Ga naar inhoud

Tijdelijke actie Welnesskliniek ( tot 30-4-2013)


Aanbevolen berichten

ik zie net dat welness kliniek een actie heeft !! en een next-day-surgery ! (vandaag consult en morgen operatie)

Tijdelijke Aanbiedingen

Prijzen geldig tot 30/04/2013

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Speciale Service !

Voor patiënten die van ver komen, is het niet altijd handig om na een consult met de arts een aantal weken te moeten wachten op de operatie of behandeling. Er moet dan immers steeds heen en weer worden gereisd.

Daarom bieden we een bijzondere service: Next-Day-Surgery, uw consultatie en operatie of behandeling op aansluitende dagen. De reserveringskost van 500 euro wordt afgetrokken van het totaalbedrag van uw behandeling.

Als u een behandeling of operatie overweegt is het belangrijk dat u een goede kliniek en arts kiest.

Maak een weloverwogen en geinformeerde keuze.
Lees meer over de Kwaliteit van zorg van Wellness Kliniek Belgie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik ook gebruik van gemaakt. Dit is gewoon standaard, denk ik, alleen geven ze er elke keer een nieuwe naam aan.. Maar dit soort acties kom je overal tegen. Bij de kapsalon, beauty salon, kledingzaken etc. Slim! Mensen 'triggeren' om bij 'jou' te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAmmer dat MFI niet met wellnesskliniek werkt anders had ik nu het bedrag al bij elkaar gehad en had ik een afspraak gemaakt

Oh.. maj je bij myfreeimplants niet zelf de kliniek kiezen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi

Ik ga ook naar de Wellness en voor deze prijs.. Ik heb gebeld over de prijs

toen vertelde ze dat deze prijs nog vast staat tot 30-04-2013 maar als je voor deze

tijd een afspraak maakt je nog tot juli kunt genieten van deze prijs..

Nu weet ik niet of dit helemaal waar is, omdat ik overal lees dat de Wellness altijd acties heeft..

Groetjes Noah xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag hem wel zelf kiezen maar er zijn een paar PC die aangesloten zijn bij MFI en die vertrouw ik dan ook want heel veel meiden uit de UK komen speciaal voor Dr. Plovier dus die heb ik dan ook gekozen.
Maar stel ik wil nu echt voor deze actie gaan dan hoef ik alleen maar een belletje doen en dan gaan beide partijen in overleg en als de kliniek dan zegt Prima dan komt de kliniek ook op de lijst bij MFI

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.