Ga naar inhoud

miss C : 13 november 2009 : Dr Kemler : Martini Ziekenhuis : Groningen


Gast miss C

Aanbevolen berichten

Dag mede forum dames,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb besloten dat ik mijn verhaal ook graag hier neer wil zetten.

Aanstaande 13 november word ik voor de tweede maal geopereerd voor een borstverkleining, hieronder mijn verhaal.

Toen ik 20 jaar was, 9 jaar geleden inmiddels, ben ik geopereerd aan een borstverkleining.

Ik had destijds een cup f en had last van rug, nek en schouderklachten waardoor ik besloot een borstverkleinende operatie te ondergaan.

De operatie en het herstel is destijds zeer goed verlopen en ik was dan ook erg blij en tevreden met mijn nieuwe borsten, een volle c cup.

Helaas zijn mijn borsten in de loop der tijd weer gaan groeien, inmiddels weer een E cup en weer schouder, nek en rugklachten, heb ik besloten mij opnieuw te laten opereren. Aanstaande vrijdag 13 november is het dan zover. Ik zie er best wel tegenop ook al viel het mij de vorige keer alles mee. Waar ik het meest tegen op zie is dat oude littekens weer opengemaakt worden en ik weer terug bij af ben gezien de littekens.

De plastisch chirurg vertelde mij dat borsten weer kunnen gaan groeien in de loop der jaren en dat was bij dus helaas het geval. Ik laat mijn borsten weer verkleinen naar een c cup en hopende dat dit dan de laatste keer mag zijn.

Ik zou jullie op de hoogte houden van het verdere verloop van mijn operatie en herstel en natuurlijk het resultaat.

Groetjes van een zenuwachtig persoontje op dit moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Miss C, wat goed dat je weer onder het mes gaat! En stoer ook! Waar ga je het laten doen?

Enne je hebt een logenootje! Blokkendoos gaat op de 13e ook voor de 2e x een bvk!

Nou heel veel succes en sterkte met aftellen naar volgende week!

Groetjes!

Ps sorry van t tijdstip- na mijn bvk slaap ik nog niet echt goed zeg maar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss C,

Welkom op het forum.

Wat goed van je dat je het nog een keer aandurft.

Ik kan me goed indenken dat je zenuwachtig bent.

Je weet gelukkig wel al wat je te wachten staat, alhoewel een mens snel vergeet hoe rot ze zicht gevoelt hebben.

Maar volgens mij als ik het zo lees was dat bij jou niet het geval.

Heel veel plezier op het forum en succes met aftellen!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay,

Bedankt voor je bericht!

Ik ga naar het Martini in Groningen, net als de vorige keer. Ik word alleen nu wel geopereerd door een andere plastisch chirurg.

Dat slechte slapen kan ik mij ook nog goed herinneren, ik ben een buikslaper.. :wacko:

Maar hoe is jou de operatie vergaan en hoe verloopt het herstel?

Groetjes

Hi Miss C, wat goed dat je weer onder het mes gaat! En stoer ook! Waar ga je het laten doen?

Enne je hebt een logenootje! Blokkendoos gaat op de 13e ook voor de 2e x een bvk!

Nou heel veel succes en sterkte met aftellen naar volgende week!

Groetjes!

Ps sorry van t tijdstip- na mijn bvk slaap ik nog niet echt goed zeg maar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Het voelt erg fijn om even "lot"genoten te kletsen.

Groetjes

Hoi Miss C,

Welkom op het forum.

Wat goed van je dat je het nog een keer aandurft.

Ik kan me goed indenken dat je zenuwachtig bent.

Je weet gelukkig wel al wat je te wachten staat, alhoewel een mens snel vergeet hoe rot ze zicht gevoelt hebben.

Maar volgens mij als ik het zo lees was dat bij jou niet het geval.

Heel veel plezier op het forum en succes met aftellen!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag mede forum dames,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb besloten dat ik mijn verhaal ook graag hier neer wil zetten.

Aanstaande 13 november word ik voor de tweede maal geopereerd voor een borstverkleining, hieronder mijn verhaal.

Toen ik 20 jaar was, 9 jaar geleden inmiddels, ben ik geopereerd aan een borstverkleining.

Ik had destijds een cup f en had last van rug, nek en schouderklachten waardoor ik besloot een borstverkleinende operatie te ondergaan.

De operatie en het herstel is destijds zeer goed verlopen en ik was dan ook erg blij en tevreden met mijn nieuwe borsten, een volle c cup.

Helaas zijn mijn borsten in de loop der tijd weer gaan groeien, inmiddels weer een E cup en weer schouder, nek en rugklachten, heb ik besloten mij opnieuw te laten opereren. Aanstaande vrijdag 13 november is het dan zover. Ik zie er best wel tegenop ook al viel het mij de vorige keer alles mee. Waar ik het meest tegen op zie is dat oude littekens weer opengemaakt worden en ik weer terug bij af ben gezien de littekens.

De plastisch chirurg vertelde mij dat borsten weer kunnen gaan groeien in de loop der jaren en dat was bij dus helaas het geval. Ik laat mijn borsten weer verkleinen naar een c cup en hopende dat dit dan de laatste keer mag zijn.

Ik zou jullie op de hoogte houden van het verdere verloop van mijn operatie en herstel en natuurlijk het resultaat.

Groetjes van een zenuwachtig persoontje op dit moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gossie, met verbazing heb ik je introductie gelezen! ben eigenlijk blij dat ik niet een 2e x een verkleining moet ondergaan, zie toch wat minder op tegen mijn komende vergroting. Ik dacht dat bij de meesten de borsten kleiner worden in de loop van de tijd! maar dat gaat dus niet voor iedereen op. Ik wil je even succes toewensen voor de spannende tijd voor je operatie en ook voor erna!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

De plastisch chirurg vertelde mij dat borsten weer kunnen gaan groeien in de loop der jaren en dat was bij dus helaas het geval. Ik laat mijn borsten weer verkleinen naar een c cup en hopende dat dit dan de laatste keer mag zijn.

Wat ik dan weer wil weten :rolleyes: , heeft de chirurg dat de eerste bvk gezegt of nu ?

Ik vraag me dus af dat wanneer je voor een bvk gaat je verteld wordt dat de kans erin zit (al is die blijkbaar klein) dat je borsten weer gaan groeien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik dan weer wil weten :rolleyes: , heeft de chirurg dat de eerste bvk gezegt of nu ?

Ik vraag me dus af dat wanneer je voor een bvk gaat je verteld wordt dat de kans erin zit (al is die blijkbaar klein) dat je borsten weer gaan groeien ?

De chirurg heeft dit tegen mij gezegd toen ik weer een doorverwijzing had gekregen door de huisarts. De 2e keer dus.

Het komt inderdaad niet vaak voor, maar ik was 20 en borsten kunnen volgens mij doorgroeien tot je 23e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gossie, met verbazing heb ik je introductie gelezen! ben eigenlijk blij dat ik niet een 2e x een verkleining moet ondergaan, zie toch wat minder op tegen mijn komende vergroting. Ik dacht dat bij de meesten de borsten kleiner worden in de loop van de tijd! maar dat gaat dus niet voor iedereen op. Ik wil je even succes toewensen voor de spannende tijd voor je operatie en ook voor erna!

groetjes

Kaatje

Bedankt!

Wanneer wordt je trouwens geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ook ik krijg op vrijdag 13 november een borstverkleining, ben supper zenuwachtig :5: , naar heel blij dat het

bijna zover is. Ik krijg mijn bv in het ziekenhuis in Tienen, Belgie.

Ik tel samen met jullie af.

vele groetjes Zappa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahzo , dan is dat 'doorgroeien' leeftijdsgebonden , nu snap ik 't :rolleyes:

Btw , jullie gaan met een ze'n drieën gelijk onder 't mes :106: Wel fijn om dan ervaringen te kunnen delen lijkt me . Thuis proberen ze wel begripvol te zijn maar wat dat echt met je doet weten enkel degenen die't ook ondergingen (ik een bv maar das dan 'vergelijkbaar' op een ander manier) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ook ik krijg op vrijdag 13 november een borstverkleining, ben supper zenuwachtig :5: , naar heel blij dat het

bijna zover is. Ik krijg mijn bv in het ziekenhuis in Tienen, Belgie.

Ik tel samen met jullie af.

vele groetjes Zappa

Nu maar hopen dat vrijdag de 13 e onze geluksdag wordt.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me helemaal niks, zo'n 2e bvk :blink: Mijn chirurg heeft hetzelfde gezegd omdat ik ook nog maar 18 was, nou, laten we het niet hopen. En ik hoop voor jou dat het deze keer wel goed blijft!!:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Miss C,

Voor jou morgen ook de grote dag!!

Dat het deze keer blijvend mag zijn!!!

Heel veel Succes morgen.

Laat je even weten hoe het je is vergaan?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een nachtje en dan is het zover.. ik ben om 10.00 uur aan de beurt!

En jij?

He Miss C,

Voor jou morgen ook de grote dag!!

Dat het deze keer blijvend mag zijn!!!

Heel veel Succes morgen.

Laat je even weten hoe het je is vergaan?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer Thuis!

Ik ben gister alweer thuis gekomen, maar 1 nachtje in het ziekenhuis geweest!

Alles gaat goed, alleen is het nog wel heel gevoelig allemaal en rust ik veel.

Het rugslapen gaat ook niet al te best... dat was ik even vergeten...

Ik heb mijn nieuwe borsten al kunnen zien en vind ze prachtig.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.