Jump to content

Voor de spier of erachter?

Recommended Posts

Hoi dames,

Ik wordt 29 april geopereerd door dr. Verdonck in de Wellness Kliniek.

Hij adviseerde mij 350cc rond achter de spier.

Nu lees ik dat hij dit bij iedereen adviseerd (achter de spier).

Ik heb 2 kleine kids (dochtertje van 2 en een zoontje van 6 maanden) en lees bij iedereen dat er bij achter de spier een langer herstel is en je langer niet meer tillen etc.

Zijn er dames die ook van een A-cup alsnog voor de borstspier zijn geopereerd?

Alvast bedankt.

Groetjes

Hey Mamii,

Ik ben van een a-cup naar een c-cup gegaan met 300cc met een anatomische prothese voor de spier maar dan wel bij Boerhaave Kliniek in Amsterdam bij Dr. van der Weij.

2 a 3 dagen echt spierpijn gehad maar na die dagen kon ik alveel weer zelf, alleen het tillen mag gewoon niet voor 6 weken.

Maar voor de spier is het herstel inderdaad minder lang.

Dank je Debby,

Ik denk dat ik hem toch maar een mailtje ga sturen met de vraag of ie het bij mij (waarschijnlijk is dat voor hem een mega uitzondering als ik het zo bij iedereen lees) aub voor de spier wilt plaatsen.

Puur voor mn herstel.

Bedankt voor je reactie xxx

Ik denk, met een A cup, dat je geen ronde voor de spier moet laten plaatsen.. Dat gaat er echt ballerig uitzien...

Verdonck heb ik nog nooit anatomische implantaten 'zien' plaatsen... Dus dan zit je denk ik echt bij de verkeerde arts.

Anatomisch voor de spier, ook bij weinig eigen weefsel... Dan moet je bij dr. van der Weij zijn in Boerhaave kliniek (amsterdam), of bij dr. Demeyere in Artemedis (Gent) zijn..

Weet niet zeker of Nio het ook doet, zo uit mijn hoofd......

Dus als verdonck geen anatomische plaatst (en laat dat alleen doen door een ervaren pc, want is een andere techniek dan een pocket maken voor een ronde prothese!!) dan zul je ze toch achter de spier moeten nemen, of een andere pc zoeken :)

xxx BB

Die vraag spookt dus ook al de hele tijd door mijn hoofd.....

Dan nog de vraag... Zal dokter Verdonck wel voor de spier doen als je dat zelf echt wilt?

De vraag die daarop volgt... Plaatst hij vaker voor de spier? Want het moet dan allemaal net wat anders geplaatst worden en het is net een beetje een andere techniek..... Kán hij het.....?

NIet om je bang te maken, maar wel iets dat je hem moet vragen :)

xx

Hoi bb

Ja inderdaad..

Nou ik heb dus even gebeld naar de kliniek maar hun weten dat niet..

Ik moet dat met me arts bespreken zeggen ze .. Ja dat snap ik wel...

Maar ik ben eruit ik wil duel plane ... Vanwege :

-ik nog zwanger wil raken en bang ben dat als ik ze voor de spier heb ze dan gaan hangen als ik veel aankom

-ik wil niet zo,n grote spleet tussen me borsten en als je helemaal achter de spier doet gebeurd dat wel vanwege dat de prothese niet naar elkaar toe kunnen vanwege de spieren die dat niet redden

-als je je spieren gebruikt en je hebt ze achter de spier dan nemen ze een onnatuurlijke vorm aan

Dus al met al denk ik dat dual plane misschien toch wel het beste is...

Maarja nou zit ik dus met het punt....

22 april helemaal heenrijden 2,5 uur ...

En dan dat hij me gaat vertellen ik doe alleen maar achter de spier... Wat ik dus niet wil!

En dan? :( :(

En inderdaad dan nog het punt...

Als hij het wel wilt doen , hoeveel ervaring heeft hij hierin...

Dan zou ik wel bij dokter visser kunnen , maar dan moet mijn datum verzet worden en valt het in de zomer terwijl het nu juist zo mooi uitkwam lekker in de zomer mooi jurkje en bikini aan met volle borsten!!!

Hoi meisjekb

Ik ben 5 april bij dr visser geopereerd.

Ik kon bij haar wel heel snel terecht.

Bij mij zijn ze ook dual plane geplaatst, maar ik mocht het ook voor de spier op voorwaarde dat je de prothese rechts misschien zou kunnen zien/voelen. Dus ben ik voor dual plane gegaan.

Misschien is het een optie om voor de next day surgery te gaan, misschien ben je dan wel sneller aan de beurt bij dr visser.

Groetjes

Ik heb een mailtje gestuurd maar tot op heden nog geen bericht terug gehad.

Ik lees me de hele dag suf naar iedereen zn verslag en ik twijfel nog steeds heel erg :(

29 april is de dag, en als ik dus weer cancel bestaat de kans dat ik geeneens mn aanbetaling terug krijg (er staat minimaal 2 weken van te voren cancellen).

Het wordt dus op mn tanden bijten en vragen of ik wat langer hulp kan krijgen met de kids..

Denk ik.... Zucht

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.