Ga naar inhoud

Richtlijnen na je bv


Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie reacties.

Had van de week een push-up beha aan in de lingeriewinkel om te kijken hoe die zat, en vond het er echt prachtig uit zien.

Maar een beha met padding. Mag dat dan wel, of ook niet?

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahaha eefje,ja ik kon er niet opkomen hoe je dat uit moet leggen heey,hahaha dus noemde het maar stugge stof,teminste ik vind het vaak stug aanvoelen,en ik draag ze alleen als ik onzichtbare tepels wil ofzo hahahahah

oke butterfly,je snapt hem gelukkgi wel,ondanks me suffe uitleg :blush::154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haren wassen is een drama haha,want je moet dan echt je armen omhoog doen,en dat doet zeer!

beetje hulp zou wel fijn zijn dan,alhoewel ik alles toch (eigenwijs)graagzelf wilde doen,in t begin moest me man mn broek naar beneden doen als ik naar de wc ging,kun je nagaan ,zelfs dat lukte me niet,en dan weer aandoen ook haha..pff.

Maar goed hij hielp me al te graag,maar die sport bh ging wel uit na 6 wkn snachts,want die was hij ook wel helemaal zat hahaha,ja ,heb je nieuwe boobs kan je ze nog niet zien/aanraken..das voor een man ook afzien dan haha.ph34r.gif

Overdag heb ik m nog wel even gedragen zo tussen de gewone bhs door,omdat ik t toch wel fijn vond zitten.Nu heb ik ze niet meer,draag alleen maar beugel bhs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zoek nog steeds een beugel bh met van die sexy halve cups in me maat...maar ja ik wil nog zoveel hahaha.bestel me wezeloos.1bouncingboobs.gif

die padding bhs zijn mooi voor ergens onder,maar hou er ook niet zo van eigenlijk,maar wat ik allemaal wil pfff...want die kanten dingen zijn vaak weer in mijn maar te lomp,niet sexy genoeg,en in kleding vin ik ze eigenlijk weer niet zo heel mooi ogen ,snap je?ph34r.gif

met padding heb je toch meer volume enzo...maar heb ze liever niet...maar ik ben ook een zeikwijf eerste klas hahaha159.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hebben jullie gedaan om de piepgrage tepels na de bv te verstoppen, naast een plakker opplakken maar dat vind ik zo onaangenaam :ph34r:

Voor mijn haren ga ik trouwens naar de kapper, krijg ik ook heerlijke hoofdmassage ineens!

Beter dan al dat geprul hahaha :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik legde zo een ronde maku up remover watje op me tepels in me bh,niet die bolletjes ,maar die ronde platte pads

:59:

Dit is echt de tip! Want nu kan ik echt niet buiten, krijg echt gekijk en alle mannen denken dat het door hun verblindende aanwezigheid komt :83:

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh je vriend die niet wild word van stijve tepels <_<

das apart hahahahaha,maar hij is mischien voorzichtig,omdat je net po bent?dat zal het hem zijn,mischien word ie des te wilder na je herstel ervan :37:

Ja haha, hij durft ze amper tot niet aan te raken. Zo een zacht streeltje is al veel haha. Dit is de eerste keer dat ik aan mijn vriend moet vragen om mijn borsten aan te raken :4:

Maar oogcontact heb ik al een week en één dag niet meer gehad :1boobs:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.