MissCupCake88 Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Hey halloo dames!Het is nu bijna 6 weken geleden dat ik mijn bv heb gehad.nu zit ik met iets, dat mijn borsten misschien te laag zitten?? als ik foto's kijk van mijn nek tot bolling borst te groot is. lijkt misschien net of ze gaan hangen of laag zitten.en dat bij de oksels daarzo waar de spier zit iets ingevallen is. pff weet niet hoe ik het moet zeggen.dus als ik een bh aan hebb heb ik het gevoel dat de band zo laag zit. of komt dat doordat ik dat niet ken?? om borsten te hebben dat die kleine bh's altijjd omhoog schoven/?ben benieuwd wie zich hier in kent of ook heeft.Liefs, misscuppiecake Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Misschien handig om hier ergens een foto te plaatsen zodat er echt duidelijk is wat je bedoelt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Je bent inderdaad toe aan nieuwe foto's Maak er dan ook meteen even een van de zijkant, dan kunnen we zien wat je bedoelt xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.