Ga naar inhoud

iemand tevreden over zalfjes/tabletten


miss

Aanbevolen berichten

hallo meiden,

ik ben een vrouw van 24 met 2 schatten van zoontjes. Ik heb een hele kleine b-cup. Een a is net te klein en een b hangt nogal los...

Ik heb een tijdje met plastische chirurgie in m'n hoofd gezeten, maar ben er eigenlijk nogal bang voor. M'n man is er ook helemaal niet voor te vinden.

Daarom ben ik 1,5 maand geleden begonnen met het smeren met clinical breast grow serum (zonder hormonen, maakt vet aan). is er iemand die dit met succes gebruikt heeft? Of is er iemand die een tevreden resultaat heeft behaald met andere tabletten of zalfjes (en dat resultaat ook heeft behouden).

alvast bedankt

groetjes

miss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad jammer dat het niet werkt, anders was het voor veel vrouwen denk ik wel een oplossing geweest.

Snap wel dat je de reacties teleurgesteld bent, als je je verwachtingen van zo'n middel hebt en die de beloofde resultaten niet na kan komen.

Had je zelf tot nu toe al wel iets gemerkt na 1,5 maand smeren?

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik DENK wel dat er IETS veranderd is, maar volgens mij is het de gewoon de stevigheid die toegenomen is, niet zozeer het volume... jammer genoeg. De eerste weken dacht ik echt dat het zou helpen, m'n borsten deden soms pijn en voelden aan alsof ze groeiden. maar bij dat gevoel is het jammer genoeg gebleven. Mijn man heeft ook nog geen verandering gemerkt, buiten de stevigheid dan (ik vraag het hem af en toe eens).

Voel me er echt rot bij. Ik zou zoooo graag gewone normale borsten hebben en geen 2 theezakjes... Maar plastische chirurgie is zo'n grote stap he! En dan ben ik ook weer bang voor binnen 20 jaar of zo. Hoe zien borsten met implantaten er dan uit? pfff... 't is gewoon nie eerlijk, dat gevoel heb ik dikwijls... Lig 's avonds in m'n bed soms te huilen uit frustratie...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.