Ga naar inhoud

Richtlijnen na je bv


Aanbevolen berichten

Tanden poetsen heb ik al diezelfde avond gewoon gedaan hoor! Met een normale tandenborstel. Gaat prima! x

Oe las even de laatste berichtjes, maar was mij niet gelukt denk ik :unsure:.

Ik had al een electrische tandenborstel en was er maar wat blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Meiden, wanneer mag je nou eigenlijk een push-up bh dragen? Ik heb gelezen dat dat het 1e jaar niet mag, maar een ander zegt weer dat het geen probleem is. Ik hoop dat na die 6 weken 1 avondje geen kwaad kan?

Ik ben nu 8 weken po en heb hem tot nu toe 2x een avond gedragen en had geen pijn. Mij pc heeft hierover niets gezegd of het nou wel of niet mocht en denk zolang het geen pijn doet dat het geen kwaad kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben na 10 dagen terug gaan werken en het viel best mee. Had wel wat last op het einde van de dag van vermoeide borsten.

Heb ze trouwens dual plane.

Rijden was iets lastiger, vooral schakelen naar 1e of achteruit. Dus met 2 handen.

Wat ik me afvraag is waarom je armen niet in de lucht mogen gedurende 6 weken. En wat de mogelijke gevolgen zijn als je het wel doet.

Ben 3 weken PO en gisteren vliegtuig op voor werk en handbagage in de topkoffer, doet echt geen pijn enkel de spier voelen. En s'nachts floep ik bij het rugslapen mijn armen naar boven.

Kan dit kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef !

B-cupje dat stelt me gerust, overal lees je toch dat de ellebogen niet boven je schouders mogen.

En eerlijk ik voel niets van pijn meer, daar zit natuurlijk het gevaar!

Ik heb nog enkel last van gevoelige tepels en die martelBH ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben verpleegkundige en doe de ganse dag niets anders dan heffen en sleuren. Tijdens mijn consult zei mijn PC dat ik 3 weken moest thuisblijven.

Dit zou wel betekenen dat ik na 3 weken al zwaar mensen in en uit bed moet tillen en hierbij zeker ook met mijn armen boven schouderhoogte kom.

Is dit realistisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Boobies78 hoe is het gegaan mbt je werk en de bv?

Daar zie ik ook erg tegenaan, ook met m'n kids tillen enz.. Je haren wassen , als ik dat 6week niet mag doen heb ik een groot probleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend wast ff m'n haren in..ik spoel zelf uit door gewoon een tijd onder de straal te staan haha! Is best te doen..je ellebogen gewoon langs je lijf houden met haren kammen enzo..

Met de kids gaat het ook prima..ik zit vaak bij ze op de grond. M'n jongste klimt dan ff omhoog en komt tegen me aanstaan en zo knuffelen we dan. Of m'n vriend tilt dr op mijn schoot. Zij is nu 13 mnd en heeft het helemaal niet door. Speel met haar op de grond, dus aandacht genoeg. Alleen net ff op een iets andere manier. Als ik op de grond kom zitten komt ze gelijk over me heen klauteren..ze vind het wel leuk!

Ik heb me op voorhand erg druk gemaakt over m'n kids..maar dat gaat echt prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een fijne topic is dit...wij hebben zelf kroegje en het word nog hartstikke lastig om alles goed geregeld te krijgen. Morgen een consult en dan hoop ik te horen wat de bedoeling is...zou handig zijn als het voor de spier kan..Diana zei dat je na een dag of 5 wel weer aan de slag kon...vond dit zelf een beetje vroeg haha..handig dat hier veel beschreven staat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 dagen? woow dat is wel heel erg vroeg. mijn chirurg zei minstens 2 weken vrij nemen, en daar had ie ook gelijk in. Moest er na die 2 weken al niet aan denken om eigenlijk al hele dagen te gaan werken maar het moest. na 5 dagen zijn de ergste pijntjes net weg.. ik zou het niet doen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi meiden,

Ik ben hier nieuw. Vrijdag 09/05 mijn borstvergroting gehad, 280cc MH profile achter de spier. Nu lees ik hier ook al die regeltjes, maar daar kan ik me met mijn kleine kindjes echt niet aan houden. De jonste is amper 1,5j en moet ik nog van en op de trappen dragen, in de auto zetten, in bedje leggen, etc.

De eerste 7 dagen heb ik nog kunnen rusten, maar sinds vorige vrijdag ben ik weer aan het werk en neem ik de volledige zorg van de kindjes ook weer op me.

Hoe schadelijk is dit allemaal nu juist? Want ik begin me wel zorgen te maken :103: Maar minder doen lukt echt niet. Heb al naar mij moeder gebeld of zij eventueel de kinderen naar school kan doen/gaan halen, maar zij vindt dat ik overdrijf. Zij heeft ook vroeger een borstvergroting gehad toen wij klein waren en deed alles meteen weer.

Ik moet wel zeggen, veel pijn heb ik niet. Ook niet bij het tillen van de jongste (12kg) voel ik geen pijn meer, maar de angst voor kapselvorming blijft er toch inzitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu anderhalve week po.

Mag van deze chirurg veel doen. Vlak na de operatie mocht ik mijn armen alweer boven mn hoofd doen. Dus ook zelf haren wassen.

Na mijn eerste bv die ik ergens anders heb laten doen mocht ik 6 weken niks doen. Alleen maar rusten.

Zo'n verschil tussen chirurgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zit het verschil ook in de prothesen? Polyurethaan is toch heel anders dan mentor of natrelle ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haren was tip: je hoofd voor over buige onder de douche, ik ben een kii varken en ga erbij op een krukje zitten! Maar zo kan je zelf je haren wassen zonder je armen te hoog te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

yep,die kleine lettertjes he B-cupje,die doen het hem. :38:

heb net hetzelfde gezegt bij Sann... iedere pc heeft z'n eigenste adviezen. luister daarnaar en naar je eigen lichaam en gevoel.

liefs Patries

Hey patries,

Ik heb krijg in september een borstvergroting bij dr bruno de meyere,kan je mij een uitleggen hoe de narcose in zijn werk gaat aub? alvast bedankt hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Dokter De Meyere zei dat als hij mij donderdag opereert, ik maandag opnieuw kan gaan werken (bureaujob). Maar als ik hier de commentaren zo lees, is dat wel zeer nipt. Ik was van plan om 10 dagen thuis te blijven. Tenzij het natuurlijk echt niet doenbaar is op 10 dagen? Moet ook voor mijn werk de auto nemen.

De prothese wordt wel voor de spier geplaatst, wat sneller geneest als ik het goed begrijp? Ben echt aan het twijfelen en moet mijn verlof binnenkort doorgeven... en op mijn werk weten ze niet van de operatie :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

o jee nou ik zal me dan maar even gaan verdiepen in georganisseerde kinderfeestjes want heb 19 mei mijn bv en mijn jongste word 9 juni 7 en wil uiteraard een kinderfeestje en fam verjaardag maar gelukkig hoeven de oudste twee (15 en 18) alleen maar een thuisparty voor fam en vrienden 19 juni pff ga maar even hulptroepen inschakelen als ik dit zo lees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 23-3-2010 om 21:43 zei Sienna:

Ik denk dat het mij erg zal tegenvallen dat ik mijn kinderen niet kan tillen...heb een baby van 7 maanden <_< Ook is mijn dochter van 2,5 nogal beweeglijk en ben echt bang dat ze te hard tegen mijn boobs aanstoot enz. Ik wil ze toch erg graag knuffelen... Hopelijk gaat het allemaal een beetje lukken, maar zie hier echt tegenop!

Hoi @Sienna

 

Ik ben benieuwd hoe het gegaan is na de operatie tav de kinder/tillen/gezinsleven oppakken.

 

Ik zie er erg tegenop om mijn dochters 6 weken niet op te kunnen tillen (6 jaar, 3 jaar en ruim 1)

Gr Kirsten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Roadster:

Hoi @Sienna

 

Ik ben benieuwd hoe het gegaan is na de operatie tav de kinder/tillen/gezinsleven oppakken.

 

Ik zie er erg tegenop om mijn dochters 6 weken niet op te kunnen tillen (6 jaar, 3 jaar en ruim 1)

Gr Kirsten

 

Ik denk dat je hier weinig reactie van Siena op zult krijgen. Zij heeft deze reactie geplaatst in 2010, denk dat zij niet meer actief is :)

Heb je al eens gezocht in de zoekbalk? Ik weet dat er meerdere topics van zijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.