Jump to content

Druppeltje : 16 april 2013 : Dr. Wolter : Wellnesskliniek

Recommended Posts

Hallo!

Wat fijn, ik kan er eindelijk op.

Ik ga 15 april naar de Wellness Kliniek voor consult en op 16 april word ik voorzien van BORSTEN!!! ik wil het zooo graag!

Ik word geholpen door dokter T Wolter.

Ik ben wat huiverig, omdat ik niets over hem kan vinden.

Heeft er iemand anders op het forum ervaring met deze dokter?

Groetjes en oooooeeee spannend.

Druppeltje

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Hallo Druppeltje!!

ik word op 18 juli ook geopereerd in de Wellnesskliniek door Dr. Visser.
Dr. Wolter heb ik nog nooit van gehoord wat niets wil zeggen natuurlijk, is dat een nieuwe dokter daar?

Als je je goed voelt op je consultatie is dat al een heel goed teken maar zoals de meesten hier ook zeggen, je gaat best bij meer dan één PC op consultatie gewoon om eens de vergelijking te kunnen maken!

Alvast veel succes!

Hi Julliete, is idd nieuw werkt er sinds 2012. Ik vind het erg spannend. Ik heb kunnen achterhalen waar hij eerder heeft gewerkt, Ook als PC maar dan met brandwonden patienten. Toen ik belde kreeg ik meteen door dat ii door Dr. Visser geholpen word. Maar dan moest ik op de dinsdag op consult en dan donderdag operatie en dat wou ik niet. Als er zolang tussen zit durf ik niet meer. Ik tob al 14 jr om het te doen. Maand geleden knoop doorgehakt, gebeld en betaald....... En nu heb ik de bibbers.... Want kan niets over hem vinden-:( is er een lijst met ontslagen PC? Hij heeft in duitsland een werkverleden als PC. Hij spreekt Duits en Engels. Groetjes

Van een plotse beslisser gesproken ;-) maar gelijk heb je! Alleen zou ik het niet durven zonder alles uit te spitten over wie wat waar hoe ;-)

Ik ben de eerste keer op consultatie gegaan op men 16e, ik werd er dit jaar 29 en kreeg ondertussen 2 dochters! Nu nog even geduld en het is ook voor mij zo ver!

Wacht je consult af en heb je echt geen goed gevoel kan je nog altijd vragen voor een andere pc!

Succes alvast!

Hoi hoi,

Ik ben 18 maart geopereerd in de wellness kliniek door dr. Verdonck.

ik dacht dat er maar 3 pc's werkzaam zijn bij de wellness kliniek: Verdonck, Visser en Damen.

van hem heb ik nog nooit gehoord.. maar dat wil natuurlijk niets zeggen!

kan alleen meegeven dat je moet doen waar jij je goed bij voelt :-)

succes! En ik blijf je volgen.

liefs, Kelly

Zo dat gaat allemaal lekker snel voor je. Ik word door Dr. Visser geopereerd en ik dacht ook dat er drie artsen waren. Maar blijkbaar dus niet haha.Bij Visser kon ik inderdaad niet de ene dag consult en de andere dag operatie, anders had ik dat ook graag gedaan. Succes en veel plezier deze week!

Net consult gehad met Dokter T Wolter. Hij is wat koel. Ik heb niet zo iets van wauw wat n klik maar denk dat hij kundig is. Hij vroeg waar ik de litteken wou, onder de boest of in tepelhof. Ik zei tepelhof. Hij zei eerst achter de spier en toen zei ik, ik wil geen bubble double ofzo. Toen zei hij als we t voor je spier doen, is de kans erg klein dat je dat krijgt. Dus voor de spier. Hij zei dat als hij mijn borsten zo ziet ik beter een groter implantaat kan plaatsen, anders kan het zijn dat ik over n tijdje een borstlifting moet ondergaan. Omdat mijn borsten gaan hangen. Ik dacht zelf aan 260 / 280 cc.... Toen hij 380!!!cc zei schrok ik me kapot!!! Hij zei dat ik smal ben en daarom extra high profile gaat doen. Pffffff hebben jullie dat ook weleens gehoord dat pc zzegt dat je in de toekomst wellicht een lifting zou willen? Hij zei dat hij aan mijn anatomie niets kon veranderen. Daarbij zei hij wel dat t eigen keus is. Hij wou het wel vermeldt hebben. Pffff kan iemand me advies geven? Ik ben alleen naar consult gegaan en nu twijfel ik enorm over de maat. Hij zei dat het echt mooi gaat worden.... Hij zei trouwens niets ober dual plane? Als jullie het zo lezen, wat denken jullie dan? Hij begon zelf over dat als er complicaties zijn ze dat zelf proberen te verhelpen, als dat niet lukt, brengen ze me over naar ziekenhuis hier. Ow ja ik zei dat ik niets over hem kon vinden. En dat ik dat spannend vind. Op het eind zei hij, als je je niet comfortabel voelt, gewoon aangeven en dan helpt een ander pc je. Pffffff

Raar dat hij zelf voorstelt om een andere chirurg te raadplegen.

Ik ben gewoon van mening dat jij moet overtuigd zijn van je keuze van Plastisch chirurg!
Misschien toch nog een andere PC raadplegen zodat je het verschil weet.

Ikzelf ben bij 3 chirurgen geweest en afhankelijk van prijs en gevoel ging ik voor Dr. Visser.

Succes met je keuze!

Hoi hoi

Hm... eigenlijk denk ik, dat je best wel een redelijk goed consult gehad hebt....

Hij reageert direct op wat jij zegt/vraagt en geeft daarop een antwoord dat hem geschikt lijkt. Een foto van je borsten hoe ze nu uitzien erbij, zou voor mij wel wat meer duidelijk maken, want ik heb het idee dat je redelijk wat hang hebt in je huidige borsten? Anders zou hij niet beginnen over een lift in de toekomst....
Dat door de loop van jaren de huid slapper wordt, is een algemeen gegeven. Heeft echter veel met aanleg en bouw te maken of je inderdaad eerder 'te veel' hang krijgt of niet....

Het is goed dat hij zegt dat je veel minder kans op double bubble hebt, als je plaatsing voor de spier krijgt. Dat is namelijk ook zo! En dat hij maximaal wil opvullen met een extra high profile, dat is de beste keuze!! Ik denk dat je je niet druk moet maken over de cupmaat die je gaat halen, want je wilt graag gevulde borsten en daar heeft je pc het beste zicht op.. Stel dat je borsten niet goed opgevuld worden door te weinig cc of een te laag profile, dan ga je echt ongelukkig zijn, want dan ziet het er niet zo mooi uit.

Wat heb je momenteel voor cupmaat? En kun je me eens een foto laten zien? Oh shit, je hebt morgen je operatie al...

De projectie wordt 5,2 cm.. Vanuit een A cup wordt dat een E, vanuit een B wordt het een F... Vanuit C.. ligt het eraan hoe je C er nu uitziet...

Schrik niet!! want zowel die E als die F gaat eruit zien als een D, een mooie volle D :)

Weet je wat, doe het zoals hij het zegt!! Als ik uitga van je bovenstaande verhaal, dat wat de pc gezegd heeft, dan heeft hij verstand van zaken! en zit je bij hem dus goed.

Het feit dat hij jou een andere pc aanbiedt, mocht je twijfels over hem hebben, is alleen maar aardig :) Hij wil het zo goed mogelijk doen voor jou, heb ik het idee.. En als nieuweling in een kliniek, zul je op deze manier te werk moeten gaan!

Nog vragen: shoot!

xxx BB

Haaaaaa Bedankt voor jullie reacties!! Ik loop te hanessen om mn foto te uploaden, lukt niet. Ik stuur berichten vanaf mn Iphone. Klopt ik heb soort van druppelvormige kleine hang tietjes een mini 75 b denk ik zelf waarvan de linkerborst wat kleiner is. Hij zei dat hij zo goed als mogelijk zn best gaat doen om dat verschil te minimaliseren. Hij is een droge man, hij lacht soms, maar staat wel achter zijn verhaal. Hij zei dat ik in de toekomst wellicht een lift nodig heb omdat ze gaan hangen. Als ik voorzien ben, zal ik mijn ervaring met jullie delen. Groetjes

Vanochtend was het dan zo ver! Om 07.50 melden en was pas 10.00 aan de beurt. Maar ik kreeg n zetpil waar ik zo rustig van werd dat ik heb geslapen. Ik werd opgehaald door een onaardige zuster, ze duwse me net niet de gang op. Er kwam daarna een andere bij die vroeg of ik zenuwachtig was enz. Op bed liggen en ff infusje, voelde dat er iets in ging en toen was ik alweer wakker van mn eigen geroep naar de zuster dat ik wou staan. Nee dat mocht niet. Ik was erg duizelig en mn bloeddruk en hartslag waren aan de hoge of lage kant. Uiteindelijk mocht ik om 15.30 naar huis. Ik kom net thuis. Ik heb paracetamol en diclofenac meegekregen. Paracetamol voor overdag om de2 uur en dicl. Snachts. Lang verhaal, komt omdat ik vanaf mijn tel bericht stuur. Dokter Wolter kwam nog vragen of ik vragen had, want hij merkte dat ik over het aantal cc twijfelde. Dus ik zei ja. Hij zei of je hebt een bv met kleinere implantaten waardoor je op langere termijn een lift nodig zou vinden of je hebt nu wat groter en veel minder kans op het willen van een lift. Ik dacht toen aan het advies van BB en ik zei, oh oke, we doen wat u het beste vindt. Groetjes Kelly

Hallo naamgenoot,

Bij deze wil ik je van harte feliciteren met je nieuwe vriendinnen. Een goed herstel en Hopelijk wordt je snel wat geruster.

Ben uiteraard benieuwd naar je foto's,maar voor nu eerst goed rusten :-)

liefs Kelly

Bedankt! Ook aan mijn naamgenoot ik heb trouwens kennisgemaakt met de martelband!!die zit over mijn sportbh om. Verder voel ik wel dingetjes, maar is geen pijn. Ik heb trouwens nietjes door mn tepel die over 2 weken eruit mogen. Martelbang mag maandag eraf. Groetjes Kelly

Hoi meid, gefeliciteerd met je boobs!!

Zeg.. wat lees ik nou? Neem jij iedere 2 uur paracetamol?? Dadelijk gaat je lever eraan!!! Ik ga jou eens even pb'en, denk ik haha. Dus lezen he!! Want je gaat niet iedere 2 uur paracetamol nemen, dan lig je dadelijk in een kist met je prachtige boobs ;)

Een goed herstel gewenst!!

xxx BB

Hallo, ik heb gisteren mijn bv gehad. Nagenoeg geen pijn alleen wat spierpijn. Vandaag heb ik 8 uur geen pijnstilling genomen. Ik heb voor de zekerheid o

2330 een diclofenac 100 mg ingebracht. Nu heb ik koude rillingen om de 10 min denk ik. Ik heb mijn temp zoek gemaakt kan dus niet tempen. Ik vind niet dat ik warm aanvoel. Ik heb een sport bh en daaroverheen zeg maar onder mijn oksels en onder mijn borsten een band. Ik vind het erg strak zitten en t jeukt. Dus ik steek steeds n vinger ertussen of trek aan de band voor wat lucht. Ik voel mijn implantaten zeg maar bij mijn onderborsten... Klopt dat wel? Ze zijn zeg maar vol maar worden platgedrukt door het verband. Het voelt zo eng aan!!! Nu kan ik niet slapen omdat ik bang ben voor infectie en bang ben dat mn bv niet goed gaat wie kent dit? Of heeft t zelfde gehad? Hellup!!!

Als je onder narcose bent geweest, kunnen de koude rillingen daar vandaan komen, je moet het uitzweten dus veel drinken! Die angst is ook normaal maar nergens voor nodig. Hou wel in de gaten of je gekke plekken op je borsten krijgt en vooral of je koorst hebt. Sterkte met het herstel en gefeliciteerd met je boobs!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.