Jump to content

hoe vocht wegkrijgen?

Recommended Posts

Ik heb 4 dagen geleden een borstvergroting ondergaan en zit (vooral 's avonds) met storende vochtophopingen.

Vooral mijn linkerkant wordt er mee geplaagd.

Ook mijn borst heeft er last van, en zit hierdoor 's avonds pijnlijk vast in mijn verband en martelband. De martelband moet ik dan al wat lossen, maar aan het verband kan ik niets veranderen.

Ik drink ongeveer een liter water en hiernaast ook groene thee omdat ik al gelezen had dat dit kan helpen.

Hebben jullie nog andere tips?

Groetjes,

Maran

hoi hoi

Ja vervelend he dat vocht... Ik had het bij mijn eerste operatie ook.. En heeft toen wel een tijdje geduurd, terwijl ik met toch echt rustig hield..

Probeer echt rustig aan te doen, dat helpt meestal al om minder vocht aan te maken. En verder idd, proberen 2 tot 2,5 liter water/thee te drinken overdag.. Verder kun je er weinig aan doen eigenlijk.. Het gaat tussen 1 en 2 weken po echt minder worden en opeens denk je: pffffffffff wat moet ik veel plassen vandaag ;) Et Voilá, daar gaat het haha.

Niet overbelasten! Dat is de hoofdboodschap :)

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.