Ga naar inhoud

Hoe verdoelezen voor de buitenwereld?


Aanbevolen berichten

Dag dames

ik vraag mij af of jullie het proberen te "verdoezelen" dat jullie een wissel ondergaan....

Als ik een wissel doe, moet ik van de pc een grotere prothese zetten. Ik wil het normaal niet doen, maar ik heb overschot aan vel door zwangerschappen en borstvoeding...en ze moeten terug steviger worden...verder heb ik nu voor de spier en ze hangen nogal wat..Ze moeten dan in dual plane gezet worden (denk ik) dus ze gaan zeker hoger en dikker zijn..

Ik werk wel met enkel mannen en ik wil niet de topic van de dag worden...Ze geven nu nogal commentaar op alles en wat :106: en het stoort niet echt, maar als ik extra verlof ga moeten nemen na de collectieve, en niet van alles zal kunnen doen (heffen enz...) ze gaan zich vragen stellen en naar mij kijken je weet wel...

Zijn er dames die zich in dezelfde situatie vinden?Voor de rest ik vertel het gewoon dat ik het laat doen(familie en vrienden) want ik schaam mij er niet voor....maar op het werk is een andere verhaal...Graag jullie ervaringen/tips thanks!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook enkel met mannen en heb de eerste dagen een sweater aangedaan :P niet echt vrouwelijk ma wou ook niet dat t opviel, met die kliniekbh kan je ook niet echt n decoltee aan dus ik zorg altijd at hoog genoeg komt en door mn shirt valt het niet mega op. Verder moet ik niet echt iets tillen maar in begin heb ik gzgd datk gwn veel te hard mn armen had getraind in de fitness en dus keiveel pijn had in mn armen :D haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahahaha,te hard gefitnest ,loooooool,geloven die mannen vast hihi.

ja,het gaat als een lopend vuurtje bij mannen ,(bij vrouwen ook trouwens) dus als je niet wil dat ze t weten dan moet je het ook echt aan niemand vertellen op je werk.

Na een aantal weken zullen ze niet echt merken dat je ooit anders was hoor,dan moet t verschil wel schrikbarend zijn of je moet in je bikini aan komen zetten hihi.

Dat van dat fitnes vind ik wel een goeie...... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehee :-) ja ik ging geregeld naar de fitness ervoor en dat wisten ze dus dat kwam het meest geloofwaardig over :D ze hebbe me toch in de watten gelegd, zelfs beker water ginge ze voor me halen. al zeg ik het zelf het is hilarisch dat ze dat geloofden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook met alleen mannen (bij de luchtmacht) dus weet precies wat je bedoel. Maar het valt echt niet op. Ik had eerst een slappe B en droeg altijd push up. Nu een flinke D en draag normale BH. In niet te strakke kleding valt het gewoon niet op, geloof me. Wij zijn zo met onze borsten bezig maar de rest van de wereld weet van niets en zal het ook niet opvallen. Ik heb zelfs al een strak hempje met jasje aan gehad bij mijn familie....... Helemaal niets! Niemand keek er zelfs naar. Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezegd dat ik zwaar last van mn rug heb en ontzettend spierpijn, dit hou ik al 3 week vol.

Verder draag ik soms sjaaltjes en of kleding dat je het niet ziet .... en opzich droeg eerst push-up bh, valt nu beina nie eens op. (Jammer genoeg!) hahahaaa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

super dames....hehe...ben al een paar keer door mijn rug gegaan...ze zullen het dus geloven :-)..en hebben jullie verlof genomen?of ziek?ik ga enkel verlof nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet van plan om het op mijn werk te vertellen. Maar het blijft een soort obstakel. Erg vervelend om daar mee bezig te zijn, wil lekker genieten dat het het binnenkort gaat gebeuren. Ik draag zo af en toe 2 push up bhs, wel grappig want die ogen dwalen af! Maar wil het gewoon echt niet vertellen op mijn werk, dan maar kiezen voor een goede overgang ;)

Op ballet gaat het lastiger worden, daar zal ik het wel moeten vertellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook alleen met mannen en heb 26april mijn operatie vast staan, ik heb een aantal collectieve dagen vrij en ik neem er 4 op, dan hoef ik maar 3dagen te werken in 2 weken..

Als iemand iets vraagt of ik zou iets niet kunnen tillen zeg ik ook dat ik door mijn rug ben gegaan, of dat mijn borstspier onstoken is door het verven thuis? Hihi.. En om het te verbergen voorlopig draag ik sjaaltjes, die draag ik nou met de kou ook constant.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 5 dagen weer gaan werken, 2 dagen weekend en drie dagen thuis gewerkt! Was prima oplossing. Niemand heeft ooit iets gemerkt, zelfs me familie niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk ook met alleen maar mannen ( autobedrijf ) en draag altijd push up dus zal ze ( hopelijk ) niet opvallen en anders zeg ik gewoon dat t komt omdat ik sinds een paar maanden ben gestopt met roken :-) en zeg t tegen helemaal niemand behalve m'n ouders omdat zij zullen moten oppassen en 1 vriendin , de rest mag lekker gissen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn om jullie reacties te lezen bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.