Ga naar inhoud

Druppeltje : 16 april 2013 : Dr. Wolter : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

ik ben op 8/04 geopereerd en heb ook sportbh en band. Jeukt bij mij ook nog steeds, denk dat dit wel normaal is. alles moet strak zijn om voldoende steun te geven.

Heb je je band al uitgehad of veel verplaatst? misschien zit ie niet meer helemaal goed, je kan hier kijken of het goed lijkt.

en bij twijfel kan je altijd je pc bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Sexymomma en Lahja, bedankt voor jullie reply. Heb filmpje bekeken. Ik heb de band nog niet afgedaan. Als mn zus strx komt zal ik haar vragen me te helpen. Heb sinds mijn laatste diclofenac gister nog geen pijnstiller gehad. 2de en 3de dag zouden het zwaarst zijn. Dus alleen vandaag nog. En nu hopen dat het zo blijft!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Vlinder en Lady. Ik word helemaal gek van die band!! Ben ook echt nieuwsgierig hoe t eruitziet. Gek borrelend gevoel. Heb nog steeds geen pijn....hoop echt dat t zo blijft. Ik moet erbij zeggen dat ik niets maar dan ook helemaal niets doe ben mn zusje zooo ontzettend dankbaar. Ik ga het zaterdag aan mijn moeder vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder had me er in 30 sec afgepraat. Heeft ze steeds gedaan. Mijn vriend staat er ook niet achter. Dus best emotioneel vind ik. Ik heb het echr voor mezelf gedaan. Ik heb blauwe tape eraf gehaald, kreeg n paniek aanval omdat ik niet kon ademen! Ik heb ff de band afgedaan en de bh losgemaakt!!! Omg!!! Wat een joekels!!! Echt ronde meloenen!!!! maar ze zijn mooi! Erg opgezwolen maar mooi. En ze staan niet hoog zeg maar. Dit worden denk ik wel mooie!! Ik kan maar geen foto's uploaden!!!! Ik wil ze graag met jullie delen!!!! Ben blij.... Z oh ja geen pijnstilling meer, zelfs spierpijn neemt af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. lukt het niet met uploaden??

Ook niet met de link die ik je stuurde?

Meid, probeer wat te kalmeren, je staat stijf van de stress ;) Je hebt ze!! :D Ze zitten er gewoon in!! :D Geniet ervan!! En als je nu geen pijn hebt, krijg je ook geen pijn meer ;)

Gewoon rustig in en uitademen ;)

Als de band irriteert onder je oksels, dan knip de neus uit je sokken en schuif die over de band tot onder je oksels, dat helpt vaak ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bij mij zette die jeuk zich om in warmte uitslag. Dat zag er naar uit maar was na een aantal dagen weg. Ook wel logisch want het wordt broeierig en je huid kan dan niet echt ademen. Maar ondanks dat ik die band nogsteeds om heb is het weggetrokken. Het borrelen van de prothese heb ik begin van week 2 zelfs nog gevoeld maar dat is normaal. Dus nog even doorbijten maar het is voor een goed doel moet je maar denken! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reply Mosha! Ik krijg nu soort van twijfels..... Heb verhaal van Margriet gelezen en bijbehorende foto gezien en vraag me af of t wel goed zit met mn boobies. Ik word gek van onzekerheid.... En ik kan maar geen foto's uploaden, dan konden jullie met me meekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ladies, ik zit met het volgende. Ik heb het gevoel dat de prothese die gebruikt zijn niet passen bij mijn lichaam? Als ik de bv foto's van andere leden bekijk, zien ze er heel anders uit. Pc had liever een lift met protheses gedaan. Dat vond ik niet nodig, toen kwam hij met min 380 cc. Nu heb ik twijfels of m'n borsten nu soort van verpest zijn. Miss toch mijn bv uitstellen om voor lift te gaan. Mijn borsten " hangen" redelijk laag. Bij anderen zie ik dat ze "hoog" zitten ze maar. Ik heb voor de spier, Miss dat dat er iets mee te maken heeft? Gr. Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend meid! Plaats anders een foto zodat we kunnen zien of die van jou echt zo laag zitten en dan kan je reacties lezen hoe anderen je borsten vinden.

Als je net geopereerd bent dan zitten de prothesen vaak vrij hoog, de prothesen moeten nog zakken. Sommigen plaatsen alleen foto's als ze net geopereerd zijn en je ziet weinig foto's van meiden die al een jaar of langer geleden geopereerd zijn en de borsten dus echt zijn zoals ze 'zijn'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel meevallen hoor! Het ziet er mooi natuurlijk uit. Ze gaan straks echt niet tot op je knieen hangen hoor. Draag je wel netjes je sportbh of kliniekbh om ze goed te laten genezen en hou je je verder ook goed aan alle regeltjes tijdens de 1e 6 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik neem aan dat je voorsituatie dezelfde hang vertoonde?

Dat is namelijk normaal. Je borsten kunnen niet gelift worden door een prothese, enkel meer gevuld.

Ik vind ze mooi gevuld en ik denk niet dat ze verder gaan zakken. Ze zitten op hun plaats. Het zakken, is het zakken van de prothesen, niet van je hele borsten. Dit is dus ongeveer zoals het uiteindelijk ook gaat zijn bij jou. De prothesen lijken op de goede plaats te zitten, dus...

Het ziet er mooi en natuurlijk uit, helemaal eens met sexymama.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie replies. Ik doe alles zoals het moet. Ik doe zo min mogelijk. Draag mijn band en sport bh 23 uur en 50 minuten. Ik slaap ermee, doe er alles mee. De protheses zitten nog niet vast. Als ik lig zonder band voel ik soort van stuwing dat ze omhoog komen zeg maar. Voor de rest wat steken in de borst maar geen pijn. X Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik vind het ook heel mooi!!

Dat het bij anderen wat hoger zit is misschien ook wel enigszins logisch hè. Als de chirurg je liever een borstlift had gegeven, dan neem ik aan dat jouw natuurlijke borsten al wat lager hingen dan de dames die zich zonder een borstlift hier hebben laten opereren.

Ik vind een lift in jouw situatie geen noodzaak, persoonlijk vind ik het er heel mooi uitzien.

Maar als je zelf een compleet ander resultaat had verwacht ... dan kan ik me voorstellen dat je nu twijfels krijgt.

Maargoed nogmaals: mooi mooi mooi :35:

( ohja.. ik heb je topicje ven verplaatst naar een andere rubriek :35: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super bedankt voor jullie replies. Mijn situatie voor m'n bv was idd hang en ze stonden wat naar buiten. Sinds gisteren draag ik mijn band niet meer constant, ben het zo zat! Sportbh zat laatste dagen nogal strak, is een 80D, blijk ik nu op een 70E te zitten. Dinsdag ben ik 6 weken po m'n boobies zijn niet te missen!! Ik ben blij dat ik het gedaan heb. Denk dat een bv echt onderschat wordt met alle onzekerheid wat je in de eerste paar weken mee te maken krijgt. Maar ben blij dat ik het heb gedaan en dat ik naast onzekerheid geen complicaties heb. Bedankt ladies. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Ladies, ik heb al sinds een dag of twee "warme borsten" ze zijn warm en voelen niet zo lekker. Mijn rechter borst is vanaf dag 1 anders, in de zin dat ik bv steekjes had ofzo. Vandaag voelde ik bij mijn tepel en dat deed zeer. Miss een binnenhechting? Heb er op gedrukt en er kwam een minispeldeknopje wit spul uit. Mijn borsten blijven warmer aanvoelen. Heb verder geen koorts oid. Als ik lig voel ik mijn borsten wel op mijn borstkas zeg maar. Voor de rest geen pijn of steken. Wie herkent dit? En zal ik voor de zekerheid een antibiotica kuur nemen? Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.