missliss91 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Een hele goede middag!Mijn naam is Melissa en ik studeer. Al vanaf dat ik op de basisschool in groep 8 de andere meiden zag ontwikkelen in hun borstomvang en mijn moeder een A cup had vond ik dat ik te kleine borsten had. ( in groep 8 niet dat ze te klein waren dan, maar dat ze minder snel aka niet ontwikkelden in tegenstelling tot die van de andere meiden)Ik ben nu 22 en ben zeer dik tevreden met de stevigheid en vorm.. maaaaaaaaarrr ik vind ze (nog steeds) te klein. (kleine A) Ik wil al een hele tijd een borstvergroting maar omdat ik het geld niet had kon dat niet. En nu wel. Ik heb mijn eerste kennismakingconsult gepland in mei.( En meteen daarna stond ik natuurlijk voor de spiegel met mijn maximizer en een paar sokken in mijn BH en een stralend gezicht.)Ik heb geen idee wat mooi bij mij zou staan en op websites vertellen ze allemaal andere dingen. Rondere prothesen het meest natuurlijk, druppelvormig het meest natuurlijk etc. ect. En ik heb natuurlijk veel meer vragen namate alles dichterbij komt. En die zal ik op dit forum stellen!Boobjes,Melissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosj Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Ik zou het aan een plastisch chirurg vragen! Bij de 1 is druppel natuurlijk en bij de ander rond. X Link to comment Share on other sites More sharing options...