Jump to content

Hallo

borsten77

Recommended Posts

hallo,

Ik ben ''borsten77'' en wil erg graag grote borsten (duh :P ). Heb nu maat 75 AA, ik zeg altijd dat ze na 1 dag gestopt zijn met groeien.... Ik durf het eigenlijk aan niemand te zeggen, behalve mijn vriend uiteraard. Laatst was er moeder van school die ook vergroting had laten doen, en de reacties daarop wil ik nie zelf meemaken :-(

Heb al wat rondgekeken hier, denk dat Velthuis kliniek Rotterdam me het meest aanspreekt en meest handig is. Maar hoe gaat dat bijv met tijden? Ben je hele dag/ nacht weg, of in paar uur gedaan? Iemand van jullie bij Velthuis Rotterdam geweest? Ik wil helemaal geen supergrote boops, maar gewoon dat ik normaal een beha aankan, zonder vulling of kipfilets en dat ik dan gewoon wat ronding heb. Dat zoiets stoms als borsten zo belangrijk kan zijn...

Wat voor reakties kreeg diegene dan??? zou je schijt.. aan moeten hebben, merendeel is gewoon jaloers..

Meeste hier zijn binnen een paar uur na de operatie alweer thuis.

Hallo borsten 77

Welkom in de forum... ik heb mijn datum 16 april in Nijmegen . ik heb zelf ook 75 aa/a ik gaa voor 375 cc Mentor prothesen een dan kom ik op maat D.

Ik heb afspraak bij Diana Gabriel in Barendrecht tot nu toe ben ik blij mee - snel afspraken een ook luisteren naar je wensen en ook geve goede advies .

Wat voor reakties kreeg diegene dan??? zou je schijt.. aan moeten hebben, merendeel is gewoon jaloers..

Meeste hier zijn binnen een paar uur na de operatie alweer thuis.

Ik heb kinderen en wil niet dat mijn kinderen de dupe worden dat ''mama nieuwe borsten heeft.'' Voor mezelf zou ik er nog wel sgijt aan kunnen hebben, maar voor hen...nee.

Reacties waren een groot roddelgebeuren. Zo kinderachtig maar waar :-(

hey welkom hier!

Ik kom ook van Velthuis vandaan,goeie kliniek ,fijne artsen en fijne verzorgers daar.

Ik moest er al heel vroeg zijn,met nuchtere maag en smiddags rond half 4 was ik thuis,je beseft niets van de hele dag eigenlijk,je bent een tijdje onder zeil enpas als je goed bij bent en hebt geplast en wat hebt gedronken/gegeten mag je weer naar huis,dus is verschilllend per persoon ,maar zelf rijden gaat m niet worden ,je moet echt iemand mee nemen die jou rijdt en steunt.

Dat je het enkel met je vriend wilt delen is niet raar ofzo,ik heb het ook aan niemand verteld behalve mn man,en die had t aan een colega verteld,en nu weten er heel wat meer het al,dus oppassen daarmee .......gaat als lopend vuurtje :)

Hoi Borsen77,

Ik heb geen ervaring met velthuiskliniek en ook nog niet met een borstvergroting. wel heb ik ervaring met het vlietlandziekenhuis waar ik 2 april op consult ben geweest en binnenkort geopereerd ga worden!! (jaaaa eindelijk de knoop door gehakt!!)

Ik kom uit Amersfoort dus niet echt in de buurt van Rotterdam, maar van waar dan mijn keuze zal je denken. Ik wil erg graag geholpen worden door dr. de Blecourt. dit komt omdat ik werk van hem heb gezien bij een vriendin, ik een super goed gevoel heb bij hem en daarnaast gaat hij voor wat ik wil: natuurlijk ogende borsten die bij je lichaam passen.

Ik was al eens bij hem op consult geweest maar toen de stap niet durven zetten. toen het weer begon te kriebelen zo'n paar maanden terug las ik hier dat hij ook in het vlietland ziekenhuis werkt en het daar 600eu goedkoper is!

Misschien ook wat voor jou? hij heeft een eigen site: www.blecourt.nl en op youtube zijn ook filmpjes te vinden.

succes met de keuze!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.