Jump to content

Wanda : 9 juli 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek

Guest Wanda

Recommended Posts

Guest Wanda

He,

Ik wil al heel lang zooo graag een BV!

Ik wil dit graag laten doen in de welnes kliniek te Genk.

Welke pc vinden jullie daar het beste?

Ik zit met heel veel vragen :)

Ik moet natuurlijk wel nog op consultatie gaan.

Alvast Danku!

Groetjes

Hoi Wanda

Welkom op het forum!!

Oef... jij stelt een lastige vraag haha.. Iedereen vindt natuurlijk zijn eigen pc het beste.. en ze hebben er daar 3 he :)

Over het algemeen lees je over Dr. Visser zelden slechte verhalen, alleen is zij wel stug en kort in haar consult. Zij gaat ook voor het meest natuurlijke resultaat. Dus als zij vindt, dat een cupmaat niet bij je past, dan zal ze je zeggen wat zij vindt dat bij jou past....

Dr. Verdonck... Goede arts, op enkele verhalen na, waarbij hij de prothese te hoog geplaatst heeft en bij enkelen heeft hij dit niet willen herstellen. Dit is allemaal wel al een hele tijd geleden en tegenwoordig lees ik niets slechts meer over hem.. Over Damen.. daar zijn voor en tegenstanders van.....

Echter.. Rechtsboven is een zoekbalk. Tik daar de namen van de pc's om de beurt eens in, zet het grijze vakje voor het loepje op: forums en dan krijg je de topics die over de gezochte pc gaan, of waarin hij/zij genoemd wordt. Dan kun je zelf lezen hoe en wat en zelf en keuze maken... Uiteindelijk gaat het om je eigen voorkeur :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

En als je vragen hebt, kun je ze hier gerust stellen (in dit topic)

xx BB

Guest Wanda

Dankje om te reagere :) vind dat heel lief :)

Ik heb eigenlijk al heel veel gelezen over dokter damen.

Kan je zelf kiezen dan welke pc je wil?

Ik zou heel graag naar een c gaan.

Ik zit tussen A/B hangt van bh tot bh af.

Ik ben ook al op consultatie geweest bij dokter tondu. Maar daar was de kostprijs wel veel meer.

En ik heb het ook weeral ineens terug in m'n hoofd gekregen en dan zou ik dat natuurlijk zo rap mogelijk willen laten doen he :)

En vermits dat ik juist samenwoon moet ik hiervoor dus eerst terug sparen.

Maar tegen juli zou ik het allemaal gespaard hebben :)

En vermits dat het dan goed uitkomt omdat ik dan in juli 3 weken vakantie heb :)

Ik ben nu al aan het aftellen en heb nog niet een een consultatie gesprek gehad :)

X

hihi spannend allemaal he :)

Ja je mag zelf kiezen! Als je belt voor consultatie, dan vraag je gewoon een consult met dr. Damen als hij de plastisch chirurg is van je voorkeur.

Als je gewoon een consultatie vraagt, dan kiezen zij volgens mij...... Weet dat niet zeker, maar geloof dat ik wel eens verhalen gelezen heb hier van meiden die gebeld hadden voor consultatie en dan niet wisten welke pc ze kregen.

Dus als je er een uitgezocht hebt, vraag je gewoon een consultatie met hem/haar aan :)

Succes!! Kwestie van gewoon een telefoontje plegen ;)

xx BB

Guest Wanda

Amaai nog ni :)

Ik hoop ook wel dat die actie verder word doorgetrokken :)

Heb ook naar filmpjes gekeken op YouTube.

Het is wel interessant om te zien hoe ze dat doen.

Groetjes x

Hey Wanda,

ik ben al 2 keer op consult geweest bij Dr. Visser en zoals BB zegt, ze is wat stug en komt wat gehaast over maar als je zelf antwoord wil op je vragen, neemt ze wel even de tijd ;-)

Je komt wel met een goed gevoel buiten, ik heb echt vertrouwen in haar! Ben erg bang om onder het mes te gaan maar als je dat zegt tegen haar kan ze zo mooi zeggen: "maar meid toch, waarom zou het fout lopen, ik ben voorzichtig hoor' ;-)

Oh ja, ik word 18 juli door haar geopereerd en krijg 300cc extra high profile, dual plane geplaatst!

Succes met je keuze!!

Groetjes

Guest Wanda

Hihi okido :)

Ik wil heel graag een c maar dan hoor ik dat zij echt maar het geen steekt dat zy het beste vind.

Ik vind het echt moeilijk om een keuze te maken tussen de 3 :)

Heb jij het ook nog aan die prijs dan? Of is het duurder?

Dankje voor je reactie :)

Groetjes

Hey, ja bij mij zei ze dat ze er echt niet meer in kreeg dan 300cc maar ben dan ook heel smal en zal mss idd de beste keuze zijn.
Heb al hele mooie boobs gezien die Dr. Visser gemaakt heeft en hoop dan ook zeer tevreden te zijn na de bv.

Ik betaal 2395 in totaal. Daarnaast zal ik daar de bh ook nog kopen. Die prijs is geldig tot eind 2013!

Het voordeel van Dr; Visser is ook dat ze op verschillende wijzen de prothese plaatst, dual plane, achter en voor de spier, ze kijkt dus echt wel wat het beste is voor jou lichaam!

Ter info: ik heb een consult gehad bij Dr; Visser, Dr. Myny in Brugge en bij Dr; Vandevoort in Roeselare. Bij dr. Myny had ik ook een super goed gevoel maar daar betaal je 3800 euro..

Groetjes

Guest Wanda

O echt? Wand ik had al naar de kliniek gebeld en mij vertelde ze dat die actie als je in maart nog een afspraak maakt maar geld tot juni. Daarom dat ik dus wacht tot april om te bellen. Kan je ook op zondag op consultatie of savonds? Wand ik werk op zaterdag en heb mijn vrye dag alleen woensdag. En ja dan moet mijn vriend werken natuurlijk xs

300 cc hoeveel is dat dan?

Groetjes

Hallo Wanda!

Welkom hier! Je zult hier heel veel wijzer worden. Dat ben ik ook geworden.

Ik ben zelf afgelopen maandag, 18 maart, geopereerd voor een BV in de Wellness Kliniek.

Ik ben geholpen door Dr. Verdonck. Deze had ook mijn voorkeur en dat heb ik doorgegeven aan de telefoon. Moest eerst bij een andere PC komen, maar heb perse voor Verdonck gevraagd, dus werd het omgezet. Het is dus wel mogelijk om je voorkeur door te geven.

Toch wil ik je meegeven dat je je niet al te veel een keuze moet laten opdringen voor een PC. Lees alle forums door en alle verhalen en baseer daar je keuze op toe.

Succes met kiezen!

Groetjes Kelly

Guest Wanda

Super! En is het goed gegaan?

Heb je veel pijn gehad?

Moest jij ook van ver komen?

Wand ik kom dan vanuit Antwerpen dus we moeten wel eventjes rijden :)

Groetjes

Het is goed gegaan. Ik heb mij heel goed voorbereid voor de operatie en wist dus redelijk wat ik kon verwachten. Tot had ik de 3e dag erg veel pijn, maar die ben ik nu al weer vergeten! Het is nu vooral genieten!

Ik moest ook van ver komen. 2 uur en nog een aantal minuten rijden. Geen problemen gehad in de auto.

Op 8 april zal ik een BV krijgen door Dr Verdonck.

Toen ik belde voor een consult vroegen ze of ik een voorkeur had, maar ik had werkelijk geen idee. Ik heb dan voor de lol geantwoord "doe maar de beste". Hihihi...

Geen idee of hij de beste is, maar ik ben nadien natuurlijk wel op zoek gegaan naar ervaringen, foto's, enz hier op het forum. Ik heb er tot nu toe een goed gevoel bij.

Veel succes met je keuze!

x

Guest Wanda

He Kelly :)

Kei goed daje tevreden bent :)

Kan je direct douchen of moet je wachten?

En had jij ineens een sport bh?

Ben blij om te horen dat het dan toch goed gegaan is in de auto.

Groetjes

He maran :)

O super spannend! Ik wou dat ik ook al zo ver zat :)

Veel succes :)

En laat zeker iets weten na he operatie als je wil :)

Het is heel moeilijk om iemand te kiezen :)

Groetjes

Guest Wanda

Heb 22 mei een consultatie bij dokter damen!

En ik kan mijn afspraak voor mijn operatie pas maken 10 april. Hoop dat tegen dan de datum dan niet weg is

:(

Goedemiddag :)

Ik ben vorige week geopereerd bij welness kliniek en ook door dr vissers.

Ze is inderdaad stug en komt gehaast over. Mij heeft ze helemaal zelf laten kiezen hoeveel cc ik wilde en heeft ze ook niet gezegd welke cupmaat ik zou krijgen omdat dat altijd verschilt en je moet nemen wat je mooi vind staan. Ik had een slappe lege b/c en heb 380 cc genomen. Wat voor maat ik nu heb is een raadsel maar gok wel een dd. De reden voor mij was voornamelijk omdat ik altijd een volle d had en aangezien ik ben afgevallen en ook mede na de pubertijd gewicht ben verloren.

Ik mocht wel dezelfde dag een vlugge douche nemen. Er zitten stickers op die waterdicht zijn. Heb dit een dag later voorzichtig gedaan met hulp van mijn moeder.

Voor de rest heb ik weinig pijn en kan ik al veel zelf maar ik ben er van bewust dat ik voorzichtig moet zijn natuurlijk.

Groetjes

Guest Wanda

Super! Ben blij voor je dat het goed gegaan is!

Ik ga op consultatie bij dokter damen. Ik moet nog wel eventjes wachte xs

Ik ben al aan het aftellen voor de consultatie :) wat gaat dat niet zijn met de operatie :)

Groetjes

Heb afgelopen donderdag gebeld en ik kan op 22 april op consult gaan bij dr. Verdonck. ik wil graag een mooie D cup, maar ik veronderstel dat ik wel zal horen wat de dokter denkt als ik daar ben!

Ben ook super nerveus :)

Goed te horen dat de autorit meevalt want ik kom ook van antwerpen

Guest Wanda

Super!

Ik kon niet vroeger omdat ik alleen maar op woensdag kan.

En ik ga bij dokter damen :)

Ik vind het ook zeer spannend!

Echt af telle he :).

Groetjes

Hoi!

Ik heb echt een top ervaring in de Wellnesskliniek bij Dr. Damen. Ik kan je hem dus zeker aanraden. Van begin tot het einde altijd zeer tevreden geweest, en het eindresultaat is prachtig! :14:

Als je vragen hebt, pm me eventjes! X

Guest Wanda

He, ! :)

Mijn operatie is vast gelegd! :)

9 Juli !

Bij dokter damen in de welnes kliniek!

Dit word af tellen!

Moet ik veel doen voor ik geopereerd wor?

O ik zie er echt naar uit!

X groetjes

• 1 month later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.