Jump to content

Priscillax20 : 6 oktober 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

hoi Iedereen!

ik ben Priscilla 20 jaar oud!

ik heb me op dit forum aangemeld om te kunnen lezen hoe jullie het allemaal ervaren een borstvergroting ik wil er zelf namelijk ook heel graag een..

in het dagelijks leven zit ik nog op school en werk ik in een parfumerie

ik was als een gast op jullie forum al een beetje aan het oriënteren naar een goed adres, zelf lijkt mij velthuis kliniek heel goed maar lees ook positieve verhalen over het welness kliniek..

ik ben op dit moment nog druk aan het sparen om al het geld bij elkaar te krijgen na de zomer vakantie wil ik er voor de volle 100% alles voor aan de kant leggen om mijn droom waar te maken

op dit moment heb ik een kleine B en ben ik er heel erg ontevreden over tot soms ergernis aan toe

ik hoop dat jullie misschien nog tips hebben voor het sparen en wat jullie vinden of de klinieken die mij wel aanspreken

Liefs, Priscilla

Hallo Priscilla,

Welkom op het forum! Voor vragen en informatie ben je hier zeker op het juiste adres.

Ikzelf ben, precies 3 weken geleden, geopereerd bij de Wellness Kliniek in alle tevredenheid. Als ik opnieuw mocht kiezen voor een kliniek, had ik opnieuw dezelfde keuze gemaakt.

Qua sparen heb ik niet echt een tip voor je..Ik heb het namelijk niet zelf betaald :44: Maar ik weet zeker dat andere jou hierin wel tips kunnen geven.

XX Kelly

ik heb samen met mijn vriend onze spaarcentjes samengeraapt en het daarmee betaald, maar heb hier al gelezen dat sommigen een lening hebben genomen...

veel succes allesinds, eens je de beslissing gemaakt hebt is het allemaal zeer spannend!

leuk jullie reactie's!

ja ik vind het zonde om een lening er voor af te sluiten ben dan zo bang dat ik na mijn studie meteen zoveel moet terug betalen, ik zou dan liever een lening bij mijn ouders willen ofzo haha! misschien dat ik het daar nog over kan hebben met hun als ik zelf alvast een spaarpotje heb gemaakt..

& zeepbelx waar heb jij je borstvergroting laten doen?

gr Priscilla

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Er zit nogal een prijsverschil tussen de klinieken waar je het over hebt. Weet niet precies de bedragen, maar bij Velthuiskliniek is het een stuk duurder.

Bij mij zou dat nooit bepalen waar ik zou gaan trouwens.. Ik ga uit van de kunde van de pc en het gevoel dat ik over het consult heb. (ook al kun je je daar wel eens in vergissen, helaas haha)

Maar goed, heel veel succes met sparen. Als het even kan, lijkt mij sparen een betere optie dan lenen.. Je betaalt bij een lening toch altijd een hoop meer voor hetzelfde resultaat ;)

Heb hier ook wel eens gelezen over: www.myfreeimplants.com Een website waar je kunt sparen voor je borsten, maar je moet er wel iets voor doen.. Je kunt er eens lezen, maar het zou ook zomaar kunnen dat je het niets vindt. Echter, ik heb het hier wel eens gelezen dat enkele meiden via die website gespaard hebben, dus wilde ik je de tip toch even geven :)

Veel lees en forumplezier en succes met sparen!!

xx BB

• 1 year later...

Hoi meiden!

ik ben al een tijdje hier lid, en weet al ongeveer 3 jaar dat ik heel graag een borstvergroting wil!

afgelopen dinsdag ben ik dan eindelijk voor het eerst op consult geweest bij dr Roosenburg in Kliniek Amstelveen.

ik vond het een hele vriendelijke man met een oprechte eigen mening.

ik wou zelf heel graag 350 cc er in maar dr Roosenburg adviseerde mij om voor 325 cc te gaan omdat ik zelf redelijk klein ben 1.60 dan zou ik op ongeveer een D uit komen.

zelf ben ik op dit moment nog wel heel erg aan het twijfelen of ik toch niet voor de 350 cc wil gaan omdat ik dit ook in mijn hoofd heb zitten.

ik heb ook al hier op het forum foto's en verslagen op gezocht van meiden die ook een 325cc hebben en ook van een 75 B af komen, dit vind ik er wel echt ook onwijs mooi uit zien.

6 Oktober is de Operatie gepland

wat zouden jullie doen in mijn geval toch voor de 325cc gaan of toch wat ik in mijn hoofd heb zitten en voor de 350cc gaan

hij zou het trouwens achter de Spier plaatsen en het worden Ronde implantaten.

Liefs Priscilla

Hoi Pris,

Ik zou dan zeker voor 350 gaan, het verschil met 325 is niet zo groot,maar ik denk wel dat je spijt krijgt als je het niet doet en achteraf zal denken : had ik het nou maar wel gedaan. Je moet wel flink zeuren bij Roosenburg, ik ben zelf door hem geopereerd en hij maakt in zijn hoofd een heel beeld van hoe het eruit moet komen te zien en na veel voelen en meten en fotoos maken heeft hij een heel behandelplan. Ik lag op de uitslaapzaal met meerdere meiden die door hem geopereerd waren en hij heeft ze allemaal anders geplaatst. Gymadict is ook door hem geopereerd en zij wilde graag 50 cc meer en heeft dit via diana gabriels door laten bellen naar kliniek amstelveen. Hij was daar niet blij mee en heeft dat ook gezegt tegen haar.. Ik vind wel dat het jouw lijf is en dat je zelf moet kunnen bepalen wat erin gaat... Ik ben 1.64 en ik weeg 67 kilo.Ik heb 350 en 375 cc...

veel succes met aftellen!

Meid ga echt voor die 350! Het is niet veel en je zal het waarschijnlijk niet eens zien, maar je kunt achteraf geen spijt krijgen. Het is hier al al te vaak voorbij gekomen.

Ik zie dat je ook al een datum heb gepland! Gefeliciteerd!

Ik ga gelijk je titel aanpassen en verplaatsen naar operatie verslagen.

• 3 months later...

Hoi lieve meiden!

ik heb vandaag alvast het bedrag overgemaakt! nu is er geen weg meer terug en kan ik alleen nog maar aftellen nog 32 dagen en dan is het zover!!

• 1 month later...

Lieve meiden,

Ik werd om 8u geopereerd en mocht pas om half 1 naar huis!

Ik ben nog heel suf

Maar ook heeel erg blij.

Als ik me morgen wat beter voel zal ik jullie een betere update geven!

Liefs van mij

Gefeliciteerd met je boobies!! :)

Lag jij links de eerste bed als je de kamer binnen komt?

Ik voel me beetje duizelig maar voel me goed.

Ik heb net gegeten en gedronken als ik geplast heb mag ik ook lekker naar huis.

Het is achter de rug meis nu herstellen.

Een hele fijne herstel!! X

@sevgi!

Hihi ja dat klopt lag jij dan tegen over mij links? Vanuit mijn kant gezien.

Ik heb nou zo'n pijnstiller genomen gaat al een stuk beter nu gelukkig

Is het je allemaal meegevallen?

:) ja klopt!

Ik was 11.15 de OK in en kwam er 12.15 uit en werd 12.30 wakker. Ik was nog suf en zag heel wazig maar dat trok binnen half uur weg. Ik voelde me echt supergoed en blij!

Water gedronken en thee 2 crackers met jam maar over 4 uur had ik nog niet geplastt. Ik moest zitten. Toen begon het ik werd onwel moest weer liggen en kreeg iets voor de misselijkheid. 1 uur later voelde ik me weer beter en had ik ook geplast dus de verpleger ging al mijn spullen opruimen en we gingen samen de trap af. 1e trap ging nog 2e trap werd ik weer onwel duizelig en misselijk en daarna ben ik dus flauwgevallen. Ik werd naar boven gedragen weer terug het bed in. Ze hebben me opnieuw geprikt dit keer op me andere hand want ze hadden alles er al uit gehaald van mijn andere hand. Ik kreeg weer van alles paar spuitjes en mijn hartslag was maar 45 pm. Dat was echt schrikken ik hoorde alles maar kreeg mijn ogen niet open.

Het duurde 1 uur voordat ik weer normaal was ik ging om 17.45uur pas weg. Dus bijna 7 uur lang ben ik daar geweest.

Nu gaat het wel goed heb heel slecht geslapen en s' nachts wakker geworden met vreselijke pijn :( het is niet niks zo een operatie pff

Hoe is het bij jou gegaan? Hoe voel je je?

X

:) ja klopt!

Ik was 11.15 de OK in en kwam er 12.15 uit en werd 12.30 wakker. Ik was nog suf en zag heel wazig maar dat trok binnen half uur weg. Ik voelde me echt supergoed en blij!

Water gedronken en thee 2 crackers met jam maar over 4 uur had ik nog niet geplastt. Ik moest zitten. Toen begon het ik werd onwel moest weer liggen en kreeg iets voor de misselijkheid. 1 uur later voelde ik me weer beter en had ik ook geplast dus de verpleger ging al mijn spullen opruimen en we gingen samen de trap af. 1e trap ging nog 2e trap werd ik weer onwel duizelig en misselijk en daarna ben ik dus flauwgevallen. Ik werd naar boven gedragen weer terug het bed in. Ze hebben me opnieuw geprikt dit keer op me andere hand want ze hadden alles er al uit gehaald van mijn andere hand. Ik kreeg weer van alles paar spuitjes en mijn hartslag was maar 45 pm. Dat was echt schrikken ik hoorde alles maar kreeg mijn ogen niet open.

Het duurde 1 uur voordat ik weer normaal was ik ging om 17.45uur pas weg. Dus bijna 7 uur lang ben ik daar geweest.

Nu gaat het wel goed heb heel slecht geslapen en s' nachts wakker geworden met vreselijke pijn :( het is niet niks zo een operatie pff

Hoe is het bij jou gegaan? Hoe voel je je?

X

Jeetje meis wat heftig!!

En eng zeg wat zal je bang zijn geweest denk ik.

Ik werd wakker gemaakt toen lag ik al in het uitslaapbed, en toen voelde ik een enorme steek in me linkerborst maar dat had ik voor de operatie ook al een Spier.

Ik had drains en uit me linker borst kwam 20cc bloed/vocht en rechts 50cc bloed/vocht vandaar dat ik ook iets langer moest blijven.

Toen ik wat had gegeten en gedronken heb ik nog geslapen en ik hoefde steeds niet te plassen uiteindelijk toch geplast met me drains haha en toen voelde ik het weer heel erg steken.. daarna had die man met de chirurg overlegt of ik met de drains naar huis moest maar gelukkig mochten ze er uit.

Geen last ervan met eruit halen en toen hij links er uit haalde was het meteen een opluchting de druk en de pijn werd een stuk minder.

Nu thuis en gelukkig is me moeder hier want ik kan geen eens zelfs uit bed komen haha snachts me vriend wakker gemaakt omdat ik moest plassen.

Voor de rest gaat het wel goed neem me pijnstillers op tijd en voel alleen mijn linkerborst af en toe steken.

Maar ben zo blij dat ik eindelijk mijn Boobies heb!

Xx

Ja was echt even schrikken idd maar gelukkig is alles achter de rug nu lekker rusten thuis.

Ik kan ook niet alleen mijn bed uit en broek kan ook niet zonder hulp uit. Ik lijk wel invalide:)

Steken heb ik ook in beide borsten linker is wat heftiger dan de rechter en het is ook meer opgezwollen dan de rechter.

Ik hoop dat we snel beter worden :) Dit is echt niks voor mij niks doen en alleen beetje liggen en afhankelijk zijn van mensen. Ik ben eigenlijk een heel actief persoon :)

Ja was echt even schrikken idd maar gelukkig is alles achter de rug nu lekker rusten thuis.

Ik kan ook niet alleen mijn bed uit en broek kan ook niet zonder hulp uit. Ik lijk wel invalide:)

Steken heb ik ook in beide borsten linker is wat heftiger dan de rechter en het is ook meer opgezwollen dan de rechter.

Ik hoop dat we snel beter worden :) Dit is echt niks voor mij niks doen en alleen beetje liggen en afhankelijk zijn van mensen. Ik ben eigenlijk een heel actief persoon :)

haha ja precies!

Heb je al je borstomvang opgemeten? Er veranderd natuurlijk nog heel veel deze weken ik zal zo even een foto uploaden van vandaag

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Heb je nu 350cc gekregen?

Goed herstel gewenst♡

Hee Linny73!

Ik heb toch de 325CC gekregen anders zou je de bolling te erg zien en ik ben er tot nu heel blij mee, heb het vandaag opgemeten ik zit nu op een 75D/70E en ze moeten nog naar voren komen en gaan zakken dus ben echt heel benieuwd!!

Liefs van mij xx

Nee, ik heb ze nog niet gemeten. Ik heb 350 cc en had een B cup dus ik denk dat ik ook op 75D/E uitkom.

Ik vind ze helemaal niet zo groot ofzo maar zoals veel mensen hier zeggen worden de borsten groter na een dual plane :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.