Cher Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Om te beginnen vind ik dit een te gekke site waar je veel komt te weten als je van plan bent een borstvergroting te laten doen of hebt gedaan. Ik krijg over 3 weken een borstvergroting bij dr. van Selms en ik verheug mij er heeel erg op!!! Ik heb nu een a cup en hoop een kleine c te krijgen. Het worden ronde prothesen natrelle inspira trf 265 cc. Ben zo benieuwd hoe het wordt. Ben 46 en heb 2 kinderen. Hoop dat er ook mensen op deze site zijn die een borstvergroting door dr. van Selms hebben laten doen en ik hoop dat ik wat foto's mag zien? Ik kan nergens op het net foto's van borstvergrotingen van dr. van Selms vinden. Groetjes van C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Welkom!Ik wordt geopereerd op 29 april maar in de WellnessKliniek, dus daar kan ik je niet mee helpen.wat je wel kunt doen is rechtsboven de naam van je pc intypen en klikken op zoek.Dan vindt je in welke topics hij/zij naar voren komt.Ik oop dat je er wat aan hebt.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cher Posted April 12, 2013 Author Share Posted April 12, 2013 Dank je wel Mamii zal ik doen. Jij moet ook al snel he?Ik kan bijna niet wachten!Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Met die ronde prothese, 265 cc ga je qua bh-label misschien wel net op een D uitkomen, maar qua zicht wordt het een mooie volle c (denk ik ) Als je zoekt, rechtsboven, dan zet wel het grijze vakje voor de loep op: forums. Dan zie je in de titels die dan tevoorschijn komen (als je daarna op het loepje geduwt hebt ) wie geopereerd is door dr. van selms. De vrouwen met een topic dat over deze pc gaat, zou je een pb kunnen sturen en dan vragen of je hun foto's mag zien. Motiveer even waarom, want ze hebben niet voor niets hun albums prive staan Heel veel succes!! En wat is je preciese datum? En waar wordt je door hem geopereerd? Dan passen we je titel aan en verhuizen we je naar de operatieverslagen. Dan hoor je er helemaal bij, als je wilt xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hai Cher, En heb je al wat gezien qua foto's? Ik moet nog 13 hele lange dagen wachten Maar ach, ik wacht al 10 jaar dus die 13 dagen kunnen er ook nog wel bij hahahaha.. xoxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.