Goudenregen Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Dag dames,Ik ben een jong meisje van begin de twintig en heb amper borstontwikkeling (AAA/AA). Ik ben van nature erg slank en draag gewoon voorgevormde A BH’s zodat het niet opvalt voor de ‘buitenwereld’.Al jaren houd ik daardoor jongens op een veilige afstand ook al zit ik niet zonder aandacht. Of ik een borstvergroting echt wil, daar ben ik voor mezelf nog niet uit. Of wil ik gewoon ‘aanvaard’ worden?Sinds kort echter is er een leuke jongen in mijn leven die mij ook zeer leuk vindt. Hij weet echter niets van mijn ‘probleempje’ en denkt dat ik gewoon ‘kleine’ borsten heb. Nu ben ik niet van plan te wachten tot hij het ontdekt als we het bed induiken dus wou ik het hem eerst vertellen. Ik ben echter heel bang voor zijn reactie.Vaak krijg ik te horen ‘als hij echt om je geeft, maakt het hem niets uit’ en ‘als hij je daarvoor afwijst, is hij je niet waard’. Zo’n zinnetjes zijn heel mooi in theorie, maar helpen mij niets vooruit. Ik weet gewoon dat ik heel erg gekwetst ga zijn als hij er slecht op reageert.Hoe hebben jullie je vriend/man vertelt over je ‘complex’ en kunnen ze er ‘echt’ mee leven?Goede/ slechte ervaringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Sinds kort echter is er een leuke jongen in mijn leven die mij ook zeer leuk vindt. Hij weet echter niets van mijn ‘probleempje’ en denkt dat ik gewoon ‘kleine’ borsten heb. Nu ben ik niet van plan te wachten tot hij het ontdekt als we het bed induiken dus wou ik het hem eerst vertellen. Ik ben echter heel bang voor zijn reactie. Vaak krijg ik te horen ‘als hij echt om je geeft, maakt het hem niets uit’ en ‘als hij je daarvoor afwijst, is hij je niet waard’. Zo’n zinnetjes zijn heel mooi in theorie, maar helpen mij niets vooruit. Ik weet gewoon dat ik heel erg gekwetst ga zijn als hij er slecht op reageert. Hoe hebben jullie je vriend/man vertelt over je ‘complex’ en kunnen ze er ‘echt’ mee leven? Goede/ slechte ervaringen? Hmzz... dubbel vind ik. Want waaaaaarom zouden we de mannen iets over "ons complex" vertellen, nog voordat ze het zelf ontdekt hebben? Mijn ervaring is andersom namelijk. Vaak is zo een complex een groter probleem voor onszelf, dan voor een ander. Die ander is er niet zo zwaar mee bezig als dat wij zelf al jaren zijn. De nadruk ligt voor diegene totaaaaal niet op je 'probleem', en als wij diegene daar dan ook nog specifiek op gaan wijzen, des te aanweziger is voor hem dan ook het 'probleem' ineens. Wij gaan ze dan zelf op ons 'gebrek' wijzen, dat is toch niet slim? Jaaaa.. als je al eeuwen een relatie hebt met iemand, dan kun je dat soort dingen makkelijk tussen de soep en de aardappels door bespreken want je partner heeft dan al vaak genoeg ons geklaag aan moeten horen hahaha Zo heb ik heeeeeel vroeger toen er nog guldens bestonden ( ) een vriendje gehad die een nogal kleine piemel had. uh sja.. daar kom je dan achter op het moment supreme.. en ik dacht idd even "wtf !!! " maar er ontstond verder geen moeizame situatie, of een situatie waar ik me ongemakkelijk in voelde. Mocht hij me dit vantevoren verteld hebben, dan had ik dat eerlijk gezegd wel vreemd gevonden, en juist dan had ik op dat moment niet geweten hoe te reageren, en juist omdat het dan voor hem zo een zwaar beladen onderwerp was, zou hij zich ook ongemakkelijk gevoeld hebben. Nu leek hij zich totaal niets aan te trekken van zijn ding, en ja.. datzelfde effect had het daardoor op mij Dus het klinkt misschien stom, maar soms moet je net doen alsof je neus bloedt en er geen vuiltje aan de lucht is om geen ongemakkelijke situatie te krijgen. Ik snap dat je onmogelijk kan doen alsof er niets aan de hand is, en dat je je hardstikke 'vrij" beweegt op het moment dat het wat verder gaat dan alleen praten en kussen enz. Maar toch zou je dit heeeeeeeeel misschien eens een klein beetje kunnen ( of durven) proberen? Iedereen heeft misschien wel iets waar die een gigantisch drama van maakt voor zichzelf, een te grote teen.. of een moedervlek op een rare plek, of te grote schaamlippen.. ik noem maar wat. Terwijl diegene die het ziet er helemaal geen probleem mee heeft. Waarom zou je er vanuit gaan, dat deze jongen problemen heeft met een aa cup? Oke.. nu vanuit jouw visie gezien Jij wil hem het liefste vantevoren informeren, om hem zo voor te bereiden, in de hoop dat hij er nonchalant mee omspringt zodat jij je niet zo onzeker hoeft te voelen? Zoiets denk ik hè? Hmz.. het ligt er natuurlijk aan hoe goed je diegene inmiddels kent en hoe je band is. Maar misschien is directe eerlijkheid zonder taboe wel de meest slimme aanpak. Als het onderwerp sex ter sprake komt of het dreigt die richting op te gaan, dat je er gewoon uitflapt : Ik vind dit heel moeilijk, want ik schaam me ontzettend voor mijn borsten, of beter gezegd geen borsten. Ik heb ze niet en ik voel me ongemakkelijk omdat ik bang ben dat je er problemen mee zult hebben. Hiermee stel je jezelf wel heel kwetsbaar op, en weet diegene feitelijk meteen ook je zwakste punt. Het is aan jou om te beslissen of je diegene genoeg vertrouwd in zijn discretie Dan over een eventuele operatie, of dat je gewoon aanvaard wil worden... Iemand kan je alleen aanvaarden, als je jezelf aanvaard. Feit dat je je altijd op afstand houd, en het verstopt, betekend denk ik toch wel dat je er zelf gewoon niet zeker om bent. Als jij geen aanpassingen doet om het te verbloemen, en je voelt je hier helemaal prima bij, dan pas kun je verwachten dat mensen je echt aanvaarden hoe je bent. Ze leren je kennen als je echte ik... Stel dat je een relatie hebt van 3 jaar, en je gaat een dag naar het strand? Zou je dan in een gewone niet gevulde triangelbikini gaan liggen en je niet storen aan je borsten?Zou je dan tevreden en zelfverzekerd zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies78 Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Maakt het voor een man verschil of ze A of AA zijn? Als je een A zou hebben zou je dan zelfvertrouwen hebben? Voor een man blijven dit kleintjes hoor. Voor jouw lijken het huge boobs maar gemiddeld gezien gaat een man dit ook maar als kleintjes aanzien. Hij gaat echt geen verschil maken tussen A en AA als hij een liefhebber van grote borsten is, dan is alles onder een D te klein.Maar is dit een probleem? Misschien houdt hij net wel van kleine borstjes en vindt hij grote niet mooi. Hoeveel topmodellen hebben geen borsten... zij hebben uitstraling en zelfvertrouwen. Jij bent toch wel best meer dan een stel borsten. Wie weet is hij wel kleiner geschapen. Ga je hem daarvoor dumpen? Iemand die iemand echt graag ziet die gaat toch niet vallen over dat detail zeker.De uistraling die iemand heeft, het karakter, enz.. zijn toch zoveel belangrijker dan 2 koplampen.Hoeveel vrouwen houden na ... maanden borstvoeding nog mooie borsten over? Gaan al die mannen hun vrouw dan minder graag zien? Ik hoop van niet. Ik heb een bv laten doen omdat ik ze na mijn borstvoeding te plat vond maar ik heb dit voor mezelf gedaan. Mij man heeft er nooit een woord over gerept. Hij vindt mijn nieuwe boobs mooi maar het heeft hem vroeger nooit gestoord zei hij.Je zegt zelf dat je lekker slank bent. Wat ben je met grote borsten als je dik bent, wat gaan mannen het mooiste vinden denk je. Focus niet op de minpunten van je lichaam, die heeft iedereen wel hoor. Pak uit met je troeven zoals je mooie slanke benen en straal zelfvertrouwen uit. Daar vallen mannen op. En wanneer je een paar keer het bed gedeeld hebt kan je nog wel eens met een zwans zeggen van waren die nu toch maar eens groter hé en dan kan je nog zien hoe hij reageert.Iemand die jou laat vallen omwille van je kleine borsten, is je liefde niet waard! Go for it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 hey,ik heb zeker 10 jaar zoals jou gedacht.bij mn huidige vriend had ik eens iets gezegd dat ik wel een groot complex had... weet niet meer hoe dit ter sprake kwam..maar meer had ik toen niet gezegd. na de "daad" zei ik dan van en weet je wat mn complex is :-)uiteindelijk heb ik toch een BV gedaan, van hem moest dat niet maar leuk vind hij het natuurlijk wel nu :-)weet niet goed wat ik ja kan aanraden.. hangt er idd vanaf hoe goed je hem al kentals hij op grote borsten zou vallen zou je dat al lang weten he... dus ik denk niet dat je je zorgen moet maken..succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Snap wat je voeld meisje, is echt niet fijn. Ik ben sinds mijn 14de samen met een jongen en hij vind me mooi zoals ik ben al heeft het lang geduurd voor hij mijn borsten mocht zien. Wanneer hij ze aanraakte hield ik mijn bh aan... ik schaamde me te hard. Duurde maar liefs vier of vijf maand eer ik eindelijk naakt durfde gaan. Moest het ooit gedaan zijn met hem weet ik niet hoe ik het opnieuw zou doen.... Ik weet niet hoe ik me ooit terug naakt zou kunnen tonen, zeker niet aan een knappe jongen. Aandacht tekort heb ik niet maar ook ik draag maximizer bh's waardoor het niet opvalt! Binnen een dik half jaar heb ik gelukkig een borstvergroting, dan hoef ik me daar alvast niet meer over te schamen. Ik zou eerst een relatie aangaan met die jongen en het vertellen voor je in bed duikt met hem.... Vertel hem over je schaamte en hij zal er zeker rekening mee houden. Voor een jongen is het ook schrikken alsje in bh tieten hebt en wanneer je hem plots uitdoet.. datje plat bent hé. Ik zou er gewoon rustig over praten, maar zeker niet hysterisch doen veel liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Prachtig verteld Piepke en boobies78! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeepbelx Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Ik had ook altijd kleine borsten AA-cup, door de zwangerschap wat groter gewordn, en dan weer naar AAmijn vriend weet dat ik altijd vond dat mijn borsten klein waren, maar hij vond zelf ook niet dat het nodig was, hij vond het mooi zoals het wasmaar voor mijn zelfvertrouwen heb ik er toch maar iets aan gedaan, en hij vindt ze super nu!hij vindt ze ook helemaal niet fake (hij denkt er niet bij na, hij vindt ze prachtig)Ik zou die jongen het wel vertellen waar je mee zit en wat je zou willen, en je kan er over praten met hemen wie weet zegt hij wel dat hij het helemaal neit erg vindt dat ze klein zijn, en kan jij er ook me leren te leven, of hij gaat akkoord met je beslissing en steunt je hierin!!! veel succes allesinds!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Ik sluit me aan bij Piepke. Prachtig verhaal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Echte borstenmannen herken je trouwens meteen, die kijken je niet aan, maar die kijken naar je borsten!! Mannen die dat niet doen hebben meestal geen voorkeur voor een bepaald type borst, die kijken meer naar het geheel, naar jou als mens! Dus wees niet te bang Goudenregen, hij is geen borstenman... Maar ik begrijp zo goed hoe jij je moet voelen hierover.. Hahahaha, ik heb dus geleefd met kleine borsten en met grote borsten. Echt weird...toen ik mijn borsten had laten vergroten zag ik mannen echt watertandend naar me kijken. Ze konden het niet laten naar mijn voorgevel te staren, ik had gewoon kleren aan hoor: Mooi waren mijn borsten niet eens, wel bol en groot. En nu ik weer kleine tietjes heb is dat meteen anders. Mannen kijken helemaal niet meer naar me, hahahaha...ik ben ook niet een vrouw die opvalt, die overloopt van sex-appeal. Geloof me nou maar: hij zal er zeker geen punt van maken... Enne...wat ontzettend fijn voor je dat je zo'n leuke jongen hebt ontmoet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.