Jump to content

Sharony18 : 2 april 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

hoi Sharony

Welkom op het forum :)

Allereerst gefeliciteerd met je borsten!!!

Ik las in de shoutbox dat je je afvroeg of je de band ook in de nacht moest dragen, maar normaal gesproken is dat idd zo!! Als je de band geadviseerd krijgt, dan moet je hem 24 uur per dag dragen!

Bij welke pc ben je geweest? En in welke kliniek, welke datum? Misschien kunnen we dan je titel aanpassen en kun je hier wat meer vertellen over hoe alles verlopen is? Ook leuk voor anderen om te lezen ;)

xx BB

Haha sorry ik weet nog niet helemaal hoe het werkt hier..

Ik ben 2 april geopereerd door dr frans straten, in kliniek heyendael

Me nieuwe cupmaat weet ik nog niet.. ik heb 425 cc high profile rond mentor.

Ben bij straten terecht gekomen via diana gabriels..

Had gelijk.een goed gevoel bij deze pc.. duidelijk gaf hij aan dat ik wel wat kon hebben.. ben namelijk 1.80 en had een a cupje dus gelukkig kon er wat moois in.. ik wil graag eindigen op een D hoop ook dat dat het gaat worden..

Ben nu een week po en moet zeggen dat het best een heftige week is geweest. Veel pijn. Harde borsten .. pijn aan me.nek en me lichaam is zo gespannen als een knappend elastiekje. Al moet ik toegeven dat het met de dag stukken beter gaat. Dual plane is namelijk niet zomaar een ingreepje werd mij gezegt toen de operatie voorbij was haha.

Draag ook een borstband.. eerste dagen hel. Maar het voelt nu als *normaal*

Nu 12 dagen po.. gaat super goed.. ben nu al tevreden met het resultaat

Moet alleen wel erg oppassen dat ik niet te snel handelingen ga uitvoeren

Het doet namelijk bijns geen pijn meer.. alleen de spieren in de nek

En de drukkende bh op de wonden..

Wat mag wel wat mag niet?

Zelfstandig omhoog komen?

Drinken pakken?

Haren zelf doen

Schoenen aantrekken

Fles drinken vast houden

Leunen op armen?

Allemaal handelingen waarbij of je armen strekken of je borstspieren gebruikt

Ze doen geen pijn dus ga ik er vanuit dat het mag

Pfff moeilijk rustig aan doen als alles weer kan voor je gevoel

Nog een paar weekjes en dan is het gelukkig voorbij

Here the same.. Eigenlijk alles! Behalve echt tillen, dingen boven het hoofd pakken, of armen omhoog (maar ook bij mij gebeurt dat wel eens..moet toch mijn BH wel eens uit en aan doen als vriendlief weg is)

Zelfs weer op de buik slapen

Ik deed alles weer na 5 dagen, alleen niet mijn ellebogen hoger dan me schouders. Maar dan kun je gewoon alles, behalve iets uit de bovenste keukenkasten pakken, maar daar hebben we weer een trapje voor. Ook je haar wassen en drogen gaat makkelijk, gewoon je hoofd naar voren buigen. Ik snap al die problemen niet hoor.

Zolang het geen pijn doet is het goed toch. .

@ corine ik ben gewoon bang dat iets niet goed gaat haha

Ben echt n stress kip.. maar de een zegt dit de ander zegt dat..

Het liefste bint ik me armen vast haha zodat ze helemaal niet bewegen

Ik ben 17 dagen PO en doe ook alles, behalve dan de ellebogen boven de schouders.

Truitjes en beha krijg ik aan zonder probleem, haar wassen ook geen probleem.

Ik vermijd wel alles waar ik met de armen omhoog moet..... blijkt toch wel héél belangrijk ;-)

ALs je zoals ik weinig last hebt gehad (weinig pijn), dan ben je al gauw geneigd wat teveel te doen denk ik....

Wat mag wel wat mag niet?

Zelfstandig omhoog komen? Wel, mits je je armen niet gebruikt

Drinken pakken? Wel, mits het geen jerrycan melk is

Haren zelf doen Wel, mits je je ellebogen niet hoger dan je schouders heft

Schoenen aantrekken Wel

Fles drinken vast houden Wel

Leunen op armen? Liefst niet

Bovenstaande antwoorden gelden vooral als je een dual plane of achter de spier plaatsing hebt. Ben even te lui geweest om te zoeken wat je had haha..

Verder mag je niets tillen dat zwaarder is dan 2-3 kg, de eerste 4-6 weken.

Geen zwaar huishoudelijk werk, zoals stofzuigen, dweilen, strijken, ramen lappen enz voor dezelfde periode

En dus je ellebogen niet hoger dan je schouders heffen :)

xx BB

Ligt er ook aan of je achter of voor de spier hebt he....

Bij voor de spier is het advies: 4 weken je ellebogen niet hoger dan je schouders, en zoveel mogelijk zwaar huishoudelijk werk laten overnemen.

Bij achter de spier komt daarbij dat je niet mag tillen boven 2 kg...

Dus of je het kan, is de vraag niet.. De vraag is: wat is goed en wat niet voor de opbouw van je kapsel ;)

En je kunt veel, want je verzint legio truckjes om toch veel te kunnen zonder dat je foute bewegingen maakt :)

xx BB

ik deed na een paar dagen alweer alles hoor maar dan wel zonder me ellebogen boven me schouders uit te laten komen na een paar dagen kwamen mijn kinderen ook die moest ik ook aan en uit kleden ik had geen hulp. en me jongste die slaapt nog in een ledikantje en die moest ik er ook in tillen volgens de pc mocht dat wel als ik heel voorzichtig doen maar ik heb ze dan wel voor spier.

Bij voor de spier is het advies: 4 weken je ellebogen niet hoger dan je schouders, en zoveel mogelijk zwaar huishoudelijk werk laten overnemen.

Bij achter de spier komt daarbij dat je niet mag tillen boven 2 kg...

Ik dacht dat het 6wkn was?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.