Ga naar inhoud

AA86 : 16 april 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben al de hele dag verhalen van de andere members aan het lezen en word super enthousiast van al jullie ervaringen. Ik wil zelf al jaren van mijn A cup af, en heb nu eindelijk het geld bij elkaar om er werk van te maken.

Al maanden bekijk ik veel voor/na foto's op het internet, maar tot mijn schrik zie ik er ook heel veel 'na' foto's waarvan ik het resultaat echt niet mooi vind. Juist omdat ik al jaren uitkijk naar deze operatie, ben ik ook heel erg bang dat het resultaat tegen gaat vallen, dat ik de vorm niet mooi vind ofzo.

Heeft iemand anders deze zelfde angst (gehad)? Of zijn er mensen bij die inderdaad niet helemaal tevreden zijn met het resultaat?

Alvast bedankt voor ieders open en eerlijkheid, ik krijg al een glimlach op mijn gezicht als ik lees hoe anderen verschrikkelijk blij zijn met de hele ervaring voor en na de operatie :)

Xo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben daar inderdaad ook heel bang voor en heb ook al verschillende verhalen gelezen waarbij de operatie fout gegaan is.

daar wordt ik natuurlijk nog banger van maar ik denk wel dat je moet vertrouwen op de arts,.

tuurlijk kan het fout gaan, maar ik denk dat het in de meeste gevallen goed uitpakt!

wanneer is je operatie? of moet je nog op consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dan pas 2 weken po, maar ik ben vanaf de eerste sec enorm blij met het resultaat! Ik kan niet stoppen ernaar te kijken!

En elke keer dat ik mijn armen naar voren doe, raak ik de zijkant van m'n borsten aan! haha.. dat heb ik nog nooit gehad!

Iedereen heeft de angst dat het minder mooi gaat worden dan je hoopt. Dat hoort erbij.. Als je al een mooie vorm hebt van jezelf, zullen ze altijd mooi blijven.

Ook bij mij kan je voor en na foto's zien als je dat wilt..

Succes met alle beslissingen die je nog gaat maken! :)

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi AA86

Welkom op het forum!!

Heel veel lees- en forumplezier.

Ik vind mijn eigen resultaat heel mooi. De vorm van de borsten veranderd vaak niet erg. Het is meer een vergroting van de voorsituatie.

Het enige waar je voor kunt kiezen of je ze voor de spier of dual plane wilt. Het resultaat is afhankelijk van je eigen borsten en uiteraard van de kunde van je pc.

Succes met zoeken waar je op consult zou willen gaan!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties! En Lise je foto's zien er nu al prachtig uit, bedankt voor het delen! Ik kan niet wachten tot ik 'ze' kan voelen bij het bewegen van mijn armen haha.

Voor complicaties enzo ben ik niet bang, dat is gewoon een kwestie van pech. Ben alleen bang voor teleurstelling. Maar zoals ik al zei, al jullie verhalen maken mij heel enthousiast!

Ik had een consult bij ACCZ Zevenaar, maar door een te krappe planning van mijn werk (werk in het buitenland) ging die niet door. Nu ben ik als het goed is in mei weer terug in Nederland dus dan ga ik opnieuw een afspraak maken. Maar dat de borstvergroting er komt, dat is zeker!!!

Xo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey AA86
ik was ook een beetje bang dat ik het niet mooi zou vinden...
en vond de maten die ik hier langs zag komen enorm!wilde echt niet van die grote!!
ik ben super tevreden met mijn borsten!!al denk ik nu wel ze hadden ook groter gemogen maar dat kon niet bij mij dus wie weet ooit voor een wissel.
ik heb een 70E maar zo zien ze er echt totaal niet uit!eerder een C.

succes met je keuze meid en denk echt dat iedereen zo d'r twijfels had ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geopereerd en kan alleen maar zeggen dat het me 200% mee is gevallen :-)

Straks bij het douchen zie ik ze helemaal voor het eerst spannend!

Je kunt het meid..mijn droom is uitgekomen nu die van jou nog !!

Goed begin van 2013 voor je ;-)

Liefs Car

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Whoooooop ik heb eindelijk mijn datum!!!

Gisteren ben ik op consult gegaan bij dr. Straten. Hele vriendelijke man inderdaad, en we zijn op Mentor rond 325 cc uitgekomen. Zou daarmee van een volle A (zoals hij het zelf noemde hahahaha) naar een grote C/kleine D gaan. Ik moet zeggen, toen ik die pasprotheses aan had en voor de spiegel stond dacht ik: zo had het altijd al moeten zijn! Het klopte gewoon helemaal :D

Vandaag ben ik ook nog bij dr. Maas van de Bergman kliniek geweest. Ook een hele aardige man maar daar kon ik pas 1 mei terecht en nu ik de knoop eindelijk heb doorgehakt om de operatie te laten doen wil ik het zo snel mogelijk gedaan hebben ook. Daarbij had ik bij beide chirurgen een goed gevoel en sja het prijsverschil is ook wel erg groot hoor.

Dusssssss morgen sport BH kopen en nog 6 nachtjes slapen!!!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties! Heb veel goede dingen gehoord over dr. Straten (inderdaad Heyendaal :)) dus heb veel vertrouwen in de beste man. Ben nog helemaal niet zenuwachtig, heb er juist zin in, maar ben wel heel erg benieuwd hoe 'ze' eruit gaan zien! Een beetje als een hoogzwangere moeder die niet kan wachten haar kleine voor het eerst te zien denk ik haha :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd!

ik word 27 mei geholpen door dr. van straten

maar een vraagje ik wil zelf heel graag 425cc maar hij zegt beter 375cc is een volle C kleine D (mentor rond)

ben zelf 1.55 en heb van me zelf gewoon een lipton thee zakjes maar ook tegen mij zei tie een volle A

TINKEL33 XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar een vraagje ik wil zelf heel graag 425cc maar hij zegt beter 375cc is een volle C kleine D (mentor rond)

ben zelf 1.55 en heb van me zelf gewoon een lipton thee zakjes maar ook tegen mij zei tie een volle A

Geeeeeeen idee hoe hij erop uit komt, maar ik denk dat die 50cc verschil van 325 naar 375 niet zo heel veel verschil zal maken. Ik zal je laten weten wat het bij mij wordt (ben 1.62) dan heb je misschien een beter idee voor jezelf.

Verder heb ik vreemd genoeg nog niet echt last van zenuwen! Hoewel ik de laatste weken al zeker 5x gedroomd heb over de BV, ene keer zat de prothese op mijn sleutelbeen maar ik was alsnog dolgelukkig :) Andere keer was de wond open gescheurd, maar dat scheen ook normaal te zijn. Vannacht bleken mijn borsten na de operatie nog kleiner dan ervoor, moest volgens de verpleegster in mijn droom ook normaal zijn. Nu maar hopen dat dit alles niet uit gaat komen morgen haha.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow... Dit had ik zoveel eerder moeten doen!!!

Gisteren was ik om 10:30 bij de kliniek, mooi op tijd dus! Kreeg meteen mijn 1 persoonskamer toegewezen, heerlijk rustig. De verpleegster liet mij gelijk weten dat het nog wel even ging duren, het zou een drukke en volle OK dag zijn.

Om 13:15 werd ik naar de verkoeverkamer gebracht om het infuus in te laten brengen, met de anestesist te praten en dr. Straten kwam de boel aftekenen. Super aardige mensen allemaal, heb er een half uur liggen kletsen met alles en iedereen dus ik hoop dat het meisje die er net bij lag te komen niet te veel last van mij heeft gehad ;)

Om 13:45 eindelijk naar de OK, 5 minuten later was ik onder. Maar damn wat is dat inbrengen van de narcosevloeistof NAAR zeg...

Eerste keer dat ik wakker werd was toen ze de intubatieslang verwijderden, iets te snel dus ;) 5 minuten later om 14:40 weer wakker nog op de operatietafel om te melden dat ze me niet wakker hadden mogen maken want ik zou net mijn rode wijn krijgen in mijn droom. Klonk heel logisch in mijn hoofd maar denk niet dat ze er een touw aan vast konden knopen ;)

Daarna nog een uurtje op de verkoeverkamer gelegen, ijs en ijskoud had ik het en meteen om die fohn-blaas-ding gevraagd oooooh wat was dat lekker warm tussen de dekkens.

Eenmaal op de kamer een klein beetje misselijk maar na een boterham en kop thee voelde ik me weer helemaal fit. Ik moest nog tot 18:30 wachten tot ik kon worden opgehaald dus begon me stiekem al aan te kleden zo goed en kwaad als dat kon met het infuus.

Pijn had ik gelukkig niet echt, wel in het begin enorm last van mijn bovenrug, schouders en armen, ook niet echt een olifant op de borst, meer een grote hond :)

Autorit terug viel ook weer mee, geen pijn.

Vannacht ook heeeeeeerlijk plat op de rug geslapen. Deed alleen de eerste 2 minuten even pijn, maar gelukkig erdoorheen kunnen ademen en dan voelde ik niks meer. Ik neem wel braaf mijn paracetamol, ben bang dat de pijn toch ooit moet beginnen. Maar tot nu toe... Bijna niks! Okee veel spierpijn en kan mijn armen niet te ver bewegen, maar ik heb wel eens ergere spierpijn gehad na 2 dagen snowboardles ;)

Enige waar ik bang voor ben is dat ik te veel zelf doe... Vanaf dag 1 kleed ik mezelf aan, maak ik mijn eigen eten, pak ik mijn eigen drinken, kan dat kwaad? Voor het geval dat doe ik vandaag maar even niks meer dan wat ik al deed, en lekker op de bank liggen en films kijken :D

Oh voor ik het vergeet! Ik zit nu door de zwelling toch wel of een flinke D! Ze zitten ook nog erg hoog dus ben bang dat ik volgende week die martelband ga krijgen. Ach ja, ik ben tot nu toe gespaard kwa pijn dus dan maar een martelband ;) Ik zal vandaag eens mijn onder en boven omtrek meten, ben benieuwd!!!

Tot nu toe ben ik dus super tevreden met dr. Straten en het team van Dekkerswald (ziekenhuis), hopen dat het zo blijft :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.