Jump to content

Lau88 : 27 juni 2013 : Dr. Fresow : Medisch centrum : Waalre

Recommended Posts

Hallo,

Mijn naam is Laura en ben 25 jaar oud. Ik wil van de zomer een borstvergroting laten doen. Heb op dit moment 80a. Ben 1.83 en niet de slankste dus de verhoudingen kloppen gewoon niet. Ben al op consult geweest en ze hebben voorgesteld om voor een d cup te gaan dat willen zeggen 375 of 400cc erbij.

Was extra informatie aan het zoeken en kwam vaker op dit forum terrecht dis toch maar accountje aangemaakt.

hoi hoi

Welkom op het forum!

Hopelijk vind je wat je zoekt, anders stel je je vraag maar in dit topic he :)

Rechtsboven zit een zoekfunctie waar je ook op trefwoorden of kliniek/pc kunt zoeken.

Had je een goed gevoel over je consult en waar ben je geweest? Ga je nog ergens anders op consult?

xx BB

Ja had er een goed gevoel bij maar het was zoveel informatie.

Ben bij dr fresow geweest bij het medisch centrum in waalre. Hij heeft alles heel rustig uitgelegd.

Het was zo veel info dat ik gewoon niet meer weet welke prothese het beste voor mij zou zijn hij heeft ze namenlijk allemaal even kort behandelt. Hij heeft er ook 1 voorgesteld maar die ben ik dus kwijt. Het word sowieso een prothese achter mijn borstspier. Maar ik ga ook nog voor een 2de consult het heeft nu genoeg tijd gehad om te bezinken.

Dan kan ik dan nog wat dingen vragen en hoop rond 1 juli terrecht te kunnen maar hou jullie op de hoogte!

Hoi Lau, heel slim om nog een ander consult in te plannen. Maar nog beter op je eerst nog wat beter te laten adviseren en dat kan hier zeker op dit forum. Je kunt alle ervaringen lezen en naar de verschillen vragen. Ik ben 4 weken geopereerd en heb 350 CC rond, voor de spier gekregen. Ik ben 1.80 en weeg 73 kg. Had dus genoeg weefsel om gelukkig voor de spier te krijgen. Dit geeft toch wel de voorkeur, omdat het natuurlijker is, sneller herstel en zo goed als geen pijn. Buiten dat snijden ze dan ook niet in je gezonde borstspier. Aan jou verhaal te lezen ben je niet zo dun, dus zou je in principe genoeg weefsel hebben om ook voor de spier te krijgen. Het is natuurlijk helemaal je eigen keuze en daarom belangrijk dat je een goede pc kiest die opereerde zoals jij dat wil. Iedere pc heeft zijn of haar voorkeur en zal dit ook willen aanpraten. Zorg dat je goed voorbereid op consult gaat, schrijf je vragen op en neem als het kan iemand mee. Twee paar oren horen toch meer en zelf ben je vaak wat zenuwachtig. Je moet je op je gemak voelen bij de pc die je kiest. Heel veel lees plezier op het forum en als je vragen heb, shoot...........

tja je zou denken dat ik ook veel weefsel zou hebben maar dat valt vies tegen.

Heb een datum staan en dat is 27 juni! Kan niet wachten..

ben wel gaan twijfelen of ik niet voor dual plane moet gaan.

23 mei ga ik voor een 2de consult dan ga ik het daar nog even over hebben en maar ik ook een beslissing wat betreft het aantal cc.

• 1 month later...

zo ben net terug van mijn 2de consult.

De maat is nu vastgesteld. Ik krijg 500cc mentor moderate plus profile. Ze hebben voor foto's gemaakt.

Krijg als het goed is vandaag of morgen via de mail een foto met hoe het uiteindelijk eruit zou gaan zien bij mij.

Ben zo benieuwd heb dat trouwens nog nergens gelezen dat ze dat doen.

Spannend nog iets langer dan een maand wachten!!!

He gefeliciteerd met je datum, dat is al snel. Nu maar aftellen en lekker veel lezen hier op het forum. Weet je al hoe ze geplaatst gaan worden? Voor, achter, dual plane? Ik heb ook mentor moderate plus, maar dan 350cc. Spannend hoor! Groetjes

• 4 weeks later...

vandaag maar even gebeld of ze al een tijdstip hadden voor me. Kon niet meer wachten wilde het eindelijk weten.

Moet om half 10 aanwezig zijn en om 10 uur ben ik aan de beurt. Grote dag komt steeds dichterbij kan echt nergens anders meer aan denken.

Gefeliciteerd met je nieuwe dames ;)

Hoop dat het je is meegevallen en dat je een fijn herstel hebt!

Xx Tica

Pfff alles is goed gegaan maar die pijn omg. Had al begrepen dat het zou voelen alsof ereen vrachtwagen overheen is gegaan. Nou volgens mij ook nog eens in zojn achteruit en er bovenop geparkeerd.

Volledig verslag komt nog moet eerst wat aansterken.

Gefeliciteerd Lau!

Moest wel lachen om je reactie dat de vrachtwagen er ook nog achteruit overheen is gegaan. :45: Wens je een goed herstel en hoop dat je erg tevreden bent. Doe de komende dagen erg rustig aan en neem je ijnstillers netjes op tijd in.

Sterkte

haha bb de rust uren zijn geweest nu gaat het wel weer. Dus nu is het tijd voor mijn verslagje.

Moesten er om half 10 zijn dus om half 9 aangereden om zeker op tijd te zijn. Is namenlijk maar half uur/3 kwartier rijden. We waren een kwartier te vroeg, wat doet mijn partner hij had honger en oh mijn god ik ook maar ja ik mocht natuurlijk niks. Is hij een broodje gaan halen en heeft het voor mijn neus opgegeten, hatelijk hoor. Eenmaal binnen moest ik wachten tot 10 uur. Toen werd ik door een assistente gehaald. Mocht me kleren in een kluisje doen kreeg badjas aan en slofjes. Kreeg een band om me middel als een rokje als het waren. Dat is de band die na de operatie om me borsten ging. Moest nog snel even keertje plassen zodat mijn blaas ook leeg was.

Daarna ging ik naar een apart kamertje om daar opgehaald te worden. Vanuit daar naar de operatiekamer. even wachten en de pc was er. hij maakte nog voor foto's en begon met aftekenen.

toen kwam de anesthesist. ik zal jullie vertellen ik heb acrylnagels en er is mij geadviseerd de rechterwijsvinger eraf te laten halen. Dat had ik dus gedaan. Word ik neergelegd doen ze dat vingerklemmetje op een andere nagel van me linkerhand ging ook gewoon. Vond het niet zo leuk dat ik dus voor niks 1 eraf heb laten halen. Maarja niks meer aan te doen. Anesthesist zei nog al mooie droom uitgezocht nou nee niet echt. Voor ik het wist begon het te draaien zeiden ze droom zacht en weg was ik.

Even later werd ik wakker en voelde ik geen pijn. Ik deed me deken omhoog en zag 2 ingepakte borsten. Ik zei nog jeeeuuujjj ik heb eindelijk tieten en heb wat traantjes gelaten. Daarna vroeg ik naar me partner en kwam hij. Na ongeveer een uur voelde ik me fit genoeg om naar huis te gaan. Bloeddruk was goed en gaan met die banaan. Ben overeind gaan zitten en binnen 2 minuten moest ik weer liggen werd wat licht in mn hoofd. dit is 3x zo gegaan. de 4de x hebben ze een rolstoel gehaald en me zo naar de auto gebracht toen ging het ook wel weer.

Aangezien ik drains heb moest ik vandaag sowieso terug komen. De drain bij de rechterborst mocht eruit liep bijna niks uit. Maar de linker drain zit er nog loopt nog wat veel uit. Ik heb ervoor gekozen om mijn borsten nog niet te bekijken want hoef het niet te zien dat er nog een drain in me borst zit. Heb wel vanaf boven meegekeken en ben nu al zooooooooooooo blij. Ze hebben me een sportbeha aangedaan en een martelband geplaatst. Ik vind het niet eens zo erg, drukt wel maar is vol te houden. Enigste waar ik beetje last van heb is dat hij iets snijd bij mijn oksels.

Maandag moet ik even bellen ivm met de linker drain, zodra ik wakker ben. Waarschijnlijk kan hij er dan wel uit maar dat is nog even afwachten. Hoop het wel want dan mag ik ook weer douchen. Ik hou jullie op de hoogte

Leuk verslag! En wat fijn dat je die martelband niet te erg vind :)

Da's ook mooi zonde van je nagel haha..

Hoop dat de drain er maandag uit mag

Goed herstel en doe lekker rustig aan :)

En geniet van de nieuwe meiden ;)

Xx Tica

net op controle geweest bij de dokter en zag er allemaal netjes uit. Ik hou alleen veel vocht vast ook tussen mijn borsten.

Nu heb ik dus een sportbeha aan en die stomme martelband en moet ik tussen het spleetje van me borsten een washandje opgerold er tussen stoppen zodat het vocht daar vertrekt naar de borsten toe.

Boehoe lijkt net of ik nu een derde tiet heb met kleren aan haha.

Haha, 3 voor de prijs van 2 ;)

Hoop dat het snel wegtrekt dat vocht!

Mooi dat het er allemaal netjes uitzag :)

Xx Tica

• 4 weeks later...

Zijn nu 3 weken verder en het washandje heeft niet geholpen. Huid tussen mijn borsten kan je nog steeds diep induwen. Als ik mijn borsten naar elkaar duw zie ik ook maar paar mm ruimte. Dus ben gaan denken dat er nu iets niet klopt. Zou wel typisch zijn als er iets fout kan gaan gebeurt dat ook bij mij verdorie. En kan pas over 3 weken op controle. Onzekerheid vreet aan me.

Nou vandaag toch voor elkaar gekregen dat woensdag iemand 2 uurtjes invalt op mijn werk dat ik naar de pc kan gaan. Heb om 10 voor 10 een afspraak. Zodra ik geweest ben maak ik een nieuw topic aan zodat iedereen mee kan lezen wat er tegen symmastia te doen is, aangezien er te weinig over bekend is.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je goed en duidelijk antwoord krijgt op je vragen! xxx Saartje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.