Ga naar inhoud

Miek: 25 april 2013: Dr Kortleve: Atrium ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal !!

Ik kom uit het zuiden van het land en wordt 25 april geopereerd door dr Kortleve in het Atrium ziekenhuis .

De rede dat mijn keuze is gevallen op dr Kortleve is eigenlijk vrij simpel aangezien ik een aantal mensen ken die door hem een borstvergroting en verkleining hebben gehad. dus ik heb al een aantal werken van hem mogen bezichtigen.

Ik heb in het verleden al deel een borstvergroting en lift gehad ivm scheve borsten waarvan een hevig trok onder mn oksel. De arts die mij toen geholpen heeft heeft niet zo'n net werk afgeleverd.. hij zei dat ik met de littekens moest leren leven en heeft mij eigenlijk verkeerd geinformeerd betreft de implantaten.Die arts in kwestie heeft ook tijdens een cosmetische operatie 2 patienten verloren op de o.k. en is bekend met minder secuur werk....

dit is eigenlijk een heel lang en saai misschien wel niet interessant verhaal dus mocht iemand hoe en wat willen weten het mag altijd gevraagd worden.

Ik ben zelf niet een van de magerste maar ben altijd met 'lijnen' bezig geweest.. meer met het opletten wat ik eet.

ik woog toendertijd 115 kilo en 1,79 lang ( veels te veel dus ) en had maar een cup b en aan de andere kant een bijna d. dus die verhouding klopte niet. ik had hier ook altijd heel veel moeite mee en droeg vaker 2 bh's overmekaar om enig verschil te kunnen camoufleren.

na de operatie had ik een kleine D cup. ik was voor mijn doen tevrede er ging een wereld voor me open......

Tot ik afgelopen jaar een aantal mensen tegen kwam die ineens gegroeid waren bij de borsten. en toen hebben we er open en eerlijk over gesproken en heb ik hun borsten mogen bekijken om het met de mijne te kunnen vergelijken.

Achteraf kom je er dus achter dat je eigenlijk bezeikt bent want het had anders gekund.. aldus wat dr kortleve ook zei. hij vond het jammer dat er artsen zijn die zo te werk gaan.

Ik heb nu in 1 borst een anatanomische implantaat . dr kortleve gaf aan dat dit de verkeerde implantaat voor mij zou zijn omdat ik groot ben en brede borsten heb. en ik de volume bovenop eigenlijk mis.

Hij was bezig over een ronde implantaat met 250 cc.. maar dit wordt nog definitief besproken voor de 25e. ik zou zelf graag een mooie E cup willen aangezien mijn lichaamsbouw dit aan kan... ik ben nog steeds 1,79 en weeg momenteel 85 kilo. het is nog teveel maar heb er keihard aan gewerkt.. omdat ik zoveel ben afgevallen krijg ik ook een Buikwandcorrectie om het overtollig buikvel weg te halen tevens gaat dr kortleve naar mijn heupen toe wat vet weg zuigen omdat mijn lichaam dit niet meer weg gewerkt krijg. maw ik kan zo hard sporten en doen als ik wil .... het zal er niet minder op worden.

Inprinciepe weet ik wel wat me te wachten staat.. maar dit maal met een arts die zakelijk is maar wel weet wat hij doet. en mooi werk verricht. alleen ben ik nog in dubio hoeveel cc ik zou moeten plaatsen om een mooie E cup te mogen krijgen.

heeft iemand tips of ideeen hoe je hier zelf achter zou kunnen komen !? voor ik ergens definitief ja op zeg

Groetjes Miek !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miek

Welkom op het forum!!!

Jeetje, wat een verhaal zeg! En wat knap dat je zoveel afgevallen bent!! :35:

Volgens mij is er wel nog wat te vinden hier over dr. Kortleve... Je zou hem eens kunnen zoeken, rechtsboven in de zoekbalk. Zorg wel dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat :)

Nou en over je vorige operatie... Wat een prutser zeg! Mag ik vragen wie dat was?? Ook over dat soort dingen is het belangrijk te praten hier op het forum. Iemand die op zoek is naar een pc, wil namelijk wel weten of er alleen goede verhalen of ook slechte verhalen over zijn gekozen pc te vinden zijn ;)

Weet je met welk merk implantaten ze in Heerlen werken?

Ik denk dat je sowieso moet kiezen voor een High profile prothese, omdat je op die manier meer vulling aan de bovenzijde krijgt :) Weet niet of hij rond of anatomisch geadviseerd heeft? Kan namelijk allebei, als je vulling bovenin wilt, maar ligt ook aan de bouw van je borsten. Is toch wel eigenlijk de taak van je pc om goed te kijken en daarop zijn keuze te bepalen :) Gewoon een aantal cc noemen, is onmogelijk... De projectie (dus het volume naar voren) wordt bepaald door het aantal cc in combinatie met het profile van de prothese. Hetzelfde aantal cc geeft bij medium profile minder projectie dan bij high profile of bij extra high profile :)

Succes met je tweede consult!! En als er nog vragen zijn, mag je ze hier gerust stellen uiteraard :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaauw.. je geeft me al zoveel info !! ben alweer een stuk wijzer.. de dokter adviseerde mij ronde implantaten. dat zou mooier zijn aangezien ik brede borsten heb. daarmee zou ik juist volume boven krijgen. ik heb aankomende dinsdag ( 16 april) het laatste gesprek met hem. dan moet ik door naar de anasthesist en gaan voor medische foto's ... dat had ik de vorige keer allemaal niet !! denk dat na dinsdag wel meer vragen gaan komen en dan juist nog meer zenuwen op komen zetten dan ik nu al heb !! komt misschien door de nare vorige ervaring en omdat ze me 2 dagen in het ziekenhuis houden.. bij de vorige keer was ik ook om 8 uur onder het mes en om 15:00 zat ik thuis op de bank ( vraag niet hoe )

Die arts heet van Onselen en werkt in Zevenaar ,Opereerd in duitsland ! achteraf gezien geen goeie keuze geweest.. of hij had zn dag niet toen hij mij op de tafel had liggen :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde net zeggen.. kan er maar 1 zijn die je als eerste heeft geopereerd :17:

Maar ik zie dat de naam al is gevallen ;)

Enfin..

Wat fijn dat je er nu achter bent gekomen dat het dus "ook anders kan" en dat wat je had, gewoon niet hoort. Zo zijn er ontzettend veel dames, die gewoon niet beter weten. Sja.. waarom zou je ook twijfelen aan het advies van een chirurg hè, die zou het toch moeten weten denk je dan.

Maar ontzettend fijn dat je onder het mes gaat, en je buikje en heupen die aangepakt gaan worden die maken het helemaal af hè :43:

Ik heb je titel even aangepast, en je topic verhuisd naar de operatieverslagen :D:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje!! ik schrik ook wel een beetje van je bericht! Ik word de 29 april door hem geholpen. Maar, lees hier ook verslagen (een stuk of 6 dames die op de zelfde dag toevallig door hem zijn geopereerd waar het wel goed bij is gegaan) en nog meerdere dames die hier op het forum door hem geopereerd zijn.Hier houd ik mij dan ook maar aan vast. Wel erg om te lezen dat hij het verprutst heeft bij jou, dit wil je zeker niet.

Wat goed dat je zoveel ben afgevallen zeg. Dikke pluim voor jezelf!!!

Groetjes,

Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

t was niet de eerste keer dat van Onselen het verprutste, maar goed, misschien heeft hij zijn leven wel gebetert sinds hij er voor gekozen heeft om niet meer in Nederland zijn vak te beoefenen. Daar is hij natuurlijk voor over de grens gegaan met zijn operatiekamers....

Maar goed, dadelijk kom ik weer over als de boeman haha, dus ik houd mijn mondje maar, hoe moeilijk dat ook soms is :70:

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neehoor BB gewoon zeggen wat je denkt hoor. Ben je echt geen boeman. Ik vind dat juist wel prettig als je dat doet en je mening geeft

Ik ben alleen wel (nog) wel nerveuzer als ik bovenstaande lees ..... en denk dan, oohhh hoop dat ie bij mij toch wel zn dag heeft hoor pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man heeft vanavond de rest van de factuur van BV overgemaakt naar ACCZ ( 2 wkn voor de operatiedatum moest je alles betaald hebben). *slik* .........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zul je altijd zien Odie ;)

Nouja goed.. het is echt ontzettend bekend, maar niet iedereen weet het blijkt zo nu en dan. Wij hebben het hier op het forum ook een tijdje doodgezwegen hoor, om heel eerlijk te zijn.

Zoals bb al zegt : anders hadden mensen het idee dat het hier Anti ACCZ was en het werd een beetje tevaak 'onderwerp van gesprek'.

Maarja.. eerlijk is eerlijk : Ik heb tussentijds ook vele mooie borsten en succesverhalen gelezen en zoals bb zegt : het kan best zo zijn dat er immens veel veranderd is aan de werkwijze.

Er zijn er hier vele voorgegaan, en dat is ook (bijna) allemaal goed en mooi geworden. ( geen doden meer.. arghhhh Sorry!! Bedoel het niet zo.. maar bedoel het geruststellend :17: )

PS:

Ohja.. ik blijf er overigens WEL van overtuigd dat je een consult moet hebben gehad MET de pc, en niet enkel met een consulente!

Want die dames die geven gerust het advies dat iemand geen lift nodig heeft, terwijl een blinde nog ziet dat dit geen optie is. Ja sorry, komt weer lomp over maar daar wordt ik persoonlijk zo boos om! Dan sta je dus voor de pc op de dag van de operatie, en die staat dan met de rug tegen de muur want die ziet op dat moment pas van "woepsss... :17: " En dan wordt je dus toch geopereerd,en dan zit je fijn met de gebakken tieten peren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Piepke, jee ik wist niet dat hij zo erg bekend stond in het verleden. Ik had wel gelezen van die dames die overleden zijn, dat las ik ook pas na het vastzetten van de operatie.

Ik ben ook nog niet zo heel lang op dit forum. Waar kan ik de pruts verhalen van hem lezen? Staan die ook hier?

Ik vind het ook toch wel een raar idee dat ik hem niet ' live' heb gezien en hem pas zie vlak voor mijn operatie... Pfff misschien toch nog maar even voor de 29e een afspraak maken MET hem erbij.

Ik heb geen hangborsten, ik ben nagenoeg plat haha. Maar, heb wel de kriebels gekregen. Ik wil nog graag heeeeel lang verder leven pfff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.