Ga naar inhoud

Dames van West-Vlaanderen?


Rockabilly lover

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af of er hier dames zijn van West Vlaanderen die een borstvergroting hebben laten doen. Ik ben zelf ook van west-vlaanderen.

Ik heb hier de indruk dat velen al een datum hebben om geopereerd te worden of er daadwerkelijk mee bezig zijn. Ikzelf ben er totaal nog niet uit of ik het ooit zal laten doen, daarom zou ik graag eens horen of jullie lang over deze beslissing hebben nagedacht. Ik vind het een grote stap en daar ben ik totaal nog niet uit. Ik heb al enkele goeie verhalen gehoord over Dr. Maetens uit Oostende maar als je dan kijkt hier wat het kostenplaatje is amai daar verschoot ik van maar ja als ik mezelf dan terug zie in de spiegel, pff tis niet simpel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in Brugge,

Ik ben bij DR Rogge gegaan (consult in Brugge, operatie in Gent)

Het prijskaartj is ook niet mis, maar het is een zeeeer goeie pc en stelt je op je gemak...

Hij heeft een privékliniek in Brugge, maar kan dus ook in Gent laten opereren (om de kosten te drukken)

ik heb rond, achter de spier via de oksel gedaan en ik heb (met consulten bijgeteld) 4850 voor operatie en 225 voor de consulten

ik ging op 5 februari op eerste consult, 25 februari tweede consult, en op 5 maart ging ik onder het mes!!!

ben nu 5 weken PO en kan niet gelukkiger zijn!!!!!!!!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi zeepbelx

bedankt voor je reactie. Die naam van dokter ken ik nie echt, de enigste persoon die ik ken van Brugge is Dr. Miny die heeft ook een kliniek in brugge zeker? Als ik van plan ben om een bv te laten doen zou ik dit liever bij een vrouw doen, ik heb zoiets bij een vrouw ga ik rapper mijn borsten kunnen tonen dan bij een man, ben daar precies wat beschaamd en ouderwets in, ik zou me gewoon nie op mijn gemak voelen. Amai is inderdaad ook een mooi prijskaartje die eraan vast hangt maar ja als je er tevreden en gelukkig mee bent, dat is ook wel heel belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben er heel tevreden mee, en ik had er nu ni echt een probleem mee om ze te tonen, (ookal dacht ik dat ik het moeilijk ging heben)

maar omdat ik ze zo hard wilde veranderen, kon het me niet schelen! (+ het is echt een HOTTIE :P)

miny ken ik niet, maar die zit mss ook wel in dezelfde kliniek (cosmipolis)

veel succes met het zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen werk dus zit nog steeds thuis, de zware pijn was na 3-4 dagen gedaan, maar na de lichte pijn (bij es verleggen, of wat dan ook pas na 2 weken) ik kon pas na 4weken terug met de auto rijden, dus da duurde wel effe langer dan.

nu na 5weken doe ik toch al veel hoor (nog geen zware huishoudlijke taken, die laat ik men vriend nog doen (zoals stofzuigen enzo) en probeer nog altidj zo weinig mogelijk te doen, om zoveel mogelijk te rusten, maar alles gaat goed!

iedereen ervaart het ook anders hé :)

(moest je toch willen bekijken de site is www.drrogge.com )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.