Ga naar inhoud

Lau88 : 27 juni 2013 : Dr. Fresow : Medisch centrum : Waalre


Aanbevolen berichten

Ik wou je even succes wensen voor straks..succes..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben terug geweest hij denkt nog steeds aan vocht. Hij heeft in

flink liggen duwen en zegt dat het binnen gewoon goed aanvoelt. Hij snapt mijn grote twijfels en stuurt me voor een second opinion naar dr hawinkels. Als hij zegt dat er wel iets aan de hand is dan moet ik weer onder het mes. Heb eens gevraagd hoe dat in zijn werk gaat. Via de bestaande littekens worden de protheses eruit gehaald en word de huid aan weerszijden van binnen weer aan het borstbeen vast gehecht. Protheses er weer in, dicht maken en weer 6 weken herstel. Hij vind het zonde om me open te maken als er wel een kans bestaat op vocht. Vandaar de second opinion daar ga ik 8 augustus heen.

Zucht nu weet ik nog niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah dus niet veel verder en helaas weer wachten.. Hopelijk krijgt hij gelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He verdorie, nog geen duidelijkheid..

Je zou toch verwachten dat het zo klaar is als een klontje?

Stel nou dat Hawinkels zegt (om zijn collega een hand boven het hoofd te houden bijvoorbeeld) dat hij ook denkt dat het vocht is... wat dan? Ga je dan naar een andere pc toe en vraag je daar zwart op wit aan hem wat hij denkt dat het is? Of ga je dan uit van de mening van Hawinkels? :)

Ik wil niet lastig doen hihi, maar vroeg het me gewoon af....

Nog een weekje en dan weet je hopelijk meer... (maar ik heb zelf na de eerste bv heel lang vocht gehad, week of 8... maar ik kon niet mijn prothesen onderhuids tegen elkaar aan duwen.. en dat kon jij wel toch?..... )

Hoop dat Hawinkels eerlijk tegen je zal zijn...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag bij dr hawinkels geweest voor mijn second opinion. na wat geduw vertelde hij mij dat hij dacht dat het vocht was maar ook gedeeltelijk gescheurd. hij zei dat we even moeten afwachten een maand of 3 dat dan het resterende vocht weg zou zijn en dat hij dan kon beoordelen hoe verder te werken.

In het ergste geval moeten de protheses eruit en krijg ik er andere in met minder cc maar dan ipv moderate een high profile voor hetzelfde effect. Met het verschil dat de prothese dan smaller is.

Ik mag absoluut geen sportbeha meer aan en ook niet meer om te slapen. Hij adviseerde mij ook om te proberen om op me buik te gaan slapen. Al gaat dat moeilijk worden wat dat heb ik nooit fijn gevonden. Hij gaf als reden dat mijn borsten best nog meer naar buiten gedrukt mogen worden aangezien dat nu nog maar minimaal is.

Moet ook op zijn advies een beha met een omvang maat groter aan doen zodat ik geen push up effect heb wat je ook al snel krijg met alleen een beugel beha, maar dat ze dan ook meer de ruimte hebben om nog wat naar de zijkant te gaan. Beugel beha zelf is sowieso al geen optie want die beugels duwen in mijn huid bij mijn borstbeen.

Sorry BB voor de late reactie maar mij maakt het niet uit dat hij een directe collega is van dr fresow want als het niet goed is ga je dit hoe dan ook zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd waar luna, als het niet goed is, ga je het absoluut zien, ook na een tijdje :)

Hm, het is wel apart wat hij allemaal zegt.. Ben benieuwd of het helpt om op je buik te gaan liggen en zo.. Hoop dat het genoeg is om het te herstellen...

Ik heb het nog nooit gelezen zo.. komt ook niet vaak voor, dus dit is ook voor mij allemaal nieuwe informatie.. Hoop dat het klopt wat ie zegt, maar zoals je zegt, daar komen we vanzelf wel achter :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hmm zie dat ik geen update heb gedaan nou ben 6 februari aan de beurt dan gaan ze de hele boel vast hechten met oplosbare hechtingen . Begin me nu druk te maken want wat denk je ben vanaf vandaag verkouden. Was ik vorige operatie ook maar die ging als nog door. Maar dan nog weet ik dat het een gegronde reden is om hem nu niet door te laten gaan en dat beangstigd me. Heb zo lang op deze datum gewacht en veel moeten regelen . Kan wel janke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nieuwe update. Wat verkouden maar operatie ging gewoon door aangezien alleen me neus dicht zit en verder verhoging heb. Kwam daar aan 5 min gewacht en mocht al meekomen. Had om 8 uur afspraak staan. Nou omgekleed, geplast en dr hawinkels kwam het een en ander bespreken en aftekenen. Hij had nieuwe 500cc protheses en 450cc. Hij vertelde dat mijn protheses meer naar de buitenkant mochten staan zodat de tepel in het midden gaat staan. Maar het zou ook kunnen dat ik een maat minder zou krijgen voor het Minimale breedte verschil dat was Optie 2. Uiteindelijk zijn mijn eigen protheses hergebruikt omdat ze nog prima waren maar das niet gek na maar 7 maanden tijd. Mijn littekens zijn nu iets groter maar dat vind ik niet erg. Hij heeft mijn spleetje tussen me borsten van binnen uit aan mijn borstbeen gehecht met oplosbare hechtingen. Wat betekent dat ik nu nog meer op moet Letten 6 Weken lang en beste 6 weken lang boven armen tegen me zij aan gedrukt houden en ook echt niet trekken duwen blablabla jullie kennen het wel. Omdat de huid bij mij daar van binnen al na de eerste operatie door gescheurd was ik het gewoon een risico dat het weer kan gebeuren. Dat verklaarde trouwens ook waarom ik 1 drain zo lang moest dragen en dieop het einde vol was omdat het daar binnen niet zo goed ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn voor je dat de operatie gewoon door kon gaan en dat het goed gegaan is.

Nu maar goed genezen en dan heb je het straks allemaal achter de rug.

Een heel goed herstel gewenst! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben blij met het resultaat. ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als het helemaal geheeld is en de hechtingen zijn opgelost.

Heb best veel last van mijn middenstuk de hechtingen trekken als de nete. Heb vanaf de dag van de operatie een soort verband rol ertussen in zitten. Heb er een paar meegekregen dat ik rustig kan switchen. Maar hij komt ook een stuk onder mijn beha uit dat wil dus zeggen die rand onderin die al strak zat zit nu nog strakker waardoor die behoorlijk vervelend alles op zn plaats houdt. volgende week donderdag moet ik weer werken. Ben nu al aan het bedenken hoe ik dat ding in godsnaam zo min mogelijk op kan laten vallen. Best lastig want het is een vrij dikke bobbel haha.. heb net nieuwe foto's erop gezet. Als je ze wilt zien moet je me even vrienden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Tijd voor een update. Het is weer niet goed ik voel me nu zo slecht ik ben zo verdrietig .

Moet ik dus weer onder het mes maar dat kan denk ik pas rond oktober. Ivm werk en vakantie in etc. Krijgt mn vriend weer zoveel weken lang meer taken wat hij al niet trekt. Ben echt ten einde raad. Chirurg zei dat als het niet goed zou gaan er hechtingen in moeten die niet op lossen. Word mij gewoon allemaal te veel. Zal van de week maar weer bellen voor een afspraak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.