Jump to content

Voel je protheses zitten?

Recommended Posts

Hey meiden

hoe kan ik dit het beste formuleren...

Ik heb het hier niet over het aanraken van de borst en de prothese dan voelen maar of je die voelt zitten algemeen?
Kreeg het vandaag even warm bij de gedachte dat er iets vreemds in mijn lichaam zou zitten en ik me daar constant bewust van zou zijn, is dit zo, voel je deze constant zitten of ....?

Is het eigenlijk een groot extra gewicht dat je meedraagt of denk dat dit echt wel te vergelijken is met een gewone borst (grote borst)?

Benieuwd naar jullie reacties!

groetjes

Hoi hoi,

Ik heb best redelijk grote borsten volgens de algemene begrippen, en ik ben me niet bewust van het implantaat. Ik voel hem niet zitten of bewegen. Het is gewoon "eigen". In het begin vond ik ze niet zo "eigen" toen voelde ze hard aan ( niet kwa aanwezigheid, maar wel bij het voelen) maar dat is uiteindelijk gewoon bijgetrokken. Op den duur worden ze zachter en voelen ze ook meer als eigen aan.

Het is niet net als een strakke schoen zeg maar, een storend iets wat je continue voelt! :35:

Hey Piepke,

dat stelt me toch gerust want krijg soms een panische schrik dat ik dat er na de operatie direct weer zou uit willen, gewoon omdat het 'vreemd' is voor mijn lichaam en ik het constant zou voelen...

En toch gaat een mens het riskeren, het verlangen moet groot zijn, héél groot :45:

xx

Mijn tenen krullen een beetje bij bhet lezen. Als je te hard gaat nadenken is de wereld geschift! XD Ik heb nu juist deze ochtend nog gezegd dat ze even raar voelden. idd niet eigen, opgeplakt en buiten mezelf maar ik ben dan ook nog maar een week po. Gewoon soms een vreemd gevoel dat ik krijg. zal hopelijk wel beteren eens dat c*tverband eraf is... Dan pas kan je volgens mij ook een deftig idee krijgen van hoe ze voelen

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.