Debbyxxx24 Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Beste Meiden,Mijn pc Dr. van der Weij van de Boerhaave kliniek in Amsterdam kon mij vertellen dat wanneer een pc nauwkeurig opereerd er helemaal geen drains of verband nodig zullen zijn.In deze kliniek word dan ook na de operatie een sportbeha bij de patiënten aangetrokken wat natuurlijk erg fijn is.En het ziet er ook meteen fraaier uit dan in het verband. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Hoi ik heb nu 18 po , ik had ook geen drains :-) en mij littekens ziet goed uit :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Bij mij ook geen verband en drains. Alleen een speciale pleister over het litteken die een aantal dagen na de operatie verwijderd werd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Ik had ook geen verband hoor,kreeg ene sport bh aan daar,en drains gingen er vrij vlot uit omdat het er mooi uitzag zeiden ze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spannend!! Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Hoi, ik werd ook wakker met de post operatieve bh aan met martelband en drains dienen uit voorzorg. Er kan altijd een bloeding ontstaan of een vochtophoping de eerste 24 uur, wilt niet zeggen dat de pc niet kan werken maar op safe speelt zodat deze niet met problemen gaat zitten nadien heb ook drains gehad en daar kwam niets uit dus waren snel weer weg maar was toch blij dat ik ze had Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Na mijn BV in 2007 had ik ook geen drains. Ik was wel blij, anders had ik helemaal vanuit Groningen terug moeten rijden naar Belgie! Ik ben benieuwd hoe vd Weij het bedoelt...het lijkt alsof hij beweert: "Als je drains nodig hebt is de BV niet goed uitgevoerd." ? Maar hij bedoelt vast dat bij een nauwkeurige, speciale manier van opereren drains overbodig zijn. Ik ben wel benieuwd naar die manier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lahja Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Ik vind het idee van drains heel beangstigend. gelukkig heb ik er geen... Verdonck zei dat dit enkel nodig was als je extreem veel vocht had. Ik ben het aan het oplossen met thee.Verband heb ik wel, ondanks dat verdonck en uitstekend pc is. Zal zijn nut ook wel hebben (naast mij irriteren) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Drains zijn heel ongemakkelijk. Ik had ze ook na mijn explantatie, hahaha, twee granaten aan een soort lange, buigzame rietjes. Het is niet eng hoor, maar zo lastig, je sleept ze de hele tijd mee, het kan niet anders. Mijn huisarts durfde ze niet te verwijderen, met als gevolg dat ik drie dagen volledig onnodig met die dingen moest zeulen. In de kliniek zei de verpleegkundige: "U heeft nauwelijks gebloed mevrouw, die hadden al veel eerder verwijderd kunnen worden.." Affijn, het was extra lekker toen ze eruit waren. Ik voelde me zo vrij en opgelucht!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Drains ??? Kies je toch een ''goede'' pc die geen drain gebruikt. Volgens mij zijn er maar een paar die deze ondingen gebruikt hoor. Bij de meeste pc´s is daar echt geen sprake van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Hey, Ik ben bij dokter visser geweest. En ik heb ook geen drains en verband gehad.Ik kreeg ook gelijk de kliniek bh aan met waterdichte pleisters op mijn hechtingen.Ben super tevreden met deze manier, dan mag je tenmisnte weer lekker snel douchen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.