Ga naar inhoud

miss C : 13 november 2009 : Dr Kemler : Martini Ziekenhuis : Groningen


Gast miss C

Aanbevolen berichten

Hoi

Zo jij bent een vlugge vogel ja dat herken ik ook ,ook ik was dat rugslapen even vergeten maar weet nu weer wat het is.

Is er bij jou veel weggehaald en ben je tevreden????????????

Ik ben tot nu toe super tevreden en ben heel blij dat ik de 2de stap heb gezet.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg heeft het mij wel veteld maar toen was ik nog heel ver weg geloof ik, want ik ben het vergeten.

Ik denk dat ik uiteindelijk uitkom op een 75 c of d.

Ik ben echt heel blij met het resultaat! Alleen is het nog wel heel erg gezwollen en voel ik wel dat ik wonden heb zeg maar.

Dat rugslapen ga ik niet aan wennen :angry: wat een nachten heb ik zeg...

Volgende week vrijdag gaan mijn hechtingen eruit, moet daar nu nog niet aan denken.

Hoe gaat het met jou?

Groetjes

Hoi

Zo jij bent een vlugge vogel ja dat herken ik ook ,ook ik was dat rugslapen even vergeten maar weet nu weer wat het is.

Is er bij jou veel weggehaald en ben je tevreden????????????

Ik ben tot nu toe super tevreden en ben heel blij dat ik de 2de stap heb gezet.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss C,

Fijn te horen dat je blij bent met het resultaat! En dat rugslapen is inderdaad een ramp.

Nu hebben wij een verstelbaar bed en slaap ik iets omhoog met mijn benen en ook met mijn bovenlichaam en daar slaap ik wel beter door.

Begrijp ik goed dat je echt pijn hebt aan de wonden? Ik heb er helemaal geen last van, zie maar weer hoe verschillend iedereen is.

Nou succes met herstellen en rustig aan.

Ga je nog foto's plaatsen?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb last van mijn bh de randen drukken op de wonden en daarom doet het pijn.

De foto's ga ik plaatsen als mijn hechtingen zijn verwijderd.

Groetjes

Hoi Miss C,

Fijn te horen dat je blij bent met het resultaat! En dat rugslapen is inderdaad een ramp.

Nu hebben wij een verstelbaar bed en slaap ik iets omhoog met mijn benen en ook met mijn bovenlichaam en daar slaap ik wel beter door.

Begrijp ik goed dat je echt pijn hebt aan de wonden? Ik heb er helemaal geen last van, zie maar weer hoe verschillend iedereen is.

Nou succes met herstellen en rustig aan.

Ga je nog foto's plaatsen?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest ivm een ontsteking in mijn linkerborst onder de tepel.

Het ziet er heel rood uit en voelt hard aan en er komt vocht uit.

Heb een antibiotca kuur van 5 dagen meegekregen.

De pleisters zijn er ook maar meteen afgehaald en ik vind de littekens echt zo meevallen!! Hopen dat het zo mooi blijft.

Vrijdag moet ik weer terugkomen voor het verwijderen van de hechtingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk helpt de antibiotica kuur. Ik heb t zelfde gehad, na de antibiotica (en bij mij wat weg halen van vocht) ging het snel beter. als je maar niet allergisch bent voor de antib... :S

Ik hoop dat je snel herstelt! Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak mij wel een beetje zorgen, je hoopt toch dat alles goed gaat...

Ik heb jouw foto's bekeken en denk echt dat het wel goed komt, je ziet jouw borsten echt steeds mooier worden.

Groetjes

Hopelijk helpt de antibiotica kuur. Ik heb t zelfde gehad, na de antibiotica (en bij mij wat weg halen van vocht) ging het snel beter. als je maar niet allergisch bent voor de antib... :S

Ik hoop dat je snel herstelt! Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Miss C, het lijkt zoals jij omschrijft dat ik ook een ontsteking gehad heb.. of nog wel heb!

Ik ga morgen meteen ook een A-kuurtje vragen aan mijn PC.

Hoop dat je er lichamelijk niet al te veel last van hebt, geen koorts of zo!

Groetjes en veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Hoe is het nu met u?

Ik heb dezelfde dag als jij een bvk gehad en bij mijn gaat het supper. Ik ga volgende week maandag

terug aan het werk na 4 weekjes thuis, ik kijk ernaar uit!

groetjes Zappa

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.