Ga naar inhoud

moderate plus profile van mentor

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb de moderate + profile van Mentor, 300cc gekregen 2 weken geleden.

Ik had ooit een kleine B, maar na mijn eerste borstvergroting had ik een kleine C en dit met 240cc achter de spier (geen idee welk profiel, was wel Eurosiliconen).

Zou ik nu met de Mentor moderatie + 300cc (achter de spier) een maatje groeien?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb maart vorig jaar 300cc moderate plus van Mentor gekregen plus een tepellift. Ik kwam van een 75 A en heb nu 75 E met de bh's van de hunkemoller. Dus ik neem aan dat je wel een flinke maat erbij zal krijgen. Maar ik weet niet wat je omvang is, dat kan nog schelen.

Trouwens, kun je nu zelf nog niet zien dat ze groter zijn dan?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ze zien eruit als een D, maar zal het sterker vertellen, bij Hunkemoller en Livera meerdere keren laten meten en zij komen uit op 70 F. Helaas kan ik die omvang niet dragen want mijn ribben lopen iets naar buiten dus dat knelt vreselijk. Ik krijg me er niet in gewurmd.

Van Freya is E me te groot daar heb ik DD. De tussenmaat.

Maf hee.

Vaak sta ik in de hunkemoller met een E in mijn handen en dan blijff ik maar denken; tjee, passen mijn borsten wel in deze enorme cup? En dan ga ik passen en jawel hij past.....humor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames, bedankt voor de reacties.

Ik heb deze ochtend toch even één van mijn oude beha's gepast en ja hoor..... ze zitten wat strak!

Ik heb een 80C, dus ik vermoed dat de volgende een 80D moet worden?

Het rare is dat mijn sportbeha, die ik van Demeyere meekreeg een 70D is....Klopt toch niet dat mijn omvang 10 verschil geeft?

Maar mijn borsten zijn na de prothesewissel echt wel mooier van vorm, ze staan dichter bij elkaar en zijn wat groter.

Ben super tevreden!

groetjes,

P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.