Ga naar inhoud

Twijfel over het aantal CC's


Aanbevolen berichten

Uuuhm er zijn twee prothesen met 280 cc.. Je hebt de MM en de FX

Met de MM kom je op een grote C of zelfs een D uit

Met de FX kom je op een grote D of zelfs E uit

Ligt er een beetje aan hoe groot/klein je 75aa nu is :)

xx

Mijn God, serieus????? En daar hadden ze het over een ruime B kleine C cup....Ik heb aangegeven dat ik geen hele grote borsten wil maar wel mooikes die bij mijn lichaam passen. Ik twijfelde zelfs nog of ik niet de 315 cc moest pakken haha. Maar als ik deze uitslag lees is 289 ruim genoeg. Nu zit er niet veel, de bekende theezakjes.

Ze komen wel achter de spier...raak ik daardoor nog wat aan cc kwijt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn God, serieus????? En daar hadden ze het over een ruime B kleine C cup....Ik heb aangegeven dat ik geen hele grote borsten wil maar wel mooikes die bij mijn lichaam passen. Ik twijfelde zelfs nog of ik niet de 315 cc moest pakken haha. Maar als ik deze uitslag lees is 289 ruim genoeg. Nu zit er niet veel, de bekende theezakjes.

Niet schrikken, wat BB zegt zijn sillicone borsten en deze kun je echt niet vergelijk met echt borsten. Ik heb bv een mooie volle D maar als je ze zo ziet, zou je denken een leuke C. Dus als BB een grote C of kleine D zegt, lijken ze echt veel kleiner. Iedereen die hier net op het forum komt begint altijd met het verhaal dat ze een mooie volle C willen. Uiteindelijk komen ze met een prachtige D of zelfs E thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok...ik wil heel graag een mooi stel meiden maar ik denk dat ik er niet heel blij mee zou zijn als ze echt té groot uit zouden vallen maar vertrouw de pc er wel op dat ik de juiste keus heb gemaakt. Ik ga iig nog een keer passen voor de datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht hetzelfde als jou, maar geloof me, het went zo snel die boobies. Ik had het niet eens erg gevonden als ze nog een maatje groter hadden geweest. Je doet het in principe maar 1 keer (in de 15 jaar dan) dus mogen ze best gezien worden. Het is in mijn omgeving nog niemand opgevallen hoor. Ik droeg eerst een flinke push up en nu niet meer. In een gewone trui zie ik het zelf amper. Dus ik wil de zomer, showen met die boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.