Ga naar inhoud

ff wat vraagjes


Gast cindytje1985

Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Beste mede forumleden,

Ook ik ben van plan een bv te laten doen op korte termijn. Nu wil ik bij een aantal klinieken een consult aanvragen, waaronder de Welness kliniek in Genk.

Ik heb inmiddels al veel goede verhalen gelezen over deze kliniek en vooral over dr. Verdonck en dr. Damen.

Ik twijfel nog heel erg over welke cupmaat ik graag zou willen hebben en of dit voor of achter de spier geplaatst moet worden en of dit druppelvormige of ronde protheses worden. twijfel, twijfel, twijfel.. Maar ja het is natuurlijk ook niet zomaar iets.

Graag zou ik wat foto's willen zien van de meiden/vrouwen die in deze kliniek een bv ondergaan hebben.

Liefs

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he, al die keuzes...

Weet je wel wat de voor en de nadelen van alles zijn?

Verder kan ik je niet helpen met foto's en ben ook nooit op consult geweest bij die pc's.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Lastig he, al die keuzes...

Weet je wel wat de voor en de nadelen van alles zijn?

Verder kan ik je niet helpen met foto's en ben ook nooit op consult geweest bij die pc's.

x

Ja ik vind het enorm lastig. Ik heb me ingelezen in de voor en nadelen, maar het blijft een lastig punt. Ik denk dat ik me qua protheses het beste kan laten informeren door de pc.

Ik kan natuurlijk de foto's bij hen op de site bekijken, maar ik vind dat niet echt een realistisch beeld aangezien deze altijd uit mooie hoeken, met perfecte lichtval gefotografeerd worden.

Ik snap dat er niet snel meiden zijn die ff zeggen hier kijk mijn borsten aangezien ik ook nieuw ben op het forum. Toch hoop ik dat jullie me er mee kunnen helpen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy.

Er zijn inderdaad goede verhalen over de Wellness kliniek.

Heb ook ondertussen al aardig wat borsten voorbij zien komen van dokter Verdonck en dokter visser en iedereen is heel tevreden over hun.

Ik heb maar 2 slechte ervaringen verhalen gelezen maar dat had echt met kapselvorming te maken dus daar kunnen hun eigenlijk niet veel aan doen.

Toch zou ik niet voor dokter damen kiezen heb over hem namelijk wel behoorlijk wat slechte ervarings verhalen gelezen.

Ik heb zelf een afspraak staan bij dokter Verdonck 26april.

Succes!

X meisje k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Cindy. Er zijn inderdaad goede verhalen over de Wellness kliniek. Heb ook ondertussen al aardig wat borsten voorbij zien komen van dokter Verdonck en dokter visser en iedereen is heel tevreden over hun. Ik heb maar 2 slechte ervaringen verhalen gelezen maar dat had echt met kapselvorming te maken dus daar kunnen hun eigenlijk niet veel aan doen. Toch zou ik niet voor dokter damen kiezen heb over hem namelijk wel behoorlijk wat slechte ervarings verhalen gelezen. Ik heb zelf een afspraak staan bij dokter Verdonck 26april. Succes! X meisje k

Spannend hoor... ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn!! Ik denk dat ik toch de stap ga zetten om een consult aan te vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.