Ga naar inhoud

Mijn rechterborst veel dikker en pijnlijker


Aanbevolen berichten

Beste dames,

Kan iemand mij helpen?

Weet niet goed wat te doen.

Mijn rechterborst is opeens veel dikker dan de linker.

Vooral onder mijn oksel is het super dik.

Net heb ik de kliniek bh uitgedaan en naast mijn pleister had ik een flinke rode plek.

Moet ik nu de kliniek bellen?

Zal ff een foto erbij zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve mensen

Maandag ben ik terug gebeld door de assistente van dr visser.

Ze zegt dat bloeduitstortingen vrij normaal zijn de eerste week.

Vandaag heb ik mijn bh uit gedaan en ben heel erg geschrokken!!!

Het is gewoon bijna paars/zwart.

De kliniek bh drukt heel erg op deze plek, het lijktbdat die bh naar boven kruipt, alsof hij te klein is.

Nu is mijn vriendin voor mij naar de stad geweest en heeft een andere sport bh voor mij gekocht.

Deze zit super!!!!! Drukt ook niet op die rot plek, de pijn is gelijk veel minder.

Ik slikte al geen paracetamol meer omdat ik al sinds zondag pijnvrij ben.

Ik heb ook geen koorts, voel me verder kip lekker.

Alleen deze plek maakt mij bezorgd.

Dr visser zou mijn borstplooien gelijk maken, zou het daar door kunnen komen misschien?

Ook moet ik als ( volgensmij) enige op dit forum mijn hechtingen 3weken behouden.

Mijn vriend zegt dat iemand van de OK na de iperatie bij mij is geweest en zei dat ik best weinig ruimte had in mijn rechter borst voor die 380 CC. Zou ik misschien daardoor bont en blauw zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nu is veel beter te zien idd dat het een bloeduitstorting is!!!

Nou, kan best te maken hebben met die band die daar heeft zitten irriteren, en waarschijnlijk idd net op een plek waar de pc al flink heeft zitten wroeten.....

Wees maar blij met die nieuwe bh haha. Goed dat je meteen actie hebt (laten) ondernemen.

Ziet er nu echt niet uit als ontsteking, maar wel als bloeduitstorting :)

Ga maar met een gerust hart naar bed.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef koekie! Ben blij voor je dat het "maar" een bloeduitstorting is. Kan me voorstellen dat je je zorgen hebt gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je een nieuwe BH hebt die comfortabeler zit! En goed nieuws é, een grotere maat :45:

Wel leuk ook om te horen dat je (buiten de bloeduitstorting) bijna geen pijn meer hebt!!!

Hopelijk trekt de blauwe plek snel weg en kan je volop genieten!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vriendinnen.

Hier ff een update!!

Vannochtend wakker geworden in mijn nieuwe bh en was helemaal pijn vrij.

In de loop van de dag ben ik bezig geweest in huis, ff stofzuigen, was doen , dochtertje lekker gedouched, keukentje opgeruimd.

Na het eten rond 6 begon mijn rechterborst toch weer pijn te doen, alleen bij de hechtingen en de blauwe plek er naast. Ik kan geen bh er oo verdragen, ik til steeds de elastische band van mijn bh op. Het is echt een zeurende snijdende pijn.

Ik maak me wel zorgen, ik ben bang dat ik misschien toch een ontsteking heb/ga krijgen.

Ik durf niet onder mijn pleister te kijken. En mijn vriend zit in het buitenland!!

Wat moet ik nou doen?

Misschien een grotere bh kopen? Maar de sport bh moet toch goed strak zitten?

Of morgen maar ff naar de huisarts gaan en laten kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je moet doen? ABSOLUUT NIET STOFZUIGEN!!

Meid, je mag geen zwaar huishoudelijk werk doen, dus geen strijken, dweilen, stofzuigen, ramen zemen en zo..... Dat weet je toch wel?

Ik denk dat je daarmee dus iets geforceerd hebt en dat je daardoor pijn hebt.... Doe het rustig aan, dat is echt het beste voor de vorming van je kapsel. Je slaat jezelf nog voor je hoofd als je nu niet rustig aan herstelt.. Daar kun je later kapselcontractie door krijgen en dan moet je weer onder het mes....

Als de pijn morgenvroeg weer minder is, dan ga er maar vanuit dat je echt te veel gedaan hebt!! Voorzichtig!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB

Bedankt voor je reactie.

In mijn nazorg papieren van de kliniek staat dt ik wel licht huishoudelijk werk mag doen.

Ik heb niet een half uur uitgebreid staan stofzuigen hoor, was ff snel 5 minuutjes.

Maar ik lees ook op het forum dat sommige na een week al weer gaan werken. Ik ben nu 1 week PO en heb het idee dat ik al best weer veel kan doen. Ben ook alleen met 3 kindjes dus moet ik wel wat in het huis doen.

Vandaag ben ik weer pijnvrij wakker geworden, helemaal geen koorts ook, dus ik denk dat depijn die ik steeds aan het einde van de dag hebt van mijn hechtingen vandaan komt.

Ik heb wel gezien dat mijn waterdichte pleister rechts begint los te laten, durf nu dus niet meer onder de douche ermee. Vanmiddag ga ik ff langs de apotheek ofzo om te kijken of ik waterdichte pleisters kan vinden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Koekie,

Ik heb je verhaal gelezen en kan me goed voorstellen dat je van zo'n plek schrikt het ziet er inderdaad niet fraai uit.

Zelf had ik in het begin ook een kleine bloeduitstorting maar dat is niet te vergelijken met de jouwe.

Hopelijk begint het al wat meer weg te trekken en anders zou ik toch even terug gaan naar de kliniek, vooral als je zelf veel zorgen hierom maakt.

Sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar stofzuigen valt niet onder licht huishoudelijk werk ;)

En ja, na een week kunje best gaan werken, als het een soort kantoorwerk is.

Ik zit je hier geen dingen te verbieden he, begrijp me niet verkeerd :) Ik geef alleen maar advies, zodat je niet naderhand met een kapselcontractie komt te zitten, terwijl dat voorkomen had kunnen worden ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeff ik lees je verhaal en schrok wel ff van die foto zeg

fijn dat het geen ontsteking is

maar ik schrok ook van wat je allemaal weer doet na 1 week po

jeetje ik heb 2 kids en echt 5 weken nix gedaan qwa strijken stofzuigen dweilen en zelfs de kids douchen deed mn vriend ik was te bang dingen te foreceren hihi

ik zou idd iets meer pas op de plaats nemen en het wat rustiger aan doen je lichaam geeft het al aan dat je waarschijnlijk te veel gedaan hebt

is er niemand die je wat kan helpen bij de huisoudelijke taken?

suc6 met je hertel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama80

Ik probeer het nu al wat rustiger aan te doen hoor.

Maar ik heb het inderdaad wel zwaar met 3 kids. Er is ook niemand die mij kan helpen.

Mijn ouste zoon van 9 die stofzuigd nu af en toe en douched zijn zusje af en toe.

Ik probeer echt alleen het hoognodige te doen.

Maar waar ik zelf van sta te kijken is dat ik al zo snel pijn vrij ben, daardoor kom ik snel in de verleiding om dingetjes te gaan doen. En dan begint s avonds juist de pijn op te spelen bij mijn hechtingen.

Ik ben die 6 weken rust nu al beu, zodra deze weken voorbij zijn ga ik echt weer volop aan de slag, kan niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je ziet het huis vuiler en rommeliger worden maar je kan/mag niks doen. zo frustrerend!

Maar ik voel het wel als ik te veel doe, en dat is nogal snel. maar ik ben nog geen week geleden geopereerd dus ergens wel begrijpelijk.

Maar ik wil het huis netter :( Ik ben totaal geen kuisgek en heel proper is het vaak niet maar als men het aan de vriend over laat (die nu dan net nog eens buikgriep heeft...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben morgen ook een week po en zou ook alles wel weer kunnen denk ik,puur omdat ik geen pijn heb..ook gestopt met pijnstilling al.

natuurlijk doe ik het niet maar grrr wat zou ik graag ff wat poetsen,mijn man doet zijn best hoor maar zie van alles..vreselijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames

Vandaag rustig dagje gehad.

Het gaat prima. Mijn blauwe plek is ook bijna weg gelukkig.

Ben ff bij de huisarts geweest om nieuwe pleisters, die hadden ze niet, moesten besteld worden.

Hopenlijk zijn ze er morgen.

Ik merk dat ik mijn rechterarm een beetje moet ontzien, dan blijft de pijn s avonds ook weg.

En me buurvrouwtje heeft gister lekker voor me gestofzuigd en gedweild.

Heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.