Mevr Ongerust Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Hoi, Ik heb een vraagje ik maak me nogal ongerust, vanmorgen dat ik wakker werd ontdekte dat mij rechter prothese(Anatomische) is verschoven en niet meer op ze plek zit me borst is dan ook wat misvormd hierdoor! Ik heb gelijk de Bergman kliniek gebeld omdat ik mij hier heb laten opereren ze zijn pas een jaar oud! Iemand hier ervaring mee? Wat ze kunnen gaan doen of als ik evt een heroperatie moet of ik dit zelf moet betalen? Ik kan er namelijk zelf niks aan doen.. Ik heb as dinsdag een afspraak met een verpleegkundige, graag jullie reactie ben nogal ongerust Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Ojee wat vervelend voor je!Ik heb toevallig van de week op internet gelezen dat de PC de prothese kan verschuiven ( terug draaien) Naar de goede stand zonder operatie.Ik hoop voor je dat dit bij jou ook mogenlijk is.Op welke site ik dit gelezen heb weet ik niet meer ( lees super veel) ,,,, misschien ff googlen.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Ik ga er vanuit dat dat wel onder garantie valt,maar weet het niet zeker,in mijn papieren staat namelijk dat ik garantie heb op scheuren van de protheses,maar zou wel vreemd zijn als zoiets dergelijks niet zou worden vergoed........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mevr Ongerust Posted April 12, 2013 Author Share Posted April 12, 2013 Bedankt voor jullie reacties,Ik hoop dat er idd geen operatie aan de pas komt maarja als ze hem weer in zijn goede positie brengen ben ik bang dat ie er net zo makkelijk weer uitschiet zoals vandaag!En idd wat betreft garantie, mag toch hopen dat je beetje service heb voor dat geld want op de prijslijsten zie ik geen onderwerp met prijs staan met het terugduwen of hersteloperatie van verschoven protheses, dus lijkt me wel dat ze me tegemoet komen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Hoi hoi Wat ontzettend vreemd dat je prothese zomaar na een jaar nog gaat draaien..... Dat kan alleen gebeuren als het niet goed hersteld is en de pocket bijvoorbeeld te groot was.... Hoe is jouw herstel in het begin gelopen? Heb je veel rustig aan gedaan en niet getild in het begin? Het kan zijn, als je toen wat te veel gedaan hebt, dat het daarmee te maken kan hebben, maar het kan ook spontaan gebeurd zijn natuurlijk! Ik zou gewoon eens het gesprek afwachten. Het moet sowieso hersteld worden, en zomaar, zonder operatie terug draaien.... Ik weet niet of dat een goede optie is, want dan blijft de pocket nog te groot en kan hij ook zo weer terug naar de verkeerde positie idd.... Of het onder garantie valt, weet ik niet.. Ligt ook een beetje aan de kliniek denk ik.. Bergmankliniek moet wel een naam hoog houden, dus wat dat betreft zit je waarschijlijk wel goed xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mevr Ongerust Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Hoi,bedankt voor je reactie! Mijn herstel is heel goed verlopen , ik heb niet veel gedaan geen complicaties niks gehad, en dit gebeurde spontaan, nou is hij na 2 dagen wel weer een beetje in positie zeg maar ik heb een beetje gekneed erin ik heb zelf niet verstand ervan dus hoop niet dat ze zeggen hij ziet er toch goed uit! want als ie los zit kan het zo weer gebeuren lijkt me! ik heb ze ook voor de borstspier vraag me af of achter niet beter is geweest dan.Weet iemand of ze vanaf de buitenkant kunnen voelen of je pocket te groot is of dat ie inderdaad gedraaid is of is geweest of los zit?Ik ben benieuwd dinsdag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Weet iemand of ze vanaf de buitenkant kunnen voelen of je pocket te groot is of dat ie inderdaad gedraaid is of is geweest of los zit? Ik ben benieuwd dinsdag! Geen idee eigenlijk.. Ben net zo beniewd als jij naar dinsdag!! Laat even weten hoe het gegaan is! En laat je niet afschepen xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undercover89 Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Ik ben ook heel benieuwd, wat een gek verhaal... dat ie zomaar kan verschuiven.. ik heb nog nooit gehoord van het terugduwen zegmaar, zou het zelf ook eng vinden. Voor je het weet zit ie weer verkeerd! Ik ga je topic bijhouden, succes morgen in ieder geval!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mevr Ongerust Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Heey meiden, Ik ben gister geweest en ze hebben er aandachtig na gekeken en gevoeld en konden niks vreemds vinden! Hij was namelijk in de loop de dagen weer terug in ze positie gegaan zegmaar , maar voor me gevoel is ie niet meer hetzelfde helaas Nou moet ik zeggen als ik een bh aanheb zie je geen afvlakkingen meer en heb er geen last van,de pc zei dat ie mischien even dubbelgevouwen zat of dergelijk maar zoals het er nu uit zag zaten ze (allebei) goed op hun plek en voelde het kapsel goed dus ja dan ben ik wel gerust. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbara71 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Heey meiden, Ik ben gister geweest en ze hebben er aandachtig na gekeken en gevoeld en konden niks vreemds vinden! Hij was namelijk in de loop de dagen weer terug in ze positie gegaan zegmaar , maar voor me gevoel is ie niet meer hetzelfde helaas Nou moet ik zeggen als ik een bh aanheb zie je geen afvlakkingen meer en heb er geen last van,de pc zei dat ie mischien even dubbelgevouwen zat of dergelijk maar zoals het er nu uit zag zaten ze (allebei) goed op hun plek en voelde het kapsel goed dus ja dan ben ik wel gerust. Goed in de gaten houden en niet zomaar geloven wat een pc zegt...je eigen gevoel is toch vaak de waarheid... Succes Mocht hij niet verder kijken dan dit....je kan altijd naar een andere pc voor een second opinion... groetjes B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mevr Ongerust Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Ohjaa en indien het weer gebeurd willen ze me het liefst diezelfde dag nog terugzien om het te beoordelen want als het vaker gaat voorkomen heeft het wel een oorzaakGroetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbara71 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ohjaa en indien het weer gebeurd willen ze me het liefst diezelfde dag nog terugzien om het te beoordelen want als het vaker gaat voorkomen heeft het wel een oorzaak Groetjes Oh nou dat is altijd fijn om te weten he....gewoon nu maar hopen dat het bij deze keer blijft groetjes, B Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ohjaa en indien het weer gebeurd willen ze me het liefst diezelfde dag nog terugzien om het te beoordelen want als het vaker gaat voorkomen heeft het wel een oorzaak Groetjes Dat is heel correct van ze. Gewoon je even goed rustig houden en je prothese nu de kans gunnen goed in te kapselen En zou het nog eens gebeuren, dan idd meteen bellen naar de kliniek he xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Dit is dus precies hetzelfde als wat ik ervaar, alleen heb ik ronde protheses. Het is bij mij al een paar keer gebeurt, PC kon ook niets vreemds voelen aan de buitenkant. Waarschijnlijk binnenkort maar weer op controle... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.