Jump to content

even voorstellen

lizf

Recommended Posts

Hi iedereen

Mijn naam is liz ben 24 jaar en werk in de horeca. Aanstaande dinsdag heb ik een gesprek bij bergman kliniek, spannend! Zijn r toevallig leden die ervaring hebben met Bergman ?

Ik heb cupmaat a en zou graag naar een D willen gaan. Vindt t echt ontzettend spannend hopelijk hebben ze snel een plaatsje voor me de zomer staat voor de deur en hakken met nieuwe borsten wordt wss erg lastig ;) anyway verder neus ik hier een beetje rond om een indruk te krijgen van het aantal cc en hoe groot dat ongeveer is. Ik laat weten hoe t gesprek is gegaan

Groetjes liz

Hey Liz,

Ik ben 2 weken geleden door dr. Koopman geopereerd. Ben tot nu toe heel erg tevreden over alles. Ben ook heel erg blij met m'n borsten. Zal van het weekend weer eens nieuwe foto's maken, want ze zien er ondertussen toch al weer anders uit.

Gisteren zijn mijn hechtingen eruit gehaald. Ook de littekens zien er heel erg mooi uit.

Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel!

Gr soof

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Rechtsboven is een zoekbalk, daar kun je zoeken op kliniek. Zorg wel even dat het grijze vakje voor het loepje op: forums staat :) Dan op de loep klikken en dan krijg je alle topics waar bergmankliniek (of je pc als je die ingevuld hebt) genoemd wordt. In de titels zie je welk topic over hem/haar gaat :)

Veel lees en forumplezier!

xx BB

Hey soof,

Wat fijn dat je zo tevreden bent over je bv. Heb je veel pijn gehad?

Hoeveel cc heb je en welke maat is dat?. Is dat ook de afgesproken maat of heeft hij tijdens de operstie besloten om er iets minder in te doen? Dat heb ik wel eens gezien bij andere en daar ben ik niet ban gediend tenzij het echt niet anders kan.. het gevaarlijk is voor je gezondheid ofzo dan vindt ik het een ander verhaal..

Groetjes Liz

Hey Liz,

Ik heb 325 cc, rond, medium profile. Dit was ook de maat die we hadden afgesproken. Welke maat het is weet ik nog niet, ze zijn niet groot. Maar dat wilde ik niet. (En m'n man al helemaal niet haha...)

Qua pijn heb ik wel afgezien. Gelukkig had ik maar aan 1 kant pijn, maar ben pas een paar dagen van de pijnstillers af.

Heb net nieuwe foto's geplaatst. Kun je zien hoe het nu is.

Gr.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.