Ga naar inhoud

AA86 : 16 april 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Wat een positief verslag meid, dat doet de dames die nog moeten goed ;-)

Heerlijk ook dat je pijn mee valt, heb jij ze achter de spier, voor de spier of dual plane? (kon ik in de gauwigheid ff nergens vinden...)

Ik wens je een goed herstel en natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, leuk om te lezen. Ik ben ook gisteren geopereerd.

Ik ben ook bang dat ik wa teveel doe. Maarja tis sterker of mezelf en het lukt ook dusja.

Bij mij voelt het ook aan als e ferme D door de zwelling. Hopelijk mindert het snel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik ben alweer 4 dagen PO en het gaat nogsteeds super goed! Slaap heerlijk op mijn rug, gisteren boodschappen gaan doen (rustig aan natuurlijk :P) en vandaag de eerste controle bij Diana gehad. Zag er allemaal netjes uit. Wel vond ik zelf dat ze nog een beetje hoog zitten, voor het geval dat toch maar om die leuke band gevraagd. Ik was na alle verhalen hier voorbereid op het ergste, maar de band en ik waren meteen vriendjes! Dat ding zit fijn! Lekker strak, stevig en veilig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.