Ga naar inhoud

Peet70 : 18 maart 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben hier nw, maar volg al geruime tijd het forum. Met veel plezier overigens.. Ik heb heel veel aan gehad. Inmiddels zit ik nu in herstel week 3. Het forum geeft heel veel antwoorden op mijn vragen. Fijn is dat. Ik heb er ongeveer 10 jaar over gedaan voordat ik er zeker van was dat ik dit wilde en ik ben echt super blij! Geen seconde spijt. De eerste week was een bloody hell, maar ik wist waar en voor wie ik het deed. Dan neem je de pijn echt voor lief. En de dag dat ik eindelijk eens een mooie bikini aan kan, kijk ik enorm naar uit. Natuurlijk heb ik nog best last hoor, dat is het niet. Mn in mijn oksel en het branderige in de linkerborst. Ook is mijn rechterborst ietsjes kleiner.. Dat was voorheen ook en nu achteraf heb ik er nooit bij stil gestaan om dit te laten corrigeren.. Dat is het enige wat ik een beetje jammer vind.

Ik zou graag wel willen weten hoe lang het ongeveer duurt voordat de borsten wat gedaald zijn?

Groetjes Peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peet

Welkom op het forum!!!

Fijn dat je er zoveel aan hebt gehad tot nu toe :)

Hoe lang het duurt eer je borsten op de juiste hoogte zitten? Hm.. heel moeilijk te zeggen eigenlijk, maar meestal moeten ze tussen de 6 weken en 3 maanden wel echt zeker in de juiste richting zitten!!

Bij wie ben je eigenlijk geopereerd en op welke datum?? We zouden dan je titel aan kunnen passen en je kunnen verhuizen naar de operatieverslagen als je dat wilt :) Dan hoor je er helemaal bij ;)

Een goed herstel verder en gefeliciteerd met je boobs!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Best_Boobie,

Dank je wel ;)

Ik wacht het ook wel rustig af.. dat wel, maar soms slaat de ongeduld toe haha! Ik had zojuist foto's genomen en zie nu toch wel dat ze een beetje ongelijk zijn. De ene is ietsjes groter, maar dat kan ook zijn omdat de borsten niet tegelijkertijd herstellen/genezen..

Ik ben 18 maart geopereerd in het AccZ door dr. Van Onselen. Erg prettig en zeer lief behandeld door de medewerkers in Bochelt. In Huis ter Heiden vind ik het een beetje typisch gaan allemaal. Maar oke.. desalniettemin ben ik tevreden.

Groetjes!
Peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je twee nieuwe borsten. Wat fijn om te lezen dat je geen seconde spijt hebt gehad!

Ik wordt maandag(15 april) door van Onselen geopereerd. Ben er best wel zenuwachtig voor. Wat bedoel je dat het bij

Huis ter Heijde een beetje typisch gaat?:) Ik ben daar dus op consult geweest en ik

moet zeggen dat het best wel erg snel ging allemaal. Vooral het pasmoment, terwijl

ik vind dat het toch een hele stap is om zoiets te gaan doen...en dat ze daar dan ook wel echt

even de tijd voor mogen nemen. De klik met de consulente was er niet echt.

Maar ik moet zeggen dat dr van Onselen ook er nog even bij kwam en echt heel aardig, rustig en sympahtiek overkwam. Dat vind ik het belangrijkste dat ik daar vertrouwen in heb. Met die consulente heb ik immers niet zoveel te maken. (hoop ik) Hoe was jouw ervaring daar? Wanneer begin je trouwens met het slikken van de celebrex? Gelijk op de dag dat je bent geopereerd? Heb je nog gouden tips?

Succes nog met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jermaine,

Gefeliciteerd met je datum!! Spannend he ;-)

Het is idd een hele stap, maar een keuze weloverweogen genomen. Ben elke dag weer wat blijer met mijn boobs. Vandaag 3,5 wk po. Wat ik bedoelde met dat het in Huis ter Heide wat typisch is, bedoelde ik idd de consulenten die daar rondlopen. Op zich had ik wel een prima gesprek tijdens het eerste consult, maar ik vond haar te popieJopie. Daar baalde ik in eerste instantie van want ik had gehoopt op een goed gevoel bij AccZ. Daarnaast leek het erop alsof zij meer oog had voor mijn partner dan voor mij....hahaha... Maargoedm dat ter zijde..

Na ongeveer een half uurtje kwam Dr. Van Onselen. Ik vond hem al meteen een hele sympatieke man en no nonsens.. Hij stelde mij veel meer op mijn gemak. Uiteindelijk ben ik met een goed gevoel naar huis gegaan en hadden we meteen de datum vastgelegd.

Na 2 weken po moest ik naar Huis ter Heide om de hechtingen te laten verwijderen. Ik moest wel heel lang wachten, maar dat vond ik niet zo erg. Tenslotte verwacht je dat er voor jou ook rustig de tijd wordt genomen. Maar waar ik mij wel aan stoorde... en ik denk de overige mensen die daar zaten ook, was dat er continue heen en weer werd gelopen door de dame van de receptie. En als ze nou vrolijk en vriendelijk is dan is dat niet erg.. haha. Het was een en al geklaagzang... En opruimen van de ruimte deed zij met grof geweld waardoor niemand meer wat durfde te zeggen...

Enfin, uiteindelijk gingen mijn hechtingen eruit en stond ik na 10 min weer buiten... Maar omdat ik lang moest wachten en uiteindelijk werd geholpen, heb ik niet alle vragen gesteld. De dame die mijn hechtingen had verwijderd, wist ook niet op alles antwoord te geven, wat ik wel jammer vond. Ik was namelijk in de veronderstelling dat het een controle afspraak was en niet alleen maar het verwijderen van de hechtingen.

Maargoed, weet je, ik ben tevreden hoe het is gegaan in Bochelt en dat vind ik idd ook veel belangrijker. Tenslotte is het Van Onselen die een visitekaartje achter laat jouw Boobs.. ;-)

De dames in de kliniek zijn erg lief en behulpzaam. Ze leggen je alles heel goed uit. Voordat je wordt geopereerd, krijg je ongeveer een half uur van tevoren een pijnstiller. Na de bv als je wakker ben, voel je nog niet zo veel.

Het eerste wat ik deed toen ik wakker werd, is voelen aan mijn boobs of ze er wel in zaten... haha

Als je een beetje ben bijgekomen dan krijg je een ontbijtje/of lunch op bed en degene die met je mee is gekomen krijgt ook wat te eten. Al met al mag je ongeveer twee uur na de operatie weer naar huis.

Ik voelde mij op zich best goed en had enorme trek in een big mac. Die zijn we dus ook maar gaan halen...

Ik mocht celebrex pas een dag na de operatie slikken. De eerste dag moet je het met paracetamol doen. Dat is wel te doen. Bij mij werd de pijn iets dragelijker maar moest ik wel 6 keer per dag een paracetamol slikken.

Inmiddels men ik begonnen met masseren en het litteken insmeren met gel. Ik merk nu al dat mijn borsten zachter beginnen te worden. Echt heel prettig.

Als tip kan ik je geven: je krijgt na de operatie oefeningen mee, doe die echt!! Hel helpt echt! Ook om de pijn te verlichten. Je voelt namelijk een enorme druk op je borst, dat is niet prettig. Met behulp van de oefeningen, werd dat beetje bij beetje minder. Ik doe de oefening nog steeds. Maar met name voordat ik uit bed stap. Dan is alles namelijk enorm verstijfd.. Even de oefening doen (schouders naar achteren) en ik kan moeiteloos uit bed.

Daarnaast nog een tip, draag een dun hemdje onder je BH. Dat voorkomt schuren. En daarnaast hoef je je BH dan niet om de dag te wassen... kun je er wat langer mee doen ;-)

Oh ja.. en die siliconen gel kun je ook gewoon kopen. Er is een recept uitgeschreven en wellicht dat mensen de gel vergoedt krijgen via hun aanvullende verzekering en/of lager eigen risico. Maar siliconengel kost overal ca 40 euro, ook bij de apotheek.

Nog even volhouden en dan mag jij. Ben benieuwd hoe je het zal ervaren. Je zal heel trots zijn op je nw boobs tegen die tijd.

Lieve groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat een lieve reactie en uitgebreid verslag! Hartstikke bedankt! (ook voor de goede tips) Ik merk dat het me zoveel

rustiger maakt als ik er veel over weet en lees. Ik had precies hetzelfde gevoel trouwens in de

wachtkamer bij Huis ter Heijde! Voelde mij daar niet echt op mn gemak en durfde amper

wat aan miss Lola:) te vragen. Ik denk als je daar wilt werken dat het een vereiste is dat je minimaal

iets laat uitvoeren aan jezelf of borstvergroting of anders botox...hahaha! Ik keek mijn ogen uit! Maar zulke

neppers wil ik dus ECHT NIET!! Maar lekker belangrijk....van Onselen heeft gouden handjes hoop ik dan maar:)

Had jij veel bijwerkingen van de Celebrex? Lees hier soms weleens dat je er een beetje raar van word..????

Ben jij trouwens nog misselijk geweest van de narcose....daar ben ik ook zo bang voor! Oehh vind het gewoon

zo spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha!

Hier ook geopereerd door van Onselen. 25 maart was mijn grote dag! Ik snap wat jullie bedoelen met de medewerkers bij huis ter heide. Grappig jou verhaal zo te lezen. Bij mij voelde het precies hetzelfde. Ik heb dinsdag mijn hechtingen laten verwijderen. Was trouwens een aardige meid die dat deed. Het zag er allemaal goed uit, bij mijn linker borst wat meer vocht maar dat was niet erg.

Jarmaine: ik heb een ontzettende angst voor overgegeven. Dit heb ik ook aangegeven, iedereen stelde me erg gerust. En ik ben niet misselijk geworden.

Van de celebrex werd ik inderdaad een beetje wazig. Voelde me een beetje grieperig en niks drong echt tot mij door. Ik ben dan ook na 4 dagen gestopt.

Waar hebben jullie voor gekozen?

Ik heb 380 cc dual plane high. Ik kwam van een À/AA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha veel dingen komen mij ook bekend voor heel grappig! Ik ben ook geopereerd door Van Onselen drie weken geleden en moet ook zeggen de man is erg sympathiek. Daarnaast over die celebrex bij mij was dat best een hel ik werd er echt misselijk gaan en over je nek gaan als je net een bv hebt gehad is geen pretje. Ik ben er toen mee gestopt en slikte alleen maar paracetemol dit was wel te doen hoor. Alleen waar ik ook veel last van had was juist mijn rug omdat ik heel krampachtig zat.

Daarnaast heb ik met twee verschillende consulentes gesproken en de ene was wel behulpzaam en aardig en de andere afstandelijk en minder prettig.

Oja en ik had totaal geen last van de narcose ook niet moe of iets daarna moest alleen wel rustig aan doen en mocht ook na twee uur weer weg. Het is wel belangrijk dat je alles echt rustig aan doet en vooral niet je armen gebruiken! Gewoon op je buik die handen ;)

Even een vraagje Peet hoe masseer jij je littekens? Gewoon een beetje eroverheen wrijven ofzo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ohhh ik vind het ook erg fijn om jullie reacties en bevindingen te lezen van ACCZ. Ik ben namelijk maandag de 29e april aan de beurt. Komt dus ook al lekker dichtbij. Ik ben ook op consult geweest in Huis ter Heide in Zeist en moet zeggen dat ik een hele aardige en normale consulente had. Ze zag er niet plastic fantastic uit haha. De dame achter de receptie wel. Die had echt aandelen bij ACCZ volgens mij. Ik ben dus zeer prettig en op mijn gemak geholpen. Daarentegen had ik dhr Van Onselen niet gezien. Dus dat vond ik wel weer jammer. Maar na jullie verhalenl gelezen te hebben komt dat vast goed. Ook ik ben super bang voor de narcose (met name de prik pff). Ik heb al brandnetel thee in huis gehaald. Oh en nog een vraag: wanneer kregen jullie de tijd door? Hoe lang van te voren hoorde hoe laat je geholpen wordt op DE dag.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha...Miss Lola :) Wat grappig dat jullie het ook zo hebben ervaren.

Wat de narcose betreft, heb ik nergens last van gehad. Wel wat slaperig maar niet misselijk ofzo. En wat de celebrex betreft. Die mag je twee keer per dag. Het is een pijnstiller maar ook middel om stijfheid te beperken. De eerste week keek ik echt op de klok wanneer ik er weer eentje mocht innemen. Zo te lezen reageert iedereen anders op celebrex. Wat mij wel is opgevallen, is dat ik een enorme droge huid kreeg. Ik kon smeren wat ik wilde, maar bleef droog. Inmiddels is dat hersteld.

Verder masseer ik de littekens met een heel klein beetje massage olie. Inderdaad gewoon over het litteken wrijven en kleine rondjes draaien. Het weefsel is nog wat dik, dat masseer je dan. En daarna smeer ik een dun laagje gel.

Rce, ik kom ook van een 70A en heb ook 380cc gekregen. De bh die ik nu draag is een cup C. Ik wil wel foto s plaatsen maar weet niet hoe... Lukt mij maar niet..

Odie, gefeliciteerd! heerlijk he nu je een datum heb. je krijgt als het goed is uiterlijk een week van te voren een brief waarin je tijd staat. Je word keurig ontvangen en op je gemak gesteld. Maak je maar niet druk over de narcose. Ik haat prikjes, maar het viel reuze mee. Daarnaast heb je ook nog een gesprek met de anesthesist. Geef vooral aan als je ergens last van heb, ze houden er echt rekening mee. Ik kreeg namelijk extra soort suikersfoffen ofzoiets toegediend omdat ik last kan hebben van suiker.. Daardoor zou ik mij na de operatie niet slap voelen.

Het formulier wat we moesten invullen had ik ook niet ondertekend. Wel terug gestuurd, maar wilde ik pas daar tekenen als ik de anesthesist daadwerkelijk had gesproken en ik volledig geïnformeerd was.

Super he allemaal :) Lees graag hoe je het ervaart.

DL, kan jij al alles met je armen? Ik doe nog heel voorzichtig. Maar kan toch sowieso nog helemaal geen kracht zetten. Ik heb ook wel last van mijn linker oksel. Steken.

Doeggg liefs,

Peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bh die ik nu draag is een cup C. Ik wil wel foto s plaatsen maar weet niet hoe... Lukt mij maar niet..

Heb je een statief? Ja? Nou dan zet je statief op haha en zet je apparaat op de zelfontspanner :)

Heb je geen statief? Maak een foto in de spiegel ;) Dat moet gewoon lukken, kan niet anders!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.