Ga naar inhoud

techno : 21 mei 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Ik ben nieuw hier op 't forum dus ik zal me even kort voorstellen!

Ik ben 20 jaar, 1.60m en vrij smal gebouwd. Al sinds mijn 14e overweeg ik een borstvergroting. Mijn huidige cup is een ruime 70a. Helaas niet echt in verhouding met de rest, daar ik wel een kont heb.

Afgelopen zomer (2012) ben ik op een aantal consults geweest bij o.a. Mediconsult, Boerhaave en Aesthetic Beauty Clinics. Omdat ik al vaker bij Aesthetic behandeld was voor tattoo verwijdering bleef die kliniek toch het fijnst aanvoelen en na nog even op internet gezocht te hebben kan ik nog steeds niets slechts over ze vinden.

Naar alle waarschijnlijkheid onderga ik de borstvergroting in juli, vandaar ook mijn aanmelding hier!
Ik hoop hier toch net iets meer ervaringen, voor/na foto's etc. te krijgen.

Ik weet het aantal cc's niet meer exact uit mijn hoofd (toch al weer een tijdje geleden dat consult), maar ik dacht dat het rond de 250 zat als ik me niet vergis.

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er toevallig ook mensen die bij Aesthetic Beauty Clinics zijn behandeld hier op het forum? Had al even met de zoekfunctie gezocht, maar kwam niets tegen!
Zag wel een hoop van Drs F. Straten, dat is naar alle waarschijnlijkheid ook de arts die bij ABC wordt ingezet voor de BV, de operatie vindt tegenwoordig plaats in Nijmegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi techno,

Ik heb gereageerd op je pb.

Ben inderdaad geopereerd bij Aesthetic Beauty Clinics door F. Straten.

De operatie zelf vond plaats bij een privé-kliniek in Waalre. Heel fijn daar, voelde me echt een prinsesje :-).

Zeker aan te raden dus.

Heb je al een (nieuw) consult gepland staan daar?

Succes met je inlezen!

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Jeniffer!

Ja, 23 mei ga ik voor de 2e keer. Ik ga ook nog op consult bij Bergman Clinics in Bilthoven bij Drs de Blecourt.

Ik kan me van vorig jaar herinneren dat het aantal cc's op 250 à 275 lag. Maar hoop toch op 300cc, rond en liefst high profile.
Ben enorm benieuwd naar wat ze zeggen, zal waarschijnlijk wel dual plane zijn wegens vrij weinig eigen weefsel.

Weet iemand toevallig of het een probleem zal zijn om 6 weken po op vakantie te gaan? Wij hebben namelijk ong. 6 weken na de 'geplande' operatiedatum een trip naar Las Vegas gepland staan van 11 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé ladies,

Door omstandigheden kan ik in juli helaas geen vrij meer krijgen en wil ik de bv liefst eind mei laten uitvoeren aangezien ik vanaf 6 juni waarschijnlijk geen vrij kan krijgen.

Nu is het zo dat ik het consult pas eind mei gepland had staan, dus ik ga morgen even bellen of er eventueel plek is om e.e.a. te schuiven en er wat tempo in te brengen.

Nou had ik wat vraagjes..

Ik rook normaliter en weet dat je eigenlijk 6 weken voor de operatie volledig moet stoppen. Ik was wel al een begin aan het maken met minder roken (rookte alleen nog op feesten en bij terrasjes e.d.) maar ik ben nu pas sinds gister volledig gestopt omdat het zo last minute kwam. Heeft dat enorm veel gevolgen m.b.t. eventuele risico's en herstel van de operatie?

En zou er uberhaupt binnen deze korte termijn nog een kans zijn dat ik terecht kan voor een bv.

Thanks alvast voor de reactie!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top, thanks!
Ik hoop het ook, heb ook maar bij Boerhaave een consult gepland bij Van Der Weij. Daar kan ik maandag al terecht voor 'n consult en de wachttijd zou zo'n 2 weken zijn dus dat is te overzien!

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte van alles :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een datum!!!

Kan het wel van de daken schreeuwen haha!

Dinsdag 21/05 is mijn dag (nog maar 1 weekje :5: )

Het worden ronde protheses, 265cc high profile van Natrelle. (tsr 265 als ik me niet vergis..)

En jawel, ze komen voor de spier! Daar werd ik heel gelukkig van.

Ik word geopereerd door Van Der Weij in de Boerhaave Kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep yep, uiteraard :)

Lees het net pas haha

Ga het nú doen ;)

Gefeliciteerd met je datum en lekker aftellen nu!!!!

xxx BB

Zou jij kunnen schatten wat m'n maat ongeveer zal worden?

Bij Velthuis hadden ze het over 65E, maar Van Der Weij vond het erg lastig om daar uitspraak over te doen.

Ik ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig naar wat ik ongeveer mag verwachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nu 70A... Zoals ik in je eerste bericht lees.. Hoe zou je dan op een 65E kunnen komen? Gaan ze nog wat weghalen bij je, onder je borsten? :45:

Nou, eens even kijken 265 TSR... die bestaat niet... Je hebt TSL, TSM, TSF en TSX.... Echter alleen de TSF heeft een prothese met 265 cc, dus dat zal hem zijn :)

Deze prothese is 11 cm breed en geeft een projectie van 4,5 cm

Van 70A ga je daarmee dan naar een 70D (dat is idd vergelijkbaar met een 65E, maar als omtrek 65 niet past, dan is een 70D hetzelfde dus) 70D is ook iets gemakkelijker te kopen, dan een 65E, zover ik weet :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Best Boobie!

Haha ik draag inderdaad 70A, maar m'n omvang is eigenlijk 65. Zoals je al zegt is 65 nogal lastig te vinden, dus draag ik altijd 70A.
TSF was het inderdaad, Dr Van Der Weij zei dat hij met 11 cm nog een cm speling had in de breedte zodat hij zeker wist dat het zou passen. Dus ik hoop ook echt dat het past!
Ben enorm benieuwd, 70D/65E klinkt super mooi. Ik kan niet meer wachten!

En die zenuwen! :kez_11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten er in hoor!! Al mijn spanningen etc zijn echt voor niets geweest!

Ik kreeg bij binnenkomst in mijn omkleedkamer een pilletj tegen de spanning toe gediend, voelde heerlijk! En vast 1000mg paracetamol.

Ik mocht me omkleden in de fantastische jurk en een half uurtje laten werd ik na het tekenen en controleren van m'n hart etc. Naar de operatiekamer gereden.

Door m'n wazige ik vanwege de kalmeringsspillen werd ik erg lacherig dus de anastesist vond me ook wel geestig!

Om een uur of 12/half 1 werd ik wakker en voelde me eigenlijk top! Dus zit nu lekker aan m'n beschuitje en kopje thee, heb net geplast dus zal straks wel naar huis mogen.

Ohja ze zijn prachtig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel allemaal!

Ja, dat kalmeringspilletje vond ik persoonlijk niet eens nodig. Maar ik scheen zo te trillen en druk te doen dat ze zeiden van neem toch maar. En achteraf blij toen want ik voelde me heerlijk! Kreeg gewoon de slappe lach bij de anasthesist, en toen was ik gewoon weg haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.