Ga naar inhoud

Richtlijnen na je bv


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei best_boobie:

Ik denk dat je hier weinig reactie van Siena op zult krijgen. Zij heeft deze reactie geplaatst in 2010, denk dat zij niet meer actief is :)

Heb je al eens gezocht in de zoekbalk? Ik weet dat er meerdere topics van zijn :)

xx BB

Och wat dom van me, niet gezien dat het 2010 was... bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
11 uur geleden zei Nachtzuster:

Ik las dat dames het heerlijk vinden als ze de bh weer aan mogen doen na het douchen.  Ik heb dat juist weer niet.  Ben blij als ze even uit de bh mogen.... heerlijk! 

 

 

Ik mag hem ook graag uit hebben! Heerlijk. Kan ik echt naar uitkijken

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...
5 uur geleden zei Hoera:

Hoe zit dat met autorijden? Na hoeveel tijd kan dat ongeveer weer? Want ik zat te denken, ik kan misschien na een paar weken wel weer aan het werk als ik op kantoor blijf, maar ik moet ook nog op m'n werk komen natuurlijk

Mijn PC zei na 1,5 week maar dit lijkt me wel heel snel eigenlijk. Denk na 2/3 weken

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoera Dat ligt eraan hoe bekwaam jij bent na 2 a 3 weken om weer auto te rijden, krijg jij in die tijd een ongeluk en kan je niet goed handelen dan ben je namelijk aansprakelijk.

Als ik kijk naar hoe het bij mezelf ging met autorijden ben ik pas na 4 weken weer gaan rijden en dan zeker niet tijdens drukke tijdstippen. 
Ook ging het terugschakelen en in de eerste versnelling zetten niet heel soepel, daar had ik twee handen voor nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker   Bedankt voor je antwoord. Ik woon gelukkig wel heel dichtbij mijn werk. Maar ik heb inmiddels ook wel besloten dat ik geen dingen ga riskeren alleen om te gaan werken. Ik wil het beste herstel dat mogelijk is, dus ik neem me voor om 6 weken thuis te blijven, daarna heb ik nog alle tijd van de wereld om te werken!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een praktische vraag.

Morgen is het zover dus zit plots met een miljoenen vragen in mijn hoofd!

Ze zeggen dat je je armen niet omhoog mag doen na de operatie maar hoe hebben jullie je dan aangekleed?  Hoe doe je dan een trui aan ofzo?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei ShSh:

Ik heb een praktische vraag.

Morgen is het zover dus zit plots met een miljoenen vragen in mijn hoofd!

Ze zeggen dat je je armen niet omhoog mag doen na de operatie maar hoe hebben jullie je dan aangekleed?  Hoe doe je dan een trui aan ofzo?

 

In je hemdje stappen en een vestje erover heen :35:! Succes morgen :71:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er ook dames hier met een auto zonder stuurbekrachtiging? Ik ben woensdag 6 weken po en vroeg me af of ik alweer mag rijden. Mn pc zei van wel maar wil ook graag ervaringsverhalen lezen. Al ben ik bang dat die er wss niet zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei prix:

Zijn er ook dames hier met een auto zonder stuurbekrachtiging? Ik ben woensdag 6 weken po en vroeg me af of ik alweer mag rijden. Mn pc zei van wel maar wil ook graag ervaringsverhalen lezen. Al ben ik bang dat die er wss niet zijn. 

ja maar jongens, wie heeft er nou nog een auto met zonder stuurbekrachtiging :P 

Even zonder gekheid, ik ken er 2.. maar allebei zijn niet meer online..
Geen idee dus of er nog meiden zijn die wel nog online zijn, zonder stuurbekrachtinging, dan zul je het wel horen :)
Wat ik van die twee meiden waarvan ik het weet, weet (omg, gaat weer lekker met die zinsopbouw :kez_11:) is dat het wel even echt wennen was, maar de een begon weer met rijden met 5 weken po, de ander bij 6 weken po. 
Probeer niet 'droog' te sturen, maar stuur enkel als je auto rolt, dan is de kracht die je moet zetten, minder groot. 

xxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

ja maar jongens, wie heeft er nou nog een auto met zonder stuurbekrachtiging :P 

Even zonder gekheid, ik ken er 2.. maar allebei zijn niet meer online..
Geen idee dus of er nog meiden zijn die wel nog online zijn, zonder stuurbekrachtinging, dan zul je het wel horen :)
Wat ik van die twee meiden waarvan ik het weet, weet (omg, gaat weer lekker met die zinsopbouw :kez_11:) is dat het wel even echt wennen was, maar de een begon weer met rijden met 5 weken po, de ander bij 6 weken po. 
Probeer niet 'droog' te sturen, maar stuur enkel als je auto rolt, dan is de kracht die je moet zetten, minder groot. 

xxx BB

Haha zag de auto en was verkocht. Ben gek op oude auto's, maar het heeft zn nadelen grrr.. 

Maar bedankt voor je advies, ik heb er wel wat aan! Ik ga het rustig opbouwen en niet droog sturen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei prix:

Haha zag de auto en was verkocht. Ben gek op oude auto's, maar het heeft zn nadelen grrr.. 

Maar bedankt voor je advies, ik heb er wel wat aan! Ik ga het rustig opbouwen en niet droog sturen haha. 

Wij hebben ook een oudje voor in de zomer, ook zonder stuurbekrachtiging, dus snap het wel dat je verkocht was ;) 
X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ben erg benieuwd naar het herstel. Denk ook dat het persoon verschilt. Ik hoop kleine dingen snel weer te kunnen.. sporten laat ik echt 6 weken even voor wat het is.. ik doe aan krachttraining, heeft iemand daar ervaring mee hoe het je dat weer oppakt na de BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van mij heeft echt 4 weken niets kunnen doen, vooral de eerste 2 weken waren zo pijnlijk ze ze!

 

Ik had de eerste controle bij de kliniek na 7 dagen po en ze vonden dat ik al zo soepel was geworden dat ik alles weer mocht doen! Dus ook weer armen boven Mn hoofd etc! Ben nu 11 dagen po en heb nagenoeg geen pijn meer (alleen na een hele drukke dag) en kan alles weer doen. Ik til alleen niet. 

Sommige artsen zeggen 6 weken geen armen omhoog maar als mijn arts & de bijhorende fysiotherapeut vertelt dat ik dat wél mag.. en het doet ook geen pijn meer.. 

heb wel het gevoel dat ik extreem snel ben in het herstel (gelukkig) 

heb over paar dagen weer een check in de kliniek en dan ga ik vragen wat ik in de sportschool mag doen. Ik neem aan dat je wel cardio bv kan doen als je maar niet je borstspier belast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Annefleurx:

Een vriendin van mij heeft echt 4 weken niets kunnen doen, vooral de eerste 2 weken waren zo pijnlijk ze ze!

 

Ik had de eerste controle bij de kliniek na 7 dagen po en ze vonden dat ik al zo soepel was geworden dat ik alles weer mocht doen! Dus ook weer armen boven Mn hoofd etc! Ben nu 11 dagen po en heb nagenoeg geen pijn meer (alleen na een hele drukke dag) en kan alles weer doen. Ik til alleen niet. 

Sommige artsen zeggen 6 weken geen armen omhoog maar als mijn arts & de bijhorende fysiotherapeut vertelt dat ik dat wél mag.. en het doet ook geen pijn meer.. 

heb wel het gevoel dat ik extreem snel ben in het herstel (gelukkig) 

heb over paar dagen weer een check in de kliniek en dan ga ik vragen wat ik in de sportschool mag doen. Ik neem aan dat je wel cardio bv kan doen als je maar niet je borstspier belast! 

Wauw netjes ! Je voelt helemaal geen pijn meer als je je ellebogen boven je schouders doet ? Nieuwsgierigggg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Krengetje:

Wauw netjes ! Je voelt helemaal geen pijn meer als je je ellebogen boven je schouders doet ? Nieuwsgierigggg :)

Hoi,

 

Ik ook na 1 week bijna nergens meer last van!

Ik kan het zelf ook niet geloven na al de verhalen die ik lees.

Iedereen hersteld anders blijkbaar.

Ik heb nog geen dag hulp nodig gehad.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei NBeestje:

Hoi,

 

Ik ook na 1 week bijna nergens meer last van!

Ik kan het zelf ook niet geloven na al de verhalen die ik lees.

Iedereen hersteld anders blijkbaar.

Ik heb nog geen dag hulp nodig gehad.

 

xxx

Ik moet zeggen , ben nu 2 wkn po  maar heb bij een borst nog best wat zwelling bovenop is dat normaal? Moet dinsdag terug op controle! Heb verder nergens geen last of pijn meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Sunnyangel:

Ik moet zeggen , ben nu 2 wkn po  maar heb bij een borst nog best wat zwelling bovenop is dat normaal? Moet dinsdag terug op controle! Heb verder nergens geen last of pijn meer

Ik ook dinsdag terug voor controle,mijn rechterborst is ook nog gezwollen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Sunnyangel:

Ik moet zeggen , ben nu 2 wkn po  maar heb bij een borst nog best wat zwelling bovenop is dat normaal? Moet dinsdag terug op controle! Heb verder nergens geen last of pijn meer

 

16 minuten geleden zei Krengetje:

Ik ook dinsdag terug voor controle,mijn rechterborst is ook nog gezwollen 

Duurde bij mij ook zeker 2,5 week voordat de zwelling bovenop minder werd!

Nu zijn ze mooi gezakt en bol onder alleen zijn ze nog wel een beetje hard , maar dat heeft meer tijd nodig.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.