Ga naar inhoud

blushbrush : 11 maart 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag allemaal!

Ik ga me bij deze even voorstellen en gelijk wil ik mijn verhaal even kwijt en hoop op jullie advies.

11 maart j.l. heb ik een BV ondergaan. Eigenlijk zou ik 18 februari het consult hebben bij de Wellnesskliniek en de 19e geopereerd worden..

Ik heb ITP (chronisch te weinig trombocyten) wat ervoor zorgt dat de bloedstolling niet goed gebeurt, wat natuurlijk erg lastig is bij een operatie. De operatie is op de grote dag zelf afgeblazen na een bloedtest gedaan te hebben want mijn waarde bleek te laag..

Het consult is er toen ook niet van gekomen, dat zou op de dag van de operatie zelf gebeuren, ik zou zelf contact opnemen om een nieuwe afspraak te maken omdat ik eerst met het ziekenhuis in nederland moest regelen dat mijn waarde omhoog zou gaan middels in infuus.

Na alles geregeld te hebben ben ik uiteindelijk 11 maart geopereerd door Dr. Verdonck in de wellnesskliniek.

Eenmaal aangekomen in de kamer heb ik me omgekleed en na een tijdje kwam de PC binnen met een doos met pasprotheses.

Gelijk zei de pc al dat de ene borst wat groter was dan de ander. Het vreemde is, ik dacht altijd dat mijn linker borst groter was dan de rechter maar volgens Verdonck was het andersom..

Ik wilde graag de grootste prothese van wat mogelijk was, de 300cc. Verdonck zei toen uit zichzelf dat wanneer ik groter zou gaan, ik straie zou krijgen, dat wilde ik niet natuurlijk. Ik had achteraf zeker groter gewild... eigenlijk zou je de maat ook niet 20 minuten voor de operatie moeten beslissen vind ik..

Vanwege mn ongelijke borsten zei verdonck dat hij in de linker borst 330cc zou inbrengen en in de rechter 300cc.

Nog steeds vond ik het wel een beetje vreemd omdat ik mijn leven lang al gedacht had dat mijn linkerborst groter was dan mijn rechter borst maarja, hij is de chirurg dus hij zal er wel meer verstand van hebben, toch?!

Na de operatie vond ik dat er gelijk al verschil was in beide borsten maarja, dat zal de zwelling wel zijn, dacht ik.

Inmiddels ben ik 4 weken PO en het verschil is erg duidelijk te zien, ook anderen zien het! zelfs de vorm is anders, mijn linker borst is veel boller aan de zijkant, de rechter is echt meer puntig.

Het is niet dat ze er uit zichzelf over beginnen maar als ik het zeg dan bevestigen ze het wel, en dat terwijl er zelfs een trui overheen zit.

Ik kijk er natuurlijk iedere dag naar en stoor me er daarom onzettend aan. Ik weet dat ik pas 4 weken PO ben maar ik wee eigenlijk zeker dat dit niet meer gaat bijtrekken.

Wat raden jullie me aan om te doen?

Jullie zouden me erg helpen met jullie reactie!! Foto's zal ik zsm. plaatsen..

Groetjes Jeanine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet geen advies en heb geen tips, zelf ben ik ook ontevreden, voel me erbij vanaf vandaag echt kloten door.. ik heb vandaag mijn kliniek met fotos gemaild. ik heb ook fotos.... groetjes en veel sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeanine,

Zoals je veel kunt lezen op dit forum trekt er in de loop vd maanden nog een hoop bij en dat is ook echt zo, maar vertrouw wel op je eigen gevoel en als je het niet vertrouwd moet je gewoon teruggaan naar de pc.

Bij mij was t na de eerste operatie niet goed, zaten te hoog, in eerste instantie werd er ook gezegd: geduld, maar ik wist gewoon zeker dat t niet klopte, en geduld is not my middle name ;) gelukkig was de pc het met mij eens en mocht ik na 3 mnd weer geopereerd worden en t was meteen een stuk beter. Ik ben nu bijna een jaar po, en het is in de loop vd maanden echt nog verandert.

Ik ben ook door dr Verdonck geopereerd.

Ik ben erg benieuwd naar je foto's.

Greetz Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor jullie reactie! Ik probeer ook geduld te hebben maar ik weet ook eigenlijk wel dat dit niet klopt..

Ik vermoed echt dat hij zich gewoon vergist heeft een het grootste inplantaat in de grootste borst heeft gedaan en de kleinste in de kleinste,

Mijn borsten zijn echt al een heel stuk gezakt maar de implantaat van mijn grootste borst is ook gewoon een heel stuk breder lijkt wel, vandaag dat het vanaf de zijkant ook veel mooier ''bol'' gevormd is dan bij de ander.. Lastig uitleggen he zonder foto haha.

Denk je dat wanneer ik echt heel ontevreden ben (en dat is wat ik ben) ze in de wellnesskliniek moeilijk zullen doen over een heroperatie?

(Ik ben er even vanuit gegaan dat jij deze kosteloos hebt ondergaan?)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb je foto's van voor de operatie?

Als t goed is heb je een kaartje meegekregen waarop staat hoeveel cc in welke borst is gekomen, als je ziet dat de ene groter is dan de andere en daarin zit ook de meeste cc.......

Ik denk dat als Verdonck echt een vergissing heeft begaan ze natuurlijk een her gaan doen, ik heb m inderdaad kosteloos gehad omdat wrs de pocket niet groot genoeg was gemaakt en mn spieren zijn opgerekt zodat de prothese kon zakken anders was dat nooit gebeurt uit zochzelf.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. ben druk bezig met proberen de foto's op de computer de krijgen maar dat lukt niet helemaal.. daar word nu aan gewerkt! Heb gelukkig foto's van voor de operatie en moet zeggen dat daar het verschil echt bijna niet te zien is en in nu na de operatie is er een duidelijk verschil te zien.

Heb nog even gekeken naar dat kaartje met het aantal cc's. Die heb ik niet meegekregen.

Ik heb ook jouw foto's bekeken.. Wat een verschil zeg, na de tweede operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

misschien kun je WK bellen om te vragen naar dat bewijsje, en dan nog even niks zeggen over waarom je het wilt weten. Dan zeg je gewoon dat je gehoord had dat er anderen waren die dat kaartje met cc's wel hebben en dat jij die ook graag wilt hebben.

greets

er staat ergens op deze site hoe je foto's erop moet zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Zag net je foto's en heb eens even gezocht naar een topic van jou....

Vreemd dat er idd in je linkerborst meer cc in gegaan is... Vind ook dat het verschil erg groot geworden is en die bolling, die zo anders is, is heel vreemd.

Het is wel hetzelfde profile, die twee prothesen, want ik dacht eerst zelfs dat je rechts een high profiel gekregen zou hebben en links een extra high profile.. Maar dat is dus niet het geval.

Het klopt dat je meestal een heleboel geduld moet hebben bij een bv, maar of dit echt gaat bijtrekken, weet ik ook niet.....

Mocht je een controle afspraak maken bij dr. Verdonck (wat ik wel zou doen in jouw geval) dan neem je foto van de voorsituatie mee en maak een goede foto van de huidige situatie, die je ook mee neemt (zorg ervoor dat je recht voor de camera staat en dat je je armen langs je lijf hebt hangen, want als je met 1 arm de foto maakt, krijg je sowieso al verschil :) )

Ben benieuwd wat Verdonck er zelf van zal zeggen....

Tenzij de spier in je rechterborst erg strak is... Maar.... dat kan ik zo niet zien..... Als je spier erg strak is, heeft het misschien nog tijd nodig....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb nog geen contact opgenomen met de kliniek om naar het aantal cc's te vragen, hier ga ik snel mee aan de slag. Wanneer kan ik dan het beste een afspraak maken? Wil er persoonlijk niet te lang mee wachten maar begrijp dat ik misschien nog even een paar weekjes moet wachten om te kijken of er nog veel gaat veranderen.

Ben ook erg benieuwd wat Verdonck gaat zeggen.. hoop niet een standaard '''het heeft geduld en tijd nodig''

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

de kans is wel erg groot dat ie dat zegt ;) maar het kan nooit kwaad om even langs te gaan, alleen al om het hem te laten zien zodat hij weet wat er speelt.

Mijn ervaring met hem is dat je altijd langs kunt komen voor controle.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.