dat dr. maetens van oostende wel redelijk goed is ,iemand ervaring hiermee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charke Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hallo , ik kan je geen chirurg aanraden in die streek maar wel zeker en vast 1 afraden, neem zeker niet Decoopman in Brugge van de Cosmipolis kliniek,je betaald heeel veel geld daar en ondertussen ben ik zelf 3x geopereerd (2x hersteloperatie) met enkel en alleen nare gevolgen ,en zo zijn er meer..Als ik je heel goeie bekwame chirurg kan aanraden dan is het Demeyere in Gent, maar dan moet je wel stukje rijden hiervoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Hallo , ik kan je geen chirurg aanraden in die streek maar wel zeker en vast 1 afraden, neem zeker niet Decoopman in Brugge van de Cosmipolis kliniek,je betaald heeel veel geld daar en ondertussen ben ik zelf 3x geopereerd (2x hersteloperatie) met enkel en alleen nare gevolgen ,en zo zijn er meer..Als ik je heel goeie bekwame chirurg kan aanraden dan is het Demeyere in Gent, maar dan moet je wel stukje rijden hiervoorik heb inderdaad van die dokter ook al nare dingen gehoord, ik was zowiezo al niet van plan om naar die te gaan, ik zou wel graag naar een vrouwelijke dokter gaan.Ja gent is inderdaad een eindje rijden hé, wel jammer wat jij hebt meegemaakt, hopelijk heb je er niet te veel last van, alvast bedankt voor je reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hallo,ik ben 3 keer op consultatie geweest bij Dr. Myny, volgens mij zeer bekwame chirurg, mama en zus zijn reeds bij hem geweest en zijn allebei zeer tevreden.Ik heb gekozen voor Dr. Visser maar dit puur omwille van de prijs anders zou ik ook zeker naar hem geweest zijn!Dr. Myny zijn privé ziekenhuis heet De Baronie!Je betaald zo'n 3800 euro voor een borstvergroting.GRoetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Hallo,ik ben 3 keer op consultatie geweest bij Dr. Myny, volgens mij zeer bekwame chirurg, mama en zus zijn reeds bij hem geweest en zijn allebei zeer tevreden.Ik heb gekozen voor Dr. Visser maar dit puur omwille van de prijs anders zou ik ook zeker naar hem geweest zijn!Dr. Myny zijn privé ziekenhuis heet De Baronie!Je betaald zo'n 3800 euro voor een borstvergroting.GRoetjesHoi julietteIk ben ook al toevallig op zijn site terechtgekomen, maar ik dacht dat die duurder ging zijn, is dat dan zijn eigen kliniek dat die heeft en wordt dat dan daar gedaan? En zit alles in de prijs inbegrepen dan? Sorry voor zoveel vragen, alvast bedankt voor uw reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hallo, Normaal is dit de prijs voor de operatie zelf en uiteraard ook de volgende consult om draadjes of zo te laten verwijderen.Je dient wel nog een consultatie te betalen als je gaat van 35 euro dacht ik.je wordt idd in de kliniek zelf geopereerd, er is dacht ik één operatiekamer gezien het telkens dr. Myny zelf is die opereert natuurlijk.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Hallo, Normaal is dit de prijs voor de operatie zelf en uiteraard ook de volgende consult om draadjes of zo te laten verwijderen.Je dient wel nog een consultatie te betalen als je gaat van 35 euro dacht ik.je wordt idd in de kliniek zelf geopereerd, er is dacht ik één operatiekamer gezien het telkens dr. Myny zelf is die opereert natuurlijk.GroetjesOkee bedankt voor de info, ben al wat wijzer geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smile2008 Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 hey,dr de frene opereert in Brugge - veurne en Ieper.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 hey,dr de frene opereert in Brugge - veurne en Ieper.grDie ken ik niet, is dat een man of vrouw? En ervaringen bij die dokter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smile2008 Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Dr de frene is een man :-)ik had een operatie (verwijdering PIP en nieuwe anatomische protheses). er was wel wat schade aangericht door de eerste prutser van een dokter vercoutere :-( Dr de frene heeft er iets mooit van gemaakt, al heb ik nog gevoelloze zone's, maar hij had me ook gewaarschuwd dat hij niet alles zou kunnen herstellen. ...Ik had totaal geen borst, en ben blij met het resultaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Dr de frene is een man :-)ik had een operatie (verwijdering PIP en nieuwe anatomische protheses). er was wel wat schade aangericht door de eerste prutser van een dokter vercoutere :-( Dr de frene heeft er iets mooit van gemaakt, al heb ik nog gevoelloze zone's, maar hij had me ook gewaarschuwd dat hij niet alles zou kunnen herstellen. ...Ik had totaal geen borst, en ben blij met het resultaat.Okee bedankt voor uw antwoord. Oei dat is minder voor u, hopelijk komt het nog helemaal goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hayley Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Hoi, ik ben dinsdag geopereerd van dr de frene. Ben heel blij en positief over hem! Ik zelf ben van omstreken brugge. En bij de eerste consultatie voelde ik me al goed bij hem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 18, 2013 Author Share Posted April 18, 2013 Hoi, ik ben dinsdag geopereerd van dr de frene.Ben heel blij en positief over hem!Ik zelf ben van omstreken brugge. En bij de eerste consultatie voelde ik me al goed bij hembedankt voor je reactie. In welk ziekenhuis ben je dan geopereerd? En hoe voel je je nu, niet teveel last, want daar heb ik wel wa schrik van. Hoe lang heb je moeten blijven? Ik heb het er een beetje moeilijk mee om naar een man te gaan, ben nogal beschaamd over mijn 2 muggebeten en denk dat ik bij een vrouw daar minder last van hebben. Hoeveel heb je betaald als ik mag weten want blijkbaar zitten daar ook serieuze verschillen in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.