Jump to content

Wachtlijsten ACCZ

Recommended Posts

Ik ben volgens mij op 2 maart jl. op consult geweest. Ik heb toen zelf een datum kunnen uitkiezen (april a.s.). Ik had het idee dat als ik eerder geholpen had willen worden het ook mogelijk was geweest. Ik zou gewoon even bellen hoe lang een eventuele wachtlijst is.

groetjes

Odie

Dank je Eva :) vind het ook erg spannend hoor. Het leek eerst nog wel even weg, maar komt nu toch wel erg dichtbij!! Kijk er ook wel onwijs naar uit. Eindelijk borsten! Yeahhh

Ja en hoop ook dat ik de operatie overleef brrr.. Ik ben van plan om dhr Van Onselen toch ooknog te willen zien voordat ik geopereerd word. Heb hem tijdens mijn consult niet gezien namelijk.

Ja dat vind ik ook het engste... Maar er zijn gelukkig ook een paar tv shows die hem hebben gefilmd terwijl hij aan het werk was, dit zag er gewoon prima uit.

Ik heb ook mijn eerste consult zonder hem gehad, maar ze boden gelijk aan om een 2e afspraak te maken waar hij wel even bij zou zijn, dit is ook gebeurd, helaas had hij het druk waardoor hij maar heel even heeft gekeken. Ik heb er toen vanaf gezien omdat ik het geld nog niet bij elkaar had. Ik wacht dinsdag rustig af en kijk wat voor gevoel ik dan bij hem krijg...

Hoi eva

Ik wordt 13 mei geholpen door dr van onselen . Ik heb ook gewoon zelf mijn datum uitgezocht en had ook het idee dat als je snel aan de beurt wil zijn dit geen probleem is. Bij mij was dr van onselen wel bij het consult. Vond het een leuke man.

Xx mupke

• 2 weeks later...
Guest boobie036

ik maakte op 11 april telefonisch mijn afspraak voor het consult

Ik had mijn consult op 18 april; aanvankelijk werd de BV gepland op 29/4. Door een extra OK-dag werd me aangeboden eerder te komen:

en op 25 april had ik mijn BV.

Wel ging het allemaal zo voorspoedig omdat ik duidelijk vroeg wat ik het liefste had en de consulente en de pc zich daarop richtten.

Veel succes en liefs :48:

• 1 month later...

Iemand enig idee hoe het nu is met de wachtlijsten bij accz?

Ik heb volgende week een afspraak en als het 'klikt' wil ik liefst kort daarna mijn bv ivm vakantie.

Dan heb ik lekker lang de tijd om uit te zieken.

Elke maandag Dr v. Onselen en op donderdags Dr. Kruppa als ik het goed heb?

Ik weet wel dat 15 juli de laaste dag van Dr v Onselen is, hij heeft daarna 4 week vakantie,

geloof dat dr. Kruppa dan waar neemt?

Ook heb ik het idee dat er idd geen wachtlijst is...

of dat nou zo goed is weet ik niet... :107:

Ik ga maandag 15 juli onder het mes,

heb hier nog niemand gezien op dit forum met deze datum, is vast nog wel een plekkie vrij,

ik kan wel een lotgenoot gebruiken:)

Dank voor de info, Moeder.

Heb je bewust voor van Onselen gekozen?

Als het even kan wil ik eerder dan 15 juli. Heb namelijk vakantie over anderhalve week, dan kan ik lekker uitzieken..

Ik zou ff bellen als ik jou was zou me niks verbazen dat je a.s maandag haast nog wel terecht kan:)

Ik heb idd bewust voor deze arts gekozen. Zijn borsten vind ik werkelijk prachtig. Wel moet bekennen als ik nog geen aanbetaling had gedaan ik niet weer voor accz zou gaan..

Heb me iets te weinig ingelezen en meteen 1e beste gekozen. Heb op borsten staan googelen en me daar een beetje blind op lopen staren..ook de 3400 is een mooie prijs wat voor mij nog op te brengen is. 5.000 is gewoon niet haalbaar. Maar goed nu ik al een tijdje meelees op dit forum zie ik artsen met een betere nazorg en garantie..gut garantie staat zo raar hoop dat je snapt wat ik bedoel:)

heb het idee dat je bij accz echt tot aan de deur lieve hulpzame mensen hebt en daarna maar lekker zelf uit moet zoeken...

Maar goed ik probeer het een beetje los te laten,, de borsten zijn echt prachtig van v. onselen ook is het een enorm groot voordeel dat ik vlakbij zijn kliniek woon. Ik ga niet eens mailen maar kan zo ff binnen wippen.

Waarom ga jij voor accz als ik vragen mag?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.