missliss91 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Een hele goede middag!Mijn naam is Melissa en ik studeer. Al vanaf dat ik op de basisschool in groep 8 de andere meiden zag ontwikkelen in hun borstomvang en mijn moeder een A cup had vond ik dat ik te kleine borsten had. ( in groep 8 niet dat ze te klein waren dan, maar dat ze minder snel aka niet ontwikkelden in tegenstelling tot die van de andere meiden)Ik ben nu 22 en ben zeer dik tevreden met de stevigheid en vorm.. maaaaaaaaarrr ik vind ze (nog steeds) te klein. (kleine A) Ik wil al een hele tijd een borstvergroting maar omdat ik het geld niet had kon dat niet. En nu wel. Ik heb mijn eerste kennismakingconsult gepland in mei.( En meteen daarna stond ik natuurlijk voor de spiegel met mijn maximizer en een paar sokken in mijn BH en een stralend gezicht.)Ik heb geen idee wat mooi bij mij zou staan en op websites vertellen ze allemaal andere dingen. Rondere prothesen het meest natuurlijk, druppelvormig het meest natuurlijk etc. ect. En ik heb natuurlijk veel meer vragen namate alles dichterbij komt. En die zal ik op dit forum stellen!Boobjes,Melissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosj Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Ik zou het aan een plastisch chirurg vragen! Bij de 1 is druppel natuurlijk en bij de ander rond. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenniferrrrr Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Hi Melissa,Wat goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Heel herkenbaar ook je verhaal. Maar hoe mooier je vorm nu is, des te mooier wordt het straks met wat extra's erin ;-).Bij welke kliniek en chirurg ben je geweest? En heb je een vervolgafspraak gemaakt voor een consult over de details? De pc kan jou namelijk het beste vertellen wat mooi is bij je.Ik kom denk ik van hetzelfde als jij af, ook een kleine stevige A. Ben met 300cc high profile anatomisch, dual plane geplaatst naar een 70E gegaan. Klinkt groot maar oogt als een mooie, natuurlijke C. Heel blij mee!Ben benieuwd naar je reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Hoi hoi Welkom op dit forum!! Als je vragen hebt, stel ze gerust!! Bij wie ga je op consult? Wat het mooiste bij je staat, is heel persoonlijk. De vorm van de prothese kan de chirurg meestal het beste bepalen, omdat hij het beste zicht erop heeft, al is dat ook afhankelijk van de voorkeur van de pc.. De een zal rond adviseren bij je en de andere anatomisch.... Dat is echt wat de pc het mooist vindt... Welke cupmaat het beste bij jou staat.... Ga eens wat bh's passen in een pashokje. Neem van je eigen omvangsmaat verschillende cups mee, trek aan, vul met zakdoeken en dan een strak truitje aan. Zo zie je veel beter wat het gaat worden Heel veel succes!! En bij vragen: shoot! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.