Ga naar inhoud

techno : 21 mei 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Gefelicteerd! Heerlijk is dat he? je word wakker en opeens heb je je borsten,al de zenuwen van de afgelopen weken zijn verdwenen en je heb der een paar boobies voor terug!

Rust lekker uit en geniet maar van je nieuwe tweeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 3 beschuitjes op en 2 koppen thee. Maar heb best wel trek.. Kan ik gewoon wat normaal avondeten? Of is de kans dan groot dat ik misselijk word.

Oh en ik draag nu een triumph sportbh 70b, bijven ze zo klein? Ze ogen wel groter! Snap er niets van haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lotjelot, ze bieden het vaak gewoon aan geloof ik.
Vragen of je zenuwachtig bent (wie niet)! Bij mij zei de verpleegster 'denk maar dat je xtc gaat nemen!' waarom mijn vriendin en ik natuurlijk vol ik de slappe lach schoten en ik heel stom antwoordde 'nou, smaakt exact hetzelfde'.

En bedankt! Was echt een enorme opluchting voor mij, stresskip die ik ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle lieve berichten!

Ik kan helaas sinds 04:00 niet meer slapen van de rugpijn ondanks dat ik zo'n Terapy rol heb en een electrisch verstelbaar bed.

Voor de rest voel ik mij best oké, m'n borsten zelf doen alleen pijn bij omhoog komen en verder heb ik dus enorme last van mijn rug en ribben.

M'n maag is een beetje onrustig maar ik ben niet echt misselijk gelukkig.

Ik schijn na de operatie echt een kletskous te zijn geweest, ik heb alles 10 keer herhaald en allerlei verhalen verteld aan idereen, ook heb ik mn ouders en vriend gebeld. Hier kan ik me helemaal niets van herinneren! Ik schijn zelfs de zuster te hebben geknuffeld hahaha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Juwel!

Ja, ik ben gisteravond even op het bed voor de spiegel gaan zitten en de BH even uitgedaan. Wat vond ik ze prachtig zeg, moest er van huilen toen ik ze voor het eerst zag meteen na de operatie haha.

Ik ga even proberen om foto's toe te voegen in de kliniek bh, en heb een foto gevonden van voor de BV in bikini!

Zal vandaag ook nog even een echt verslag schrijven, ik was gister zo wappie van de narcose en alle pijnstillers dat ik nog niet ver genoeg kon denken en typen om een volledig verslag te maken! Haha

We hebben gisteravond ook nog stiekem even snel gemeten met een lintje losjes om m'n borsten, ik kwam op 65 onder, 85 boven. De beoogde 65E/70D zou dat dus inderdaad zijn. Hoop dat dat ook echt de maat wordt als de zwelling weg trekt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhhh super leuk om te lezen dat je ze zo mooi vind. Daar doe je het toch allemaal voor. Ik ben benieuwd naar je foto's.

Rust wel een beetje uit he meis!!!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Druppeltje!

Ik heb heel weinig last eigenlijk, maar wat niet is kan uiteraard nog komen. Ik probeer wel zo min mogelijk te doen. Lig lekker in bed of op de bank en ik word goed verzorgd! Voor de rest voel ik me ook best wel prima.

Juwel, ze staan er op hoor! Ben benieuwd wat je er van vindt.

Ik heb er helaas geen foto's zonder bh opstaan, omdat veel vrienden van ons weten dat ik hier actief ben en ze mijn figuur en de naam techno vrijwel direct zullen herkennen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!!!

Lekker uitrusten, en geloof me, voor je er erg in hebt ben je ze al zo gewend dat je niet meer beter weet (spreek uit ervaring hahaha)

Klote he van je rug ik vond dat het ergste van alles..

Goed herstel toegewenst en geniet ze!!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Mamii!

De rugpijn is echt het ergste van alles inderdaad!

Haha ja ze voelen van binnenuit al niet vreemd, meer dat m'n velletje er zo lekker strak omheen zit dat ik het voel haha.

Dankjewel!

En werd net super netjes nog even gebeld door de verpleegster van Boerhaave of alles goed ging etc. heel fijn :).

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net weer even de bh uitgedaan en wow wat een memmen ineens! Schrok me rot, ik ging bijna van m'n stokkie. Maar oh zo mooi! Zit wel heel veel vocht tussen m'n borsten, zou bijna een uniboob worden! Haha, hoop morgen een grotere bh binnen te krijgen want de 70B past er niet echt meer omheen! En ze zijn zwaaaaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo en dan nu eindelijk mijn echte verslag!

Gisterochtend om half 8 vertrok ik van huis, eerst even mijn vriendin ophalen die deze dag mijn steun en toeverlaat was en op naar Amsterdam! Normaal maar een half uurtje rijden vanaf ons, maar met de spits nam ik liever het zekere voor het onzekere en maar goed ook want we stonden inderdaad vast! Om half 10 moest ik aanwezig zijn en om 09:03 kwamen we aan. Parkeerautomaatje vullen en dan toch echt naar binnen!

Ik kreeg van de vriendelijke receptioniste 2 formulieren mee waarop ik wat medische gegevens mocht invullen en had zelf een uitdraai meegenomen van de huisarts met antibioticum waar ik allergisch voor ben.

Om iets over half 10 werd ik door de verpleegster uit de wachtruimte gehaald en werden we naar de kamer gebracht. De verpleegster nam nog wat gegevens met mij door en ik mocht me uitkleden en de blauwe jurk aandoen (die nog verrassend fashionable zat!) De verpleegster merkte op dat ik nogal zenuwachtig was en bood me een kalmeringsmiddel aan welke ik in eerste instantie niet wilde aannemen. Toen ik haar vertelde dat ik hoogstens zou gaan huilen zei ze dat ik hem toch maar moest nemen, zij vond namelijk dat ik relaxed de narcose in moest gaan zodat ik er ook relaxed uit zou komen. Nou zo gezegd zo gedaan, ik voelde mezelf helemaal relaxed worden. Het was net of ik lekker aangeschoten was!

Even later kwam de anesthesist zich voorstellen en even kijken 'of ik een hart had' waarop ik antwoordde 'nou ben benieuwd of 'ie te vinden is' en we alle 3 moesten lachen. De anesthesist verzocht mij nog maar even lekker te gaan liggen en vertelde dat Dr. Van Der Weij zo zou komen om de tekeningen te maken. Dr. Van Der Weij kwam inderdaad enige tijd later om de tekeningen te maken en voor zover ik mij kan herinneren mocht ik toen nog even gaan liggen en kwam de anesthesist mij halen en gingen we naar de OK.

In de OK mocht ik lekker gaan liggen en begon ik gezellig te kletsen over het naaldje etc. hij vroeg of ik bang was voor de naald, waarop ik vroeg of het pijn zou doen. Hij zei dat hij er wel een verdovend middeltje op zou spuiten, ik keek even de andere kant op en de naald zat er al in. Toen zag ik een grote witte spuit waarvan ik meteen vroeg of dat de narcose was, 'ja' antwoordde hij en hij vertelde dat hij er een klein beetje van in het infuus zou doen. Hoppa, weg was ik.

Rond half 12 was ik klaar, maar ik scheen enorm moeilijk wakker te krijgen te zijn. Dus pas vanaf 15:00 herinner ik me weer iets.

Ik was zo mellow als de pest en heb alles lopen herhalen, giechelen, huilen omdat ik m'n borsten zo mooi vond, ik heb iedereen gebeld, de zuster geknuffeld en ik herinner me ongeveer niets meer. Haha

De zuster kwam de kamer in om te vragen of ik iets wilde eten en drinken, waarop ik volmondig meldde dat ik moest plassen! Haha

Ik moest eerst een beschuitje eten en een kopje thee drinken voor ik mocht plassen, dus maar snel het beschuitje naar binnen gewerkt een paar slokken thee genomen en toen had ik echt flink hoge nood! Snel met mijn vriendin even aangekleed en met het infuus en de vloeistof nog aan mijn arm naar het toilet, waarop mijn vriendin lacherig zei 'goh, laat ik jou eens uit in plaats van m'n hondje'

Ik ben toen nog even een half uurtje gaan liggen en rond 16:00 mocht ik naar huis.

Daar hebben we nog wat 'ziekenbezoek' gehad, hebben wel een filmpje gekeken en heb ik tot 04:00 geslapen.

Ik hoop dat ik vannacht beter slaap, maar we zullen het zien!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.