Jump to content

Mikje : 16 april 2013 : Dr. de Boer : Mediconsult

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld op dit forum. Dinsdag 16 april staat mijn borstvergroting gepland :-)

Ik kan haast niet wachten en wil het liefst dat het al zover is.... zoooooo ongeduldig.....

Ik ben nu 36 jaar en heb 3 kindertjes. Ik heb altijd al een a cubje gehad en het is er na 3 kinderen niet veel beter op geworden.

Al vanaf mijn 16e heb ik zitten wachten totdat er wat zou komen, maar helaas.....het is dus nooit meer geworden dan een klein a cubje.

Nu toch eindelijk de stap genomen omdat het op dit moment ook financieel haalbaar is! Eerder was hier nooit een mogelijkheid voor dus ik had de hoop altijd op een laag pitje gezet dat het ooit nog zou gaan gebeuren.

Ben zo blij dat het nu echt bijna gaat gebeuren!! Ik hoop dan naar een kleine c cub te gaan. Het wordt 275 of 300 cc dual plane.

Verder vind ik het erg leuk om alle verhalen van jullie te lezen! Ik hoop echt dat ik mooie natuurlijk uitziende borsten ga krijgen.

Hoi Mikje.

Wat spannend zeg!

Ik kan me helemaal vinden in je verhaal, hier namelijk hetzelfde.

Voor welke kliniek heb je gekozen?

Groetjes

Hoi hoi,

Ik ga naar Mediconsult. Ik heb gisteren een gesprek gehad met de pc en de maat bepaald. Ik moet nu voor mezelf deze week gaan kijken d.m.v. zakjes gevuld met water of ik ga voor de 275 of de 300 cc. Maar ik denk dat ik voor de 300 cc ga, mede omdat hij vertelde dat bij de werkelijke borstvergroting het er kleiner uitziet dan bij de pasproteses.

Ik ben echt zooooo benieuwd!!

Wanneer ga jij?

Hoi Mikje

Welkom op het forum!!!

Gefeliciteerd met je datum!!! Ga je bij dr. De Boer? Dan pas ik je titel even aan als ik het zeker weet en verhuis ik je naar de operatieverslagen, dan hoor je er helemaal bij en kun je straks ook je operatieverslag in dit topic schrijven :)

Veel aftelplezier!!

xx BB

Hoi hoi,

Ik ga morgen naar de Wellness kliniek om mijn aanbetaling te doen en meteen een afspraak in te plannen voor the next-day-surgery. Dus dan heb ik mijn consult en operatie op aansluitende dagen.

Ik vindt het super spannend voor je. Hou je ons op de hoogte met je verslag :-)

Je gaat voor een C-cup toch?

Dan heb ik een beetje een richtlijn wat 300cc doet namelijk hahahaha...

Groetjes

Hoi hoi,

Ik ga morgen naar de Wellness kliniek om mijn aanbetaling te doen en meteen een afspraak in te plannen voor the next-day-surgery. Dus dan heb ik mijn consult en operatie op aansluitende dagen.

Ik vindt het super spannend voor je. Hou je ons op de hoogte met je verslag :-)

Je gaat voor een C-cup toch?

Dan heb ik een beetje een richtlijn wat 300cc doet namelijk hahahaha...

Groetjes

Het aantal cc zegt helemaal niets. Het gaat altijd in combinatie met het merk en het profile en uiteraard de vorm (anatomisch en rond) Sommige meiden krijgen met 250 cc een E en anderen met 200 een B.. Dat ligt dus aan vorm/profile/merk :) Lekker handig he ;)

Hey best boobie,

Heb jij misschien enig idee waar ik op ga uitkomen dan?

Ik heb nu een 75 AA en ik krijg Mentor Siltex Cohesive I ronde proteses van 275 cc of 300 cc. Ik denk dat ik zelf voor de 300 cc wil gaan. Ze worden dual plane gedaan. Ik hoop dus op een mooi C-the uit te komen.

Groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.