Jump to content

hoi ladies wilde me even voorstellen...

mirali

Recommended Posts

Afgelopen vrijdag mijn borsten laten vergroten bij dokter de meyere... Jeetje wat was ik zenuwachtig!!! Heb nog wel 10x gevraagd voordat ik onder narcose ging; jullie letten goed op mij toch??!! 3kwartier later was ik mezelf al aan het aankleden en opweg terug naar nederland. Gevuld met 450cc per borst en klaar voor mijn nieuwe begin... Oei wat viel het even tegen toen de pijnstillers waren uitgewerkt... nu 3 dagen later is de strakheid en zwelling al iets minder en ben zo ontzettend blij met de keuze die ik heb gemaakt...

Ben moeder van 2 kids (10 en 7) en 34 jaar. De combi van dat heeft mijn borsten geen goed gedaan. Zwaartekracht en moeder natuur stonden niet aan mijn kant wat dat betreft. Hoewel ik me altijd heel gezegend heb gevoeld met de kids die mij gegund zijn en een gezond lichaam, ben ik toch heel blij met de ontwikkeling van pc. Hulde aan dr. Bruno de meyere...

Lieve groeten van mij

Hoi hoi..

Gefeliciteerd met je boobies en welkom :-)

Een super leuk vooruitzicht naar de zomer toe..

Heb je voor de spier of achter de spier laten plaatsen?

Xoxo

Heb ze voor de spier geplaatst gekregen... dr de meyere is daar een voorstander van. Heb veel werk van hem bekeken en moet zeggen dat het niet te zien is. Heb gekozen voor natuurlijk uitziende borsten met een iets bollere bovenpool. Ben zo benieuwd hoe ze er strakjes uit zien als het helemaal genezen is... Geduld is een schone zaak hahaha. En geen probleem.. Wacht al 10 jaar op een wonder en nu heb ik em zelf gekocht ;-)

Dankjewel btw voor je snelle en lieve reactie

xx

h

Goedemorgen,

Idd spannend zeg, Ik lees ook veel goeds over die pc (mede van best_boobie) dus het zal allemaal heel erg mooi zijn.

Het is je gegund!

Hou je ons op de hoogte met je herstel?

xoxo

Dag 4 sinds mn bv...

Wat ben ik blij en wat valt het me mee... Natuurlijk af en toe onzeker. Want wat is dat borrelende gevoel als ik er aan zit? En als je opstaat na lekker lui te hebben gelegen dat branderige gevoel dat je eraan herinnert dat er bijna een halve liter per boob in zit... neem aan dat het er allemaal bij hoort.

Super nieuwsgierig naar welke maat ik strakjes heb... kan iemand mij dat vertellen? Op het kaartje staat dat ik 450 m+ implantaten heb. mijn omvang was altijd 70/75...

Ga vanmiddag even uitvinden hoe het hier allemaal werkt. wil ook foto's plaatsen en zien...

Kusssxxx en een boobeliscious dag voor iedereen

Hai hai..

Wat leuk om te lezen dat het je allemaal meevalt..

Best_Boobie heeft een "magisch boek" :101: waar ze ongeveer kan uitrekenen wat je cupmaat nu is.

Waar hoop je zelf op?

xoxo

Tja hopen... het maakt mij eigenlijk niets uit. ben er gewoon nieuwsgierig naar. heb je mn foto's al bekeken? Als ik ze zelf zie denk ik jemig die gaan zeker niet meer in mijn 75b of 70c passen hahaha

zal even bb een berichtje sturen en vragen of zij even in haar magische boek wil kijken voor mij hihi

kusss

Haii haii,

Ik heb ze net bekeken en WOW!!!

Je mag zeker trots zijn, ze zijn super :35:

Ik ben benieuwd wat bb heeft gezegd mbt je cupmaat nu..

Ik moet nog 13 hele lange dagen wachten voor mn bv :83:

xoxo

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.