Ga naar inhoud

Larissa1986 : 27 mei 2013 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Goedemorgen meiden,

Mijn naam is Larissa, woon in Almere en ik ben onlangs 27 geworden. Zoals vele van jullie ben ik nooit tevreden geweest met mijn borsten en afgelopen jaar ben ik 18 kilo afgevallen waardoor dat gevoel alleen maar erger werd (nu 1.70 en 67 kg).

Drie weken geleden zag ik leuke bikini's hangen maar toen ik ze aan had was ik zo ongelukkig en heb ik daar wat traantjes om gelaten. Toen heb ik besloten dat ik, koste wat het kost, z.s.m. een borstvergroting wil en daarom heb ik meteen een afspraak gemaakt. Op advies van een vriendin ben ik bij de Bloemingdael Kliniek geweest in het Kennemergasthuis (2 vriendinnen van haar zijn daar geweest en zij zelf bij Artemedis), mijn arts is Dr. Wouter van der Pot.

Op zijn advies zullen de protheses - 375 CC eurosillicone, high profile - dual-plane geplaatst worden omdat dit bij mijn lichaam het meest natuurlijke resultaat krijgt.

a het gesprek had ik er meteen een goed gevoel bij en heb ik de knoop doorgehakt, hier wil ik mijn borsten laten doen! Gisteren ben ik in het ziekenhuis geweest voor een gesprek met de verpleegkundige en anesthesioloog en is meteen de operatiedatum vastgelegd: 27 mei a.s., woehoeeeeee! Ik kan niet meer wachten!

Zijn er meer meiden die dezelfde protheses hebben laten plaatsen? Ik vind het bijvoorbeeld heel moeilijk om in te schatten welke maat dat gaat worden. Drie vriendinnen van mij hebben een BV gedaan: 250 CC, 275 CC en 300 CC.

Hierdoor ben ik wel een beetje geschrokken, worden ze dan echt zo groot? Voor mijn gevoel paste deze maat perfect bij mij en leek het helemaal niet zo groot als men nu doet overkomen als ze horen dat ik 375 CC krijg.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en opmerkingen!

Veel liefs,

Larissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Larissa,

Gefeliciteerd met je datum!! Spannende tijd voor jou!

Ik heb zelf m'n consult op 20 april bij de Wellness Kliniek.. en maar daarna waarschijnlijk een afspraak voor half mei of half juni ligt een beetje aan mijn werk..

Ik heb veel gelezen op internet over het aantal cc.. Ik heb gelezen dat je niet te veel moet hangen aan de hoeveelheid cc omdat dit per persoon

verschillend is bij jou kan bijvoorbeeld 375 cc een mooie D cup of dubbel D cup worden terwijl bij een ander dit een C cup is.. Ligt een beetje aan je lichaam en aan de grote van de borsten nu :)

Succes met de operatie ben benieuwd naar je operatie verslag !

Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noah,

Bedankt voor je reactie en dat is ook natuurlijk zo! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, het mag van mij morgen al gebeuren :-) maar dat laat me portemonnee nog niet toe dus ik moet nog 6 weken wachten (al gaat dat al heel snel!)..

Wat spannend voor jou ook! Voor je het weet is het zo ver! Heel benieuwd hoe je consult zult gaan en wat je gaat doen, laat je het even weten?

Liefs Larissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Wat is je huidige bh-maat? Ik wil wel eens in de catalogus voor je kijken wat voor projectie je krijgt, dan kan ik misschien wel een beetje inschatten wat voor bh-maat je gaat krijgen :)

Heel veel forumplezier en ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, want met een datum hoor je daar thuis ;)

Nu lekker aftellen :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii Larissa!

Sorry laten reactie had verwacht een melding te krijgen als er een nieuw bericht was haha..

Spannend ! mijn consult is al bijna kan niet wachten.. van mij mag de operatie ook liever vandaag gedaan worden

dan morgen.. maar ik kan pas de eerste week van juni vanwege werk.. 2 gaan er trouwen en allebei gaan ze op huwelijksreis in mei :( helaas nog even geduld hebben

hoop dat de maand mei voorbij vliegt :D

Ik heb je even toegevoegd als vriend dan kan ik alles in de gaten houden :) Hou me op de hoogte van je ervaring en ben benieuwd naar je operatie en verslag.

Veel succes Liefss Noah xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Lieve meiden,

Ik heb helemaal over de laatste twee berichten gelezen! Wat stom, sorry!

Maar afgelopen maandag was mijn dag en wat ben ik BLIJ! Het is me alles meegevallen en ik had geen betere keuze kunnen maken voor dokter en kliniek, wat een wonderhandjes.. Het herstel verloopt zeer voorspoedig!

Volgende week donderdag mogen me hechtingen er al uit.

Ik zal zo me eerste foto's plaatsen :-)

Hoe gaat het bij jou Noah??

En BB: Ik droeg een 75C voor de maat van de beugel maar de inhoud was vergelijkbaar met een B-cup! Ik heb eurosilicone 375CC, dual plane en high profile dus ik denk dat ik op een D-cup ga uitkomen..

Ik hoop nog wat van jullie te horen!

Liefs Larissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!

Uhm met die 375 kom je wel ietsje groter uit dan een D, maar het gaat er wel uitzien als een volle D idd ;)

Het zou in bh best eens een E kunnen worden :44:(misschien wel een f-je maar dat heb ik niet gezegd, want dan val je dadelijk van je stoel misschien)

Een goed herstel he ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.