Ga naar inhoud

Marinc : 3 mei 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Op 6 april jl op een eerste consult geweest bij dr Koopmann.

Inderdaad een man van weinig woorden maar ik voelde me wel op mijn gemak bij hem.

Hij heeft mij ronde implantaten 375 - 400 cc aan geraden van het merk eurosilicone en dual plane.. Doordat is smal ben aan de bovenkant wordt het high profile.

Ik dacht nu we er toch zijn prikken we gelijk maar een datum voor de operatie.

3 mei GAAT HET GEBEUREN !!! Ik heb er zin in !!!

Nu alles gaan regelen op het werk en thuis.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo dames,

Hier mijn verslag.

Ik moest om 11 uur aanwezig zijn, we zijn op tijd vertrokken ivm files en omdat we toch 1,5 uur moeten rijden naar Den Haag.

We waren ruim op tijd aanwezig dus heerlijk in het zonnetje gezeten.

Toen het tijd was met de verpleegkundige naar mijn kamer. Moest mijn kleren uit doen en het mooie operatiehemd aantrekken.

Na een tijdje kwam de verpleegkundige foto's maken, staat er een glazenwasser voor het raam haha. Wat een timing 😄

Nou ben ik niet preuts maar toch maar een gordijntje dicht gedaan. Heb ik liever dat hij mij ziet met mijn nieuwe boobs.

Toen kwam de anesthesist om nog een paar controlevraag te stellen. Daarna kwam dr Koopmann voor nog eventuele vragen. Mijn enige vraag was wanneer gaat het beginnen !!! Ik wil mijn nieuwe BOOBS.

Niet later was het zover. Voor ik het wist was ik onder zeil en weer wakker in mijn bed. Het eerste wat ik deed was naar beneden kijken en ik was gelijk verliefd. 😍Vond ze zo mooi nu al.

De 400 cc was teveel vond dr Koopmann dus het is 350 cc geworden. Ik vindt het prima. Hij is de expert en volgens mij krijg ik wel wat ik wilde.

Pijn had ik ook wel gelijk en een drukkend gevoel om mijn borst. Er werd op het forum gezegd alsof er een olifant over heen heeft gelopen maar bij mij heeft hij ook nog even pauze genomen 😏

Maar wie mooi wil zijn moet er wat voor over hebben.

De terugreis is goed verlopen en ben daarna lekker naar mijn bed gegaan. Kreeg het advies om nog niet plat te gaan liggen dus dan maar een beetje rechtop slapen. Best veel wakker geweest maar ja.

Ga nu stoppen en nog even verder doezelen.

Groetjes en in love Marinc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! !

Leuk om je verslagje te lezen..

Een goed herstel toegewenst en rust lekker uit..

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te horen zeg dat alles goed verlopen is! 350cc vind ik echt een mooi formaat gezien jouw foto's van voor de operatie. Geniet er lekker van! Ik hou je profiel in de gaten ;) Ik vergelijk me een beetje met jou ook qua formaat etc, vandaar ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.